Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tientjeh schreef:Wolinlotte: ik heb die beschermers. Had ze eerst voor het crossen, maar daar heb ik al een tijd andere voor, dus gebruik deze voor het gewone werk. Vind ze erg prettig en erg zacht. undercover krijgt ook snel witte haren op de benen. Ik vind ze absoluut niet warmer dan gewone beschermers.
.
.. Was erg grappig. "Drink er een op mij zou ik zeggen, ik ga weer naar dromenland"
bvw schreef:Hey iedereen!
Ik ben weer bijgelezen en ben bijna alles vergeten
Hoe doen jullie dat toch dat jullie een hele reeks reacties plaatsen???
Anders kan ik het ook niet onthouden 
Vandaag ga ik met een groep vrienden zwemmen & eten bij Center Parks in Dalen. Wordt ook vast wel weer gezellig!
en heb je een nieuwe ava? Leuk
(kan ook zijn dat ik het al vergeten ben, korte termijn geheugen werkt heel slecht de laatste tijd
)
) maar heb al geregeld dat mijn zusje Yoeri vandaag doet, ga ik wel ff met haar op buitenrit op Kino. Dan Meno vanavond en vanmiddag even met Angel bezig. 
mooi leer bakkie voor me zusje.

Kijkt nergens naar en mooi relax! Mag dan ook eigenlijk niet klagen
bvw schreef:Hip!
Hoe kom je daar aan?!
!Citaat:Aan Henk heb je een hele goede!!! Hij komt ons ook regelmatig helpen.
Mijn pa heet Eef!!!![]()
!! Hij komt jouw paard brengen
Hij werkt idd bij Nijhof. Hij brengt regelmatig paarden weg etc
hahaha wat is de wereld toch klein...kan ik je pa ontmoeten, wel grappig, volgens mij heb je er daar een leuke job aan, althans dat lijkt mij. Groot mooi bedrijf. henk was idd een toffe peer. Moet hij jullie ook weleens helpen dan met de paarden ???
gna gna kan niet meer wachten zowat
rowo schreef:Is pas haar 3e B parcoursje.. ze pakt TE fijn aanKijkt nergens naar en mooi relax! Mag dan ook eigenlijk niet klagen
mistid schreef:bvw schreef:Hip!
Hoe kom je daar aan?!
Is van iemand die hier in pension staat maar die vroeg of ik hem wilde gaan doen.
Splinternieuw dressuurzadel erbij![]()

bvw schreef:Druk druk druk!
Ik heb het nu te rustig, maar misschien kan ik er een ander paard bij gaan rijden en ook op concours!
Maar dat is allemaal nog heel misschien...

bvw schreef:rowo schreef:Is pas haar 3e B parcoursje.. ze pakt TE fijn aanKijkt nergens naar en mooi relax! Mag dan ook eigenlijk niet klagen
Maar je klaagt toch ook niet!![]()