Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hahaha Nessah schreef:Boven amsterdam.. Maar wil niet zeggen dat dat hem wordt hoorIs allemaal stille verkoop.
Ik ga het samen met mijn vriend doen en de eerste 4-5 jaar zal mijn vader een hoop helpen. Mijn oom gaat de boekhouding doen.
Dus ik kom er niet alleen voor te staan

Ik ben in de randstad al rond de 500 per maand kwijt voor 1 paard! Wat doet je vriend voor werk? Mootje schreef:PB, dure onderneming om zoveel paarden in pension te zettenIk ben in de randstad al rond de 500 per maand kwijt voor 1 paard! Wat doet je vriend voor werk?
Die vriendin die 480 euro betaald, staat op een manege. Daar zijn op zaterdag 5 lessen tegelijk!!

Pensionstallen zijn hier toch aanzienlijk goedkoper, hier betaal je all inclusive met binnenbak hooguit 200 tot 250 per maand. En dat vind ik nog steeds een heleboel geld!
Maar paarden blijven gewoon duur dat is een feit!
Ik hoop dat het iets onschuldigs is! Maar wat is dat enorm zuur zeg als je enige niet geblesseerde paard ook kreupel staat. Ik heb echt iets te veel pech met de paarden de laatste twee jaar