Wel heel gaaf Mootje. Misschien sla je dan nog een lekkere Chinees aan haak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gezellige melige boel gisteren
!
altijd goed om te horen!
Die heb ik ook! ze lopen echt fijn. ik heb er al heel wat blubberige terreinen overleefd met die dingen
paard nam een rare sprong en bokte daarna ofzo waardoor het meisje eraf viel en klapte met haar hoofd op de bakrand. Ze voelde haar benen niet meer en daarom hebben ze de ambulance gebeld!
. Heb nu alweer spijt dat ik tot april lid ben geworden puur voor het vrijrijden.
Wilde vandaag ook gaan maar vond het toch te koud en te nat.

Dat ik dat zelf niet heb gezien, kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan.

_Noor schreef:Dames, wat staan jullie leuk op de foto in het Bokt-magazine!
Ik herken alleen de dame op de voorgrond niet en degene op het paard naast Sim? (Sorry, als ik je al eens gesproken heb hahaha).

)
Dus veel gestapt, gekoeld en de kliniek gebeld. Klein weekje later konden we terecht en dat was dus gister. Was het gister dus helemaal dun en toen we bij de kliniek aankwamen
Mooi Greve zelf laten kijken (die stond op iemand anders te wachten, maar dat had ik niet helemaal door dus stak mijn verhaal maar af en daar kon hij wel erg om lachen, dus toen ging hij ons maar helpen. Andere DA keek wel een beetje van huh willen ze me nou niet
Kon er niks aan vinden en Woll was braver dan braaf. Moest op het harde draven langs de paddocks waar jonge hengsten in stonden die nogal te keer gingen en ze deed helemaal niks. Ze vond het alleen maar heel leuk dat ze een uitje had
Nog haar hoeven nagekeken op een mogelijk hoefzweer, maar ook dat was het niet, dus toen maar weer naar huis en nu lekker aan het rijden met mijn dressuurzadel (donderdag weer terug gekomen van Passier) en ze doet het erg fijn