. Wil nu toch eerst even naar het M springen werken. Ik heb alleen Norg in September opgegeven.Veulen gaat ook erg goed, zal binnenkort even nieuwe foto's maken
. Lekker eigenwijs maar erg lief.Zodra ik mijn scriptie heb ingeleverd ga ik ook weer beginnen met een jong paardje (Zurich) beginnen.
Fijn dat Do zo lekker ging.
Bvw: Daar moet ik me nog even in verdiepen. Human Resource Management lijkt me wel wat.
Ik had een LG optimus 2 speed en ben nog altijd heel erg blij dat ik die heb kunnen verkopen. Ik heb niets aan zo'n raar ding. Ik wil geen internet zolang ik college's volg (zie ik mezelf al steeds bokken tijdens college namelijk) en ik kan niets met zo'n touchscreen. Ik zie om me heen dat die schermpjes ook om de haverklap kapot gaan. Ik koop zo'n ding wel wanneer ze al jaren niet meer hip zijn.
Oh en mijn abbo moet bij tele2 zijn, want er is iets geks met de telefoonrekening en het abbonnement. Als ik stopzeg, hebben mijn ouders geen vaste telefoon meer 

Wat een opmerking van je smid zeg..

We hebben nu twee heel verschillende veulens. De Apache is echt zo makkelijk, de Zambuka is wel een pittig ding.
Wel even wennen aan het touchscreen en de batterij is inderdaad wel snel leeg, maar verder is ie super. Ik heb trouwens de iPhone gekocht en doe er straks een sim only abonnement bij.