Nu ga ik Dikkie longeren anders wordt 't 'm vandaag niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gauw vragen of je op de wachtlijst mag?
Het paard was nog steeds onzichtbaar door de hoek van de schuur maar toen dat niet hielp en het geklepper dichterbij bleef komen rende ze maar van ellende naar stal. Kon haar maar net vasthouden en pas in haar stal kwam ze weer tot rust
bvw schreef:gekke woll! Frits kan ook van dat soort acties hebben
Ik heb een mail gestuurd naar markelo met de vraag of mijn inschrijving niet is aangekomen wat mij heel raar lijkt omdat hij in mijn postvak uit staat, maar je moet het natuurlijk wel lief brengen of dat hij misschien over het hoofd is gezien

_Sim_ schreef:bvw schreef:gekke woll! Frits kan ook van dat soort acties hebben
Ik heb een mail gestuurd naar markelo met de vraag of mijn inschrijving niet is aangekomen wat mij heel raar lijkt omdat hij in mijn postvak uit staat, maar je moet het natuurlijk wel lief brengen of dat hij misschien over het hoofd is gezien
Als ie in je postvak uit staat is ie niet verzonden. Dan moet ie in verzonden items staan.

_Noor schreef:Sannn, je had nog wel wat werk aan What? Heb je de cross wel uit kunnen rijden? (Ik moet nog ff op zoek naar het verslagentopic)

Ik heb net heerlijk gereden, ik heb zo'n simpel paard en hij doet altijd zijn best
Zaterdag gaan wij ook een rondje springen in Diepenheim