Zal maar eens op zoek naar een autorijschool..

Heb gister les gehad, ze galoppeerde echt zo heerlijk!!! Zat er op met smile van oor tot oor haha.
Ok, weer geleerd wat fijt is..niet fijn zo te lezen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:ja, ik ben gelijk okidoki fan gworden![]()
reeskees schreef:miss_jumpy schreef:ja, ik ben gelijk okidoki fan gworden![]()
Goed paard heh?
Wel grappig, dat paard komt uit onze regio, heb het paard jaren terug nog gewoon Ben L parcoursjes onder een andere ruiter zien lopen. Wel een goeie, maar niet zo gemakkelijk.
miss_jumpy schreef:eh, zit net te kijken op eurosport, maar voor vanavond staat geen paardensport op het programma...
TypicalDutch schreef:
Ik las net in een ander topic dat het vanaf 19.00 uur wordt uitgezonden op ZDF? Op eurosport schijnt alleen maar tennis te zijn, stelletje gladiolen! Die snappen ook niet wat belangrijk is hoor...
Altos schreef:TypicalDutch schreef:
Ik las net in een ander topic dat het vanaf 19.00 uur wordt uitgezonden op ZDF? Op eurosport schijnt alleen maar tennis te zijn, stelletje gladiolen! Die snappen ook niet wat belangrijk is hoor...
Laten we het dan helemaal maar niet hebben over de NOS Met 2 minuten paardensport en vervolgens een half uur gezever over die voetbaltransfers iedere keer.
Tijdens het goud van Anky hadden we trouwens ook bedacht dat we maar de straat op moesten gaan en herrie maken en de vlag uithangen en, en ,en...
Ik denk dat de hele buurt ons dan had aangekeken alsof we knettergek waren. Als nederland nu goud wint met springen kunnen we wel met zn allen gaan rellen op de dam(mischien nemen ze ons dan wel net zo serieus als voetbalsupporters)