dus niets goeds aan hehe..
maarja ben nu nog snel wat aan het oefenen, maar het wordt dus wel tot half 4 elke dinsdag..
Lieve foto jitske!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biem schreef:En Vief: Je avatar is ook mooi gewordendie is toch nieuw?
Scum schreef:Had ik al gezegd dat ik springen eigenlijk leuker vind dan dressuur?
L0ve schreef:haha hoezo wat doen ze daar anders dan?
Gaat er trouwens iemand kijken naar de indoor cross op jumping amsterdam? Ik heb vrijkaartjes gewonnen in chaam en zag dat er ook een indoor cross gepland staat om half 10!
reeskees schreef:@Vief, volgens mij loopt Dries nu bij ons in de buurt met een klein jongetje op zn rug. Ik geloof dat ie Jorrit Martijn Alta heet.
Altos schreef:Het was inderdaad vreemd weer vandaag. Ik was lekker in de Drunense duinen in het zonnetje aan het rijden en kreeg toen dus ook ineens die fijne hagelbui op mn kop. En dat in april.![]()
Weet iemand van jullie mischien hoe het zit met de reglementen wbt oefencross en terreinritten? Mijn paardje wordt in juni 4. Nu weet ik dat je dan 'pas' SGW mag starten vanaf augustus. (Niet dat ik dat gelijk van plan ben, mischien mag ie zn eerste b rondje lopen in Princenhage)
Maar zou ik dan dit seizoen al wel een oefencross/terreinrit mogen rijden met een 3.5/4 jarige?
Miky0 schreef:Erm Scum, hoe lang heb je dan wel niet in de ontkenningsfase gezeten.. want springen is echt veeeeeeeeeel leuker dan dressuur![]()
peanutbutter schreef:haha, kan heel goed.
Ken die van jou ook niet