[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:43

Morgen 2x klanten voor chally... Wordt helemaal gek gebeld. ;(

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:48

Dat is snel! Hoe krijg je dat zo voor elkaar Lau? Geweldige foto's erbij gezet?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:53

Annetje: Vies had dus wat minder energie. De meeste paarden zijn juist bommetjes als ze mogen crossen. Heeft hij veel gespeeld in de wei?
Marijke: balen zeg dat je hoofd nog niet mee wil werken. Maar ik zou echt de wijze raad van Texelse opvolgen. Ik heb na mijn hersenschudding ook nog erg lang last gehouden omdat ik rust niet nodig vond.
Noor: heeft heerlijk uitgeslapen en fijn gereden!
Evie: balen zeg dat Bam niet lekker is. Hopelijk een gewoon ordinair virusje dat zo weer over is.
Sann: veel plezier bij Marco Borsato!
Billy: is druk met verhuizen en spullen uitzoeken. Nog even doorbijten, maar ik kan wel begrijpen dat je het gehad hebt. Dat is volgens mij echt een vreselijke klus.
BV: kan alweer bijna op Cacharel kruipen.
Anthea: haar paard wordt karretjes-mak gemaakt. Pancho is er echt doodsbang voor, terwijl Weltsieger alleen maar vol interesse ernaar staat te kijken.
Mirthe: heeft het huis bijna voor zichzelf alleen!
Laura: Challenge is echt een gaaf beest om te zien. Jammer dat hij ook al weg gaat.
Mootje: heeft een nieuwe laptop. Veel plezier ermee!
Joki: haar paard kan beter contragalop dan ze gedacht had.

Vanmiddag les gehad met Weltsieger. Haal ik meneer uit de wei, zit hij helemaal onder de bulten. Het rare was dat het het meeste jeukt waar geen bulten zitten: aan zijn benen, hoofd en borst. Toch gewoon gereden want hij was niet gevoelig op de bulten. Ben benieuwd waar hij nu weer op gereageerd heeft. Zijn exceemdeken zit in ieder geval maar weer in het wasmachine om een paar keer extra te spoelen. De les ging verder wel heel goed. Nog een L1 proefje geoefend en dat ging heel goed. Wel een dik winstpunt volgens mijn instructeur (en tevens jury). Nu nog zorgen dat hij dit ook op concours laat zien.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:54

Het is allemaal op tijd gelukt met de opdracht! Of ik naar Parijs mag horen jullie over een paar weken wel :P. Gister nog een dagje echte vakantie gehad en vanmorgen weer met mijn ouders mee terug gereden van Limburg. Vandaag was mama troetel dag, want die heeft te horen gekregen dat haar beste vriendin nog maar een aantal maanden te leven heeft :7 .

Lau: Challenge nu ook al te koop joh?
Billy is ook een grote opruiming aan het houden.. Nog even de laatste loodjes en dan ben je straks blij dat het allemaal gedaan is :).
annetje: fijn dat de training bij Rob goed ging! Al wat wedstrijdjes gepland?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:02

Dat gaat wel snel Lautje! Hopelijk kan je een leuk adresje voor hem vinden!
Waar heb je hem te koop staan?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 17:05

Wat een luie dag, ik heb net alweer een tukkie gedaan in de tuin :o
Lau, :(:) Gaat hard zo!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:07

ai floor, dat is niet leuk!
Lau jemig wat gaat dat snel
sussie lekker gereden dus! Wel gek van die bulten zeg. Ik heb voor wiso twm horsemix, misschien ook wat voor Welt?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:08

^) ^) weet het Texelse. En ik lig ook de hele dag op de bank of in bed maar als dat zelfs niet helpt.. Het zou zo fijn zijn als ze je kunnen zeggen ; over 2 weken is het over.
@ Dienke, Geert rijd met veel meer kracht en druk in zijn benen en heeft voor ook meer ''vast'' Zeus stijgt nog net niet de lucht in. Van alle druk voor en achter. En als ik dan zeg doe eens wat minder druk dan nog is ie 3x zo sterk als ik ben. (zonder dat ie dat zelf wil maar ja hij heeft zoveel kracht dat ie dat soms niet in de gaten heeft ) Is voor Geert ook niet leuk want Zeus lijkt totaal niet sensibel maar is het dus zeer zeker wel. (en geert vind hem zo leuk :)) )

Billy das echt niet leuk om in zo'n leeg huis te zitten. Maar als straks alles op zn plekkie staat ligt en hangt is het helemaal jou stekkie. Precies zoals jij wil en alleen voor jou. +:)+

Das balen Lautje... hopelijk vind je een super leuk lief iemand die er helemaal gek mee is. Maar verkopen is vreselijk.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:19

misschien moeten geert en zeus nog even aan elkaar wennen?
En anders kan hij zeus toch wel longeren zodat hij voor je in conditie blijft?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:25

floor01 schreef:
annetje: fijn dat de training bij Rob goed ging! Al wat wedstrijdjes gepland?

Ik heb enkel Ermelo BB in de planning (en opgegeven) en de tripalon in Bussloo maar dan dit jaar de hoogste klasse. Offcieel starten mag ik nog niet ivbm winstpunt in het springen.
Springwedstrijden ook nog niet opgegeven trouwens. Ik moest van mijn instructeur eerst weer een paar keer BB rijden en dan zeker weten dat ik zélf geen fouten maak en dan pas mocht ik in de B proberen. Ik wilde misschien morgen gaan oefenspringen, maar dat vond ik toch wat te druk voor 'm, zeker nu hij wat traag is.

MM dat klinkt inderdaad niet alsof het lekker werkt. Longeren lijkt mij ook een geod idee.

Noor lekker zeg! Is het zo'n mooi weer bij jullie?

Sussie, fijn dat je paard zo goed liep! Paardjes zijn inderdaad veel aan het spelen en stoeien. Ze hebben het zelfs voor elkaar om een klein winkelhaakje in mijn bijna onverwoestbare rambo eczeemdeken te krijgen. Ze gunnen elkaar nog weinig rust, daar moeten ze nog even inkomen denk ik.
Ik vind het wel een mooi gezicht als je 's ochtends komt. Dan liggen ze op 1 na altijd allemaal languit in het kleine stukje zon dat op dat moment op de wei staat. Als ze dan de kruiwagen met hooi horen vliegen ze allemaal omhoog :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:36

Weltsieger heeft goed gelopen in zijn les. Heb je ook alweer wedstrijden in de planning?
MM baalt van het niks mogen doen, kan ik begrijpen. Ook vervelend dat het niet werkt tussen Geert en Zeus.
Lau wat gaat dat snel met de verkoop van chal
Waarschijnlijk heeft Vies zich dan gewoon te moe gespeeld en gaat het wel over met een weekje ofzo. Zie ik je trouwens nog in Bergharen of start je die niet?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:00

Barbara: Ik start de komende 3 weken nergens helaas. Mijn chauffeur kan dan namelijk niet. Ik had Bergharen inderdaad eigenlijk wel op de planning, maar zonder vervoer gaat dat wat lastig :P

Ik heb alvast een leuk filmpje gevonden van vanmorgen:

Je ziet wel dat hij wat traag reageert en niet echt aantrekt. Hij maakte ook vaak van die vervelende krabbeltjes.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:04

Hij is een beetje "lauw" Annetje.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:08

Dat is inderdaad wel een goede verwoording Texelse. Hij doet het gewoon braaf verder, maar het is niet spetterend genoeg. Achja, komt de volgende keer wel weer denk ik :)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:09

Mmmm, misschien de warmte? Weetniet hoe de temperatuur was bij jullie. Of een virusje? Wie zal het zeggen.....

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:17

Tja, dat weet je toch niet. Ik geef 'm drie dagen 'rust' gewoon lichte beweging en dan neem ik aan dat hij weer helemaal fit is. Echt heel erg warm was het niet trouwens. Gewoon lekker.
Ik heb nog een ander filmpje en die is nog veel erger. Daar sta ik zo'n 4x stil, bij de op-afsprong, de hoge bomenwagen en twee keer op het water. O:)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:18

Annetje: het is allemaal wat, zoals texelse al zegt, te lauw. Hij loopt braaf zijn rondje maar er komt niks van uit. Maar als ze zoveel aan het spelen zijn kan Vies daar wel eens moe van zijn.
Joki: Ja, 28 en 29 mei heb ik weer wedstrijd. De ene dag L1 met Weltsieger en de andere dag Z1 met Pancho. En daarna ongeveer om de 2 weken wedstrijd.
floor: fijn dat het gelukt is met de opdracht!
Marijke: jammer hoor dat het met Zeus en Geert niet zo werkt samen. Maar als je paard goed gelongeerd wordt kun je hem ook goed trainen en op conditie houden.
Bvw: ik hoop gewoon dat opa zijn exceemdeken toch niet helemaal goed uitgespoelt had en dat het daar aan lag. De deken is nu weer in de wasmachine geweest (zonder wasmiddel) en drie keer gespoeld, dus ik hoop dat het probleem nu verholpen is.

texelse

Even kalm aan, en dan over een dag of wat weer eens kijken.
"rondgaand spul" zei mijn oma dan als er wat rond ging waar je wat hangerig van was.

Joki

Filmpje kan ik niet bekijken ivm verkeerde pc. Jammer dat je niet kan starten, ach dan heb je wel weer 3 weken om heel hard te trainen zal ik maar zeggen. En misschien zie ik je in Heteren eind juni als je toevallig een rondje gaat dressuren

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 18:34

Ik vind het er al heeel wat beter uit zien dan de vorige filmpjes van jullie samen Annetje!!!!! Ga zo door. Ik zie ontzettend veel verschil en alleen maar positief!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:02

ik kan het filmpje niet zien, computer doet ook wat vreemd. Zal daar wel aan liggen!

Frits heeft vandaag wel een echte vrijdag de 13e... Ging vanmiddag met stalgenoot naar buiten. Alleen is frits heel braaf en vind niks eng en wanneer dat wel zo is kan ik hem heel makkelijk overtuigen. Nu was het geweldig leuk om te doen alsof dingen heel eng waren zodat de haflinger (die het echt eng vond) alles moest oplossen! Frits gaat dan heel gevaarlijk doen en zoekt het gevaar ook op. Ik probeer hem altijd een beetje te redden maar helaas vandaag niet gelukt. Hij rende heel hard achteruit de bosjes in en daar stond een dikke boom waar hij pardoes tegenop knalde waardoor hij nu een plek op zijn kont heeft. Vervolgens ging hij maar recht omhoog waardoor hij heel hard met zijn kop tegen de boom sloeg, geloof dat hij even sterretjes heeft gezien. Mocht hij thuis in de bak met de haflinger spelen is hij iets te ruig geweest en heeft ook nog een prachtige snee boven zijn knie!
Kortom: zere kont inclusief, hersenschudding en een snee. Maar geloof dat hij nergens last van heeft dus dat scheelt! ;)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:15

Wat een lompe actie van Frits Bianca!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:32

Ben ik net even naar huis om wat te eten en om straks ipv naar den bosch weer naar stal te gaan omdat de andere merrie zou gaan bevallen zie ik het net op de cam gebeuren.. Ze had opwekkers gekregen, maar 't zou nog wel eventjes duren, niet dus :+ Woll staat wel een beetje te kijken, maar is vooral druk met haar hooi :o

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:41

spannend Vief
Wat een lompe acties van Frits BVW

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 22:53

waar is iedereen???

Net even bij de nieuw gegraven waterbak gekeken, en met elkaar geconstateerd dat fans en grooms, die een beetje handig zijn, de deelnemers wel over ±75% van de cross kunnen zien gaan!!