floor01 schreef:annetje: fijn dat de training bij Rob goed ging! Al wat wedstrijdjes gepland?
Ik heb enkel Ermelo BB in de planning (en opgegeven) en de tripalon in Bussloo maar dan dit jaar de hoogste klasse. Offcieel starten mag ik nog niet ivbm winstpunt in het springen.
Springwedstrijden ook nog niet opgegeven trouwens. Ik moest van mijn instructeur eerst weer een paar keer BB rijden en dan zeker weten dat ik zélf geen fouten maak en dan pas mocht ik in de B proberen. Ik wilde misschien morgen gaan oefenspringen, maar dat vond ik toch wat te druk voor 'm, zeker nu hij wat traag is.
MM dat klinkt inderdaad niet alsof het lekker werkt. Longeren lijkt mij ook een geod idee.
Noor lekker zeg! Is het zo'n mooi weer bij jullie?
Sussie, fijn dat je paard zo goed liep! Paardjes zijn inderdaad veel aan het spelen en stoeien. Ze hebben het zelfs voor elkaar om een klein winkelhaakje in mijn bijna onverwoestbare rambo eczeemdeken te krijgen. Ze gunnen elkaar nog weinig rust, daar moeten ze nog even inkomen denk ik.
Ik vind het wel een mooi gezicht als je 's ochtends komt. Dan liggen ze op 1 na altijd allemaal languit in het kleine stukje zon dat op dat moment op de wei staat. Als ze dan de kruiwagen met hooi horen vliegen ze allemaal omhoog