Onwijze mooie foto's Hilde! Ukkie kan wel lopen zeg!
Ik heb zondag ook cross, en eigenlijk wil ik ook nog wel water oefenen. Heb van de week gedroomd dat Vorstin de waterbak echt niet in wilde

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoekiej schreef:Ik heb ook altijd de Eurostar Klara, die zitten echt heerlijk en slijten niet snel!
Ik heb zondag ook cross, en eigenlijk wil ik ook nog wel water oefenen. Heb van de week gedroomd dat Vorstin de waterbak echt niet in wilde! Na Lisse (uitgebeld op het water) heb ik ook geen waterbak meer gereden, dus het zou niet gek zijn als ze het niet zou doen. Wilde daarom deze week heel graag nog naar de Vlietlanden of het strand, maar er wil niemand mee
Luca__ schreef:OKe gezellig!![]()
Nou, ik ben dus Luca Naus13 jaartjes oud en ik woon in Venray. (Lekker dicht bij IJsselstein & Castenray
)
Ik rij: Dressuur L1 springen L SGW B.
Op de pony Full Mountain's Melissa!Die sommige van jullie misschien wel zullen kennen. Iris verreijt heeft Z met mijn honnie ponnie gecrost!
Ik heb nu 3 B crossen gereden, en ben de afgelopen cros in Ijsseltein Limburgs kampioen geworden. Nu is mijn honni drachtig, en over 2 weekjes uitgeteld (spannent!!!) Maar van de zomer gaan wij weer knallen! (Hopenlijik
)
Jetske_ schreef:hallo!
vanmiddag lekker gereden, naja gevoetbald met de paarden en zonder zadel rond gehobbeld
foto's van de crosstraining staan nu op mn site (hadden wat vertraging)Snoekiej schreef:Ik heb ook altijd de Eurostar Klara, die zitten echt heerlijk en slijten niet snel!
Ik heb zondag ook cross, en eigenlijk wil ik ook nog wel water oefenen. Heb van de week gedroomd dat Vorstin de waterbak echt niet in wilde! Na Lisse (uitgebeld op het water) heb ik ook geen waterbak meer gereden, dus het zou niet gek zijn als ze het niet zou doen. Wilde daarom deze week heel graag nog naar de Vlietlanden of het strand, maar er wil niemand mee
had je eerder moeten zeggen hadden we kunnen afsprekenals bambi iets makkelijk doet is het water in lopen!
deze week gaat het helaas niet lukken want ik heb proefwerkweek