[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:13

Verdorie Lau, het zit weer eens niet mee ;(
:(:)

Ik heb hindernissen neer gezet, wilde Beau opzadelen, komen de honden er ineens met een noodgang eraan gerend, piepen en steeds omvallen en zichzelf bijten. Zaten er allemaal mega bijen of wespen op ze... dus er zal wel een nest bij huis zijn waar ze in hebben zitten graven ofzo... Arme beesten, heb die bijen/wespen van ze afgehaald, doodgestampt en de honden ingespoten met veerust. Nu maar even rijden :Y)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:13

Jeetje Lau....

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:16

ik zou harder rennen dan de honden denk ik :') zouden zichzelf van die enge stekerds mogen verlossen :o

Lau, weet niet goed wat er gebeurd is met je knie, maar dit klinkt idd niet goed... veel beterschap !

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 15:21

Jeetje Laura, wat ontzettend erg voor je. :(:)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:25

_lautje_ schreef:
Heel fout. Kruisband zEker af, nu nog MRI om de rest van de schade te Bepalen. Er is niet veel heel meer.

Jemig Lau, wat een enorme pech. Wil je heel veel sterkte wensen morgen met MRI en bijbehorende uitslag.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:26

Wat ontzettend kl.te Lau :(:) .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:28

oe, dat is slecht nieuws Lau! Wat ontzettend waardeloos ;(

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:35

En wij gaan met de honden naar de veearts... Brownie oa bij z'n oog gestoken, Blacky in z'n bek en over z'n lijf

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 15:36

mirthe succes dan maar bij de da

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:08

Morgen mri Lau? Dat is wel fijn, de uitslag is er meestal ook heel snel, dan kunnen er tenminste spijkers met koppen geslagen worden, en weet je (hopelijk) waar je aan toe bent.
Jongste gaat morgen niet onder narcose, dan kunnen ze meteen met haar bespreken wat ze tegen komen en wat de mogelijkheden zijn. Laatste keer bij middelste hebben ze de meniscus gehecht ipv er uit gehaald. Daar was zij (en wij) niet blij mee. Maar ja, die was niet bij kennis toen ze dat besluit namen.

Wat een toestand Mistid. Hoop dat het leed snel geledenis voor de honden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:26

MRI is volgende week vrijdag! Ook heel snel. Ga naar het MRI centrum

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:45

Lau heeft het leuk gehad bij haar vriend
Noor is aan het aftellen
Welkom SofieBeau
Danielle is een ontvangscomite begonnen voor de TNT en het heeft gewerkt de beschermers zijn binnen :D
Snoek zoekt de neger
PS heeft gewoon heel veel centjes en is begonnen aan zijn dressuurpaardenverzameling. Van het dekgeld heb ik dan weer totaal geen last. Ik vond Metall al niet interessant aangezien Ferrose al Ferrobloed heeft
Horloge doe ik voorlopig niet aan maar goed ik heb al wel mijn sgw-set uitgezocht. Ook behoorlijk overdreven :o
Noor krijgt een broodje kroket
Ik heb met mijn styles (ik heb Rob gevraagd toen wat ik moest kopen want ik ben zo iemand die eerst iets goedkopers koopt en dan bevalt het slecht en koop ik een half jaar later het duurste :o ) nooit last van afzakken maar goed Ferrose heeft ook niet van die moeilijke achterbenen
San super van je tentamens
Sterkte met het vinden van een nieuwe zweep EB
Ik heb besloten in Gorssel te gaan kijken wat nou B-hoogte is, zodat ik een beetje kan inschatten of Ferrose en ik er klaar voor zijn volgend jaar maart
Hilde prijs erbij vind ik alleen maar fijn. Kan je meteen zien of een paard ongeveer binnen je budget valt
O nee Lau wat erg
Arme honden Mistid
Texelse wat dapper van de jongste om niet onder narcose te gaan. Zou ik niet kunnen

Vandaag heeft een stalgenoot besloten dat ik een oude vrijster ga worden, na mijn opmerking dat ik eerder 3 paarden had dan 1 kind :+ En toen ik daar heel laconiek op antwoordde nou ja dan so be it keek ze me helemaal aan alsof ze water zag branden

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:53

Joki schreef:
Vandaag heeft een stalgenoot besloten dat ik een oude vrijster ga worden, na mijn opmerking dat ik eerder 3 paarden had dan 1 kind :+ En toen ik daar heel laconiek op antwoordde nou ja dan so be it keek ze me helemaal aan alsof ze water zag branden

:+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 16:55

Goede middag!
Sluit me even bij Jimi aan heb netjes 15 pagina's gelezen!

Eef ga dat ook eens uitproberen met de spoorriempjes als ik weer kan rijden!
Lau jeeee*us :(:)
Zag een heeeeule donkere foto! Van het weer ti's echt weer bal deze week hè!

Beetje afwezig geweest maandag van 4,15 tot 22 bezig gewest incl paard zat dus om 22.15 aan me avond eten. Gister zelfde liedje. :(
Sta nu ook weer te wachten in de wachtruimte.

Morgen gelukkig vrij! Ha en naar de ortho en smiddags met me zusje naar de Ikea.
Jack gat wel goed spe de wond elke dag uit hoop dat ik hem zaterdag morgen vroeg naar hè land weer kan voor de laaste weekjes.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:08

Jeetje Laura, dat is rot nieuws. Maar hoe verklaren ze dan dat je toch nog relatief goed kan lopen en paardrijden. Want als je kruisband helemaal af is dan heb je helemaal geen stabiliteit meer in je knie.. Vooral met de verlichte zit en alles.
Noor, reageer vanavond/ morgen op je PB!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 24-08-11 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:22

Jeetje Lau, wat ongelofelijk klote. Wat valt er nog te doen?
San, super van je tentamens! Nu al wat enthousiaster over je stage? Waar ging je die ook al weer doen?
Jeetje Corien, dat zijn weer lange dagen!

Ik heb de neger gevonden :D Samen met een bekende die hiervandaan komt en goed spaans spreekt een nieuwe geregeld. Heb nu dezelfde maar dan met een geel beeldscherm ipv een witte. Deze doet het tot nu toe iig wel. En ben er achter dat de uni erg sloom was met reageren op mijn aanvraag van de minor in Amsterdam omdat ik het naar de verkeerde examencommissie had gestuurd :+
Heb het naar de examencommissie van culturele antropologie gestuurd ipv psychologie. Heul slim :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:29

Wat een dagen Corien!!! Knap hoor!

Haha wat een geluk Shanouk!! Lekker aan het genieten daar?

Lau en wat is de prognose qua paardrijden???

Ik heb al T zn spullen schoongemaakt en opgeruimd van de week, gek hoor. Maar wel alles lekker aan kant en schoon dus helemaal klaar om straks weer te beginnen :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:37

Tis hier wel lekker hoor Karen! Al vind ik het ook wel prima om straks weer naar huis te gaan. Raar idd om al T´s spullen op te ruimen. Lijkt me heel vreemd. Wel fijn dat hij daar gewoon goed staat in het Noorden, je hoeft je daar iig geen zorgen om hem te maken.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:39

Snoekiej schreef:
San, super van je tentamens! Nu al wat enthousiaster over je stage? Waar ging je die ook al weer doen?

Ik heb de neger gevonden :D Samen met een bekende die hiervandaan komt en goed spaans spreekt een nieuwe geregeld. Heb nu dezelfde maar dan met een geel beeldscherm ipv een witte. Deze doet het tot nu toe iig wel. En ben er achter dat de uni erg sloom was met reageren op mijn aanvraag van de minor in Amsterdam omdat ik het naar de verkeerde examencommissie had gestuurd :+
Heb het naar de examencommissie van culturele antropologie gestuurd ipv psychologie. Heul slim :+

Nou dat weet ik dus niet... Als ik die van maandag heb gehaald krijg ik een mail en moet ik contact om nemen met mijn begeleider. Die staat in die mail en die worden ingedeeld per cluster. Kreeg vanmiddag alleen een sms van klasgenoot die bij mij in het cluster zit dat er geen stage plekken meer zijn in ons cluster....

Haha, blonde actie. Gelukkig kom je er nu achter. Ben je dan nog wel op tijd?
Lastig Karen. :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:42

Dat is lastig allemaal dan. Volgens mij heb jij echt een ongelofelijk lakse school, als ik hoor wat jij allemaal niet meemaakt. Ik krijg nu zo snel mogelijk een antwoord van de uni, en die kan ik dan weer doorspelen aan de VU. Tis nog afwachten, maar ik heb nog geen afwijzend antwoord van de VU iig. Daar heb ik ook contact mee.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:10

Lau: wat ontzettend oliebol!
Ik ben in r'dam voor chio, ben hostess alle dagen alleen nu is er niks te doen want wegens brand is het programma afgelast!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:18

Saar, waar is er brand dan? Ik ben er zaterdag :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:24

Sann super, goed gedaan!!
Lau wat s.hit zeg! Sterkte :(:)
Aah Mirthe wat sneu voor je honden. :(:)
Hahaha joki oude vrijster. :') Nouja ben het met je eens, beter dan kinderen. (sorry moeders)

Mijn oefencross ging met beide paarden echt super!!!
Eerste rondje was nog wat zoeken naar het goede ritme en de goede lijnen.
2e rondje met Perfect foutloos *\o/* Tessa nog 1 foutje, maar dat is haar vergeven.

Ben trots op Tessa, normaal wordt ze erg sterk en veel te enthousiast, nu bleef ze netjes op 1 tempo en hoefde niet eens aan het bit te komen.
Soms even terug in draf gegaan zodat ze haar overzicht kon houden. :)
Perfect was gewoon onwijs lief, die had er erg veel lol in.

Heb 2 filmpjes die zijn nu aan het uploaden. :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:53

Met de honden is het weer goed :) hebben allebei een prik gehad want de kleine had een allergische reactie en de grote had dat laatst eens dus heeft de veearts uit voorzorg gedaan.

Wow Lau, dat kan wel snel!
Wat fijn dat het zo goed ging Danielle!

Beautje sprong net heel fijn :D . Ze gaat sinds het laatste concours heel fijn. Zo de Vos nog ff

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:55

He Lau, wat een narigheid. Kennelijk heb je wel hele sterke spieren als je er nog mee kon crossen.
Sterkte!

Wat zielig voor je honden, Mistid. Goed dat je ermee naar de DA gaat.