Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziet er mooi uit je huis!

Nog eenzelfde exemplaar kunnen vinden?
Lekker dat je nu met geld kunt smijten door je baantje
Fijn dat Beau het zo goed doet. Heeft ze al wat meer tempo? En had je nou nog bloed laten prikken?

Wel echt heeeeel erg rot van je knie
Wel bijzonder dat je hiermee toch nog zoveel kunt. 

kan je de crossen dan met een brace/steunverband rijden? ( of doe je dat al?
)

moet toch zijn dat je duidelijk en eerlijk met haar bent 
, heb al wel met horloge gecrosst met de vorige paarden
was helaas het mijne niet dus daarom toch eens kijken om zelf eentje aan te schaffen. 

). Kwam een abrupt einde aan toen ik een telefoontje kreeg van een vriendinnetje waarvan het paardje waar ze op reed opeens verkocht was. Vroeg slapen dus weer mislukt. Maar was blij dat ik haar een beetje kon troosten. Verder vandaag gewerkt (op mijn 11 cm hoge hakken
(had slippers mee voor de lunchwandeling). Veel leuke reacties op gehad dus maar vaker doen
Op stal keken ze helemaal raar op haha. Maar kleed me daar altijd om dus kom wel vaker in outfits aan die je niet helemaal associeert met stal uitmesten enzo
Ging flink in verzet zodra ik haar wat oppakte. Omhoog hupsen en achteruit
Laatste weken alleen maar gelongeerd en dat beviel dus duidelijk beter. Was niet echt onder de indruk dus maar even flink aangepakt. Daarna even gestapt aan een lange teugel en gekeken of het daarna wel normaal kon en dat kon gelukkig. De 25e is er een stalconcours en ik heb me direct maar opgegeven. Ga lekker een laag parcoursje springen (70 cm) zodat ik weer een doel heb voor mezelf. Als ze zo flauw kan doen kan ze ook wel weer normaal wat aan het werk
Heb alleen nog helemaal niet meer gesprongen de afgelopen 8(!) maanden door het veulen. Maar dat moet in een maandje wel te fixen zijn voor een parcoursje op 70 cm
En heb een nieuwe springoutfit. Dus die kan dan ook gelijk geshowd worden 
viefdepief schreef:Mistid: Wat sneu voor de hondenLekker dat je nu met geld kunt smijten door je baantje
Fijn dat Beau het zo goed doet. Heeft ze al wat meer tempo? En had je nou nog bloed laten prikken?
. Maar het is nog niet gedaan en ik ben het er absoluut niet mee eens.
en een parcoursje van 70 kan altijd toch?

viefdepief schreef:Mistid: Oww.. Nog even geduld hebben dus! Vervelend dat de strijd nog niet gestreden is
Sofie: Punt is dat Woll nu al 8 maanden niet gesprongen heeft en de eerste 6 maanden daarvan ook niet gereden is. Heeft het best zwaar gehad omdat GG zo'n joekel was. Dus het is wel weer even omschakelen voor Wolles
maar een maandje is normaal tijd zat toch, moet lukken !