[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:16

Goeiemorgen :wave:

Ik ben ook wel benieuwd Dienke! Jeroen moet je gewoon aan het werk zetten :D

Lees ook wat over Totilas? Ik vond het een mega goed sportpaard, maar voor de fok twijfel ik (ondanks dat er amper veulens geboren zijn) ernstig aan hem. En daarnaast denk ik ook niet dat Rath ooit maar iets evenaard van wat Edward met hem bereikt heeft :o

Ik zal nog ff koffie drinken en naar H'bergen gaan. Anders kan Vief ons huis niet in :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:21

Vief, Schoonmaak ze bij Rowo haar ouders!
EB, Wat een gesprekken :D
BV, Ik wilde net om een foto vragen ;) Mooi dat het een geslaagde set is geworden!

Vanavond springles na een week of 6 (bij mijn eigen instructeur). Gelukkig vind hij het niet erg dat ik zo onregelmatig bij hem les :o

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:23

Vief: Lekker druk dagje dus ;).

Ik zal weer naar Leeuwarden voor een lang dagje. Eerst met het groepje met opdracht bezig en daarna een workshop. Daarna nog 2 bedrijfspresentaties :+. Dus ik ben wel zoet tot vanavond 18.00
Daarna snel door naar het werk, om 7 uur beginnen. Gelukkig maar een paar uurtjes. Daarna denk ik dat ik regelrecht mn bed in duik :P. Geen idee wanneer ik moet avond eten. Vraag op het werk wel wat als het niet te druk is.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:28

Mootje schreef:
Vanavond springles na een week of 6 (bij mijn eigen instructeur). Gelukkig vind hij het niet erg dat ik zo onregelmatig bij hem les :o

Ik heb dat ook met dressuurles hoor. Dat wisselt ook wanneer ik daar les. Nu ook alweer heel wat weken geen les gehad en hopelijk weer om de week. Ach soms heb je dat he :)

Ik zal snel naar Hbergen gaan. Daar maar leren, vanmiddag werken. Vnvd nog les met Avi en morgen springles met Zetje.

:wave:

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:46

_lautje_ schreef:
Weule± Jij gelooft dus ook niet in Toot FOKhengst :P Ik was ook geen Totalias fan zie toch 100x liever Parcival of Mistrall Hojris.

klopt, wij hadden maandag cursus paardenbeoordelen en totilas past ook niet in het gewenste kwpn exterieur/doel, hij is niet hoogbenig, hij is niet groot en langgelijnd, hij is niet sterk in de rug en hij is niet correct in het voorbeen...., dan past parcival hier wel aardig goed in....

Op basis van de merrie kwaliteit van totilas moet hij wel met de beste collectie veulens komen van de laatste 10 jaar, als het normaal of matig is, heeft hij juist een negatieve invloed gehad op die merries...

@ jippje_niekje: zit er nu maar 1 dag in de week... op de bovenste verdieping ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:48

BuenaVista schreef:
Hij oogt iets hoger.. Ik ben GPA caps gewend en dan lijkt deze iets hoger. Maar hoe vaker ik er na kijk, hoe nog mooier hij wordt :)

dan lijkt die cap op mij dus..... (voor jou dan ;) ) gheheh (sorry, moest ff...) :+

vief: schoonmaakze bij rowo....
kim: succes met je lange dag!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:50

Goede morgen!!

Mo heb ik ook met lessen hoor :o
Jn gaat lekker dus al op je nieuwe werk :P
SIm tanx had dus al een envalop klaar liggen :=

Ik ga even richting een oud collega even een bakkie doen :)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:50

BuenaVista schreef:
En nu is mijn bruine outfit helemaal compleet..
Jeroen zei gisteren ook al. 'Elke cap is wennen'.... En dat klopt natuurlijk ook...

slimme jongen toch...

BuenaVista schreef:
Foto's komen gauw... Moet ik Jeroen ff lief aankijken ;)

dat duurt dus nog ff ;) :P

nou, ik ga mijn paarden verzorgen en dan een ochtendje bellen/regelen op mijn eigen kantoortje boven :P vanmiddag college... daarna lekker rijden... vanavond chickies vangen....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:53

Ik ben wel altijd heel strikt met lessen, 1x in de week dressuur en om de week springles. Moet heel wat gebeuren voor dat niet door gaat.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:56

Ik heb wel les gehad, maar van andere instructeurs dan mijn 'eigen' instructeurs. Verder spring ik niet, als ik die week cross dus dan valt er sowieso wel eens een les uit!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:59

Goedemorgen,
hier een bericht van de Queen van het onregelmatige lessen :P Of het nou dressuur, springen of crosstraining betreft, ik maak er een potje van. Daar gaat verandering in komen (echt!). Wil elke week dressuren en om de week springen en 1 x p/m crosstrainen eigenlijk.

@ Heleen: ik heb ook nog aan HHW gedacht, maar omdat ik al zo'n tijd niet gesprongen heb, is dat niet bevorderlijk denk ik :n . Dan hou ik jullie op ;) . Ik heb mijn hoop op buurman gevestigd!
Wij kunnen trouwens best samen een keer naar Hargen? O:)
@ Bianca: Ok, Purmerend dus. Bedankt!
@ Vief en Kim: succes vandaag.
Moeders heeft weer lekker over me geklaagd lees ik.. >;) En Mootje is wéér betrapt op een spelfout :P

;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:05

Nog wat geregeld Noor met het springen? Balen zeg.
Ik denk dat die Rath ook wel het 1 en ander gaat winnen met Totilas, anders zal die echt niet op concours gaan… Hij weet ook wel hoe er naar hem gekeken wordt.
Ik heb 1 keer in de 3 à 4 weken dressuurles en om de week springles. Dan ga ik nog wel naar club elke week met dressuur, maar dat is meer gezelligheid. :)
Drukke dagjes Vief en Kim, succes!

Ben vandaag de 1e 2 uren maar thuis gebleven.. Weer barstende koppijn hele week. Misschien toch de neuroloog maar opbellen. Al weet ik al wel wat die zegt: Rust houden. :\
Kan nu wel lekker met de auto naar school, veel beter dan die trein steeds.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:10

Ziek melden op school gaat niet, Sannn? Denk je wel een beetje om jezelf?
We zijn even op zoek naar een locatie voor het springen ;)

Ik kan in principe ook wel naar de verenigingslessen. Maar dressuur wordt gegeven op niveautje 0, door iemand waarvan ik geen les wil :o Nekharen gaan al overeind staan als ik haar stem hoor en (dus) die van Jer ook ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:11

Dat schiet idd niet op met je hoofd, Sannnn. Als het lukt zou ik proberen idd een stapje (of 2) terug te doen. Wordt het dan nog niet beter kun je altijd nog de neuroloog bellen.

_Noor

Is het trouwens écht nog maar woensdag?!

AntheaV

Goedemorgen!
Ik heb ook elke week dressuurles (privé) en elke week clubles, dan springen we ook wel eens. Springles heb ik eigenlijk nooit meer, toevallig in de kerstvakantie nog een keer.

Ik ben ook geen Totilas fan, vind z'n voorbenen net een circusact en van achter vind ik hem matig. Neemt niet weg dat het wel heel spectaculair is om naar te kijken, maar qua DRESSUUR kijk ik veel liever naar een Parcival :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:18

Kan je niet bij Marco thuis gaan lessen Noor? Dat is toch je buurman? Wij hebben wel fijne personen die les geven, dus dat scheelt. :)

Moet idd stapje rustiger aan doen, maar zie niet in hoe. School als ik er niet ben word je afwezig geschreven en dan zit je onder de 90% aanwezigheidsregel... Heb al genoeg gemist ivm pols. Wil wel op stage volgend jaar... En verder doe ik al niet zo veel zeg maar.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:24

@ Noor ja helaas wel....

Ik ben helaas momenteel helemaal niet strikt met lessen. Hoop vanaf eind van de maand wel weer naar springles te gaan wekelijks of om de week afhankelijk of ik met iemand kan lessen. Dressuurles moet ik ook nodig heen aangezien de wissels erin moeten omdat ik weer richting Z ga en dat wil ik niet zonder begeleiding doen. Ik ben denk ik afgelopen 2 jaar 2/3x naar dressuurles geweest dis moet nodig weer naar bootkamp. Verenigingsles doe ik niet aan want dat is meer voor de gezelligheid dan dat wij er wat leren dus dan besteed ik dat geld liever aan priveles..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:29

Ik les op het moment vrij trouw. De ene week springles, de andere week dressuurles. Eens kijken wat dat wordt als de zomer weer begint.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:31

Goedemorgen!!

Benthe, opvoeden die klanten, gewoon zeggen dat het wel wat vriendelijker mag }>
Mootje, leuk op de beurs? Zere voeten?
Noor, was het leuk bij vriendinnetje?
BV, een bruine CO toch? Mooi!

Ik heb 1 of 2 keer in week dressuurles, een half uurtje ongeveer. Springles ben ik aan het regelen :Y)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:31

Goedemorgen!

Bv: Fijne caps het CO, ben benieuwd hoe die staat :D
Volgens mij kunnen we concluderen dat er weinig echte toot fans hier zitten :Y)

Over mijn lessen; normaal gesproken elke maandag club les ene week dressuur van ook mijn prive instructrice dus dat is wel fijn en andere week springen.

Verder heb ik elke week springles prive, en 1 keer in de twee weken prive dressuurles. Cross lessen doe ik altijd ergens tussendoor hahah :+

Mijn bak is weer bevroren ^)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:32

clubles is voor mij denk ik 20 jaar geleden, en dat ga ik zo houden :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:35

Ik ben ook niet strikt in mijn lessen :+ Dressuurles wisselt heel erg. Ik probeer wekelijks, maar mmestal zijn dat dan periodes van 3 weken en dan gaan er weer 2 maanden overheen. Gelukkig hb ik nog wel m'n moeder, maar dat werkt ook niet altijd. Dan denk ik hij loopt wel goed en komt moeder eraan en roept ze gelijk hij loopt als een shetlander! Springles probeer ik wel heel regelmatig af te spreken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:36

@ Sannn: Marco heeft geen eigen stal meer sinds een ruim jaar. Daarmee is het 'gedoe' voor mij ook eigenlijk begonnen ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 10:43

Ik heb thuis niemand die mij kan helpen. Volgens moeders loopt paard altijd goed. Tijdje terug zat de vooruit er niet op en zegt zij doodleuk: Wat gaat paard goed achterwaarts... Erg leuk opgemerkt moeders maar dat was staakgedrag. Waarop zij doodleuk zegt: ja maar hij doet het toch netjes :o . Zij gaat wel altijd mee naar springles maar kijkt alleen en neemt niks in zich op dus ik heb er niks aan thuis :(