[SGW] Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:16

Is dat niet beetje veel ruimte om alleen Fi en de jonge mee te pakken :')

mila_furrie

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:36

Volgens wat ik gehoord heb zouden ze in de gaverranch een e proef weglaten om zo alles op zondag te kunnen doen. Ik begrijp wat je bedoeld antonius maar dat Heb je op andere wedstrijden ook als je een lage en hoge proef rijd :-).

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 22:58

Moooh dat zou jammer zijn! E5 was juist zo tof voor de ruiters die niet zo ervaren waren in het wedstrijdgebeuren om toch zo fijn mee te dingen voor de prijzen. :) E7 is al direct vre goeie ruiters. :P 'k Ben daarom overgestapt van E5 naar E7 omdat 'k E5 niet meer zo spannend vond. :+ Op den duur had 'k altijd prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 07:24

De E7 vind ik persoonlijk makkelijker dan de E5 met al die cirkels :+

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:00

Had 't vooral over niveau van de deelnemers. Maar E7 vind ik idd een fijnere proef om te rijden!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:32

Ik vind ze alletwee saai die e proeven eigenlijk :p. Ze doen nu eindelijk eens de andere a proef, dat is wel tof!

Ik heb maar half gelezen. Maar ja ik ga nr waregem, nee ik heb de courage niet, vooral voor de jumping niet. Tis bij de deur dus ik doe gewoon mee en zie wil. Al ri ik alleen maar dressuur. Tis de laatste die ik doe dit jaar en volgend jaar terug alleen communautair.

mila_furrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:56

PP: het is toch altijd A7 in de g*averranch?

wij gaan zondag naar de cross kijken :) hebben VIP kaarten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 12:04

Van E naar A vind ik nog redelijk, van A naar L is immens verschil.
De A6 vindt ik op zich wel fijne proef.

Antonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 15:18

mila_furrie schreef:
Volgens wat ik gehoord heb zouden ze in de gaverranch een e proef weglaten om zo alles op zondag te kunnen doen. Ik begrijp wat je bedoeld antonius maar dat Heb je op andere wedstrijden ook als je een lage en hoge proef rijd :-).

Maar in k.erselare rijden er hoop en al 10 ruiters de A proef, dan duurt dat maar anderhalf uur ofzo. In de g.averranch zitten er 25 in een proef, dan moet je wel heel lang wachten. Daarmee dat ik dus bewust niet de 'betere' locaties wil opzoeken ;)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-16 16:40

Ik ken niets van de E/A proeven, ik rij altijd dressuur bij de lrv. Wat nu niet meer gaat aangezien ik niet meer bij een club ga. Misschien toch maar eens opzoeken.

Ohh dat ken ik PP! Ik denk niet dat ik in het najaar crossen ga starten met blits. Motivatie is 0.001 , dipje is -1000 en paard loopt -1000... Krijg hem zelfs niet meer over een rechtje van 50cm... Ik vraag me echt af wat hem heeft... Ik heb een afspraak bij de kliniek.. Ben benieuwd. Hoop dat er niets uitkomt en dat hem het gewoon effe aant uithangen is.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 16:44

Winnie heeft 53.70 strafpunten!! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 16:51

Wow Daaphh, dat is wel serieus dan als hij zelfs geen 50m meer doet. Ik duim dat het puberen is en niks anders.
De E-proeven zijn poepsimpel, de A zit al achterwaarts in, keertwending en overgang stap-galop-stap. En een middengalop. Maar op zich niks echt lastig volgens mij waar je tegenop zou botsen.

Winnie is goed bezig zo te zien : D

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-16 17:08

Eens kijken waar hier zulke proeven te rijden zijn.

Jaa... Ik weet niet wat hem heeft, ik kan ook niet zeggen dat ik hem ooit zooooo slecht gereden heb dat hem echt zen hele vertrouwen kwijt ben. ik ben niet de beste jumping ruiter, verre van zelfs. Maar dees vind ik wel heel straf. In Tongeren nog zo een mooi nul rondje. En dan van de 1.05 goed rondkomen, naar twijfelen op de 50cm. Gisteren had ik alles op kniehoogte gezet. Zelfs op het kruisje stopt hem eerst. Opnieuw aanrijden en dan maakt hem zo een hertesprong. Hij doet het niet altijd, maakt ook nog goede sprongen, maar leuk is het alle sinds niet.

Stonden ook mooie foto's van Winnie op fb!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 20:58

Zadelpasser terug gekomen en Luxor maar liefst 2 boommaten meer! 1 boommaat meer was zo nog juust goed en 2 boommaten is goed met een wolletje. En later met meer spieren wolletje weg halen :)

winnie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 00:16

Heyla!!
Dressuur dus idd 53,70! Ben heel tevreden met deze punten!! Was echt zo enorm zalig om die ring binnen te rijden en heb er van genoten! Heb mss wel net iets te veel gereden waardoor ik wat fouten kreeg! Normaal rij ik ze niet te veel tijdens m'n proef!

De sfeer is hier ook echt super! Leuk team en ook heel mooi weer!

Morgen heb ik een rustdag en ga ik een beetje losrijden en dan zaterdag cross! Redelijk pittig parcour met veel combinaties in bochten ( ik ben beter in combinaties rechtdoor) morgen heb ik nog een individuele verkenning met de coach! Hopelijk een goede cross zaterdag!! Sta ondertussen 18de ofso van de 40 dus nog mooi in de helft! Ik rij niet in het team, maar individueel, dat had ik wel verwacht! Het blijft even cool!!!
Ik laat jullie wel nog iets weten na de cross!

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 00:44

Oeh oeh, ik ga morgen het EK kunnen volgen op FEI tv. Hopelijk werkt de stream goed! 'k Ga dan schermopname maken als jij moet rijden Winnie. ;) (poging tot)

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 08:43

hanne voor FEI tv moet je toch voor betalen? of heb je iets gevonden waardoor het niet hoeft?
kan ik ook kijken

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:15

Ik heb abonnement op FEI tv voor een gans jaar. :)

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:39

ja dacht ik al...veel plezier en moedig haar dan ook maar een beetje voor mij aan!! :D

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:44

Hehe zal ik doen! :P Livestream is zeer goed! Binnen 10 minuten moet ze starten, zal niet van de laptop afwijken :P

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:47

Wel maar 1 camera en is bij de laatste lijn naar aankomst. ;)

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:47

'k Heb wel nog net een ambulance gezien die eentje heeft moeten wegvoeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:55

Zij is nu net gestart normaal gezien, kan dat?

Ik ben intussen grote kuis aan het houden in de keuken. Straks de woonkamer nog. Bovenverdieping is voor morgen. Strijk doe ik vanavond ofzo...

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 11:04

r(4b) r(8b) r(12)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 11:04

weigeringen?