[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:03

Staat bij die duitse wedstrijd geen shop als Canter / Eventingshop waar je het kan kopen?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:13

Morgen!
Mijn paardjes staan ook lekker de hele dag in de wei. Eind van de middag of begin van de avond haal ik ze eruit en staan ze nog tot 10u ongeveer in de bak.
Gisteren met les hebben we gesprongen, dat ging erg goed :D Er is tegenwoordig een menner op stal en die ging in het land naast de buitenbak trainen. Paardje is echt doodsbang voor karretjes :+ Maar ze was eigenlijk heel braaf. Ze begint het te leren. Dinsdag met dressuurles kwamen er ook al karretjes langs :P

Caro: Ik zou ook online bestellen
Laura: Chal is wel een stoer beest!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:16

Als ik online bestel komen er gelijk 6,75 verzendkosten bij. Ik weet niet of er in Löningen een shop staat.

@ anthea mijn ruin is ook als de dood voor karretjes en ga echt niet op cc als ik weet dat die er ook zijn. Mijn merrie liep vorig jaar los in Balkbrug en ging juist naar de karretjes toe. Die solliciteerde als menpaard

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 11:18

Oei, dat is dan wel een heel bedrag. Ik zou zo ook niets weten hier in het noorden.

Die van mij flipt normaal ook met karretjes, maar als ik erop zit valt het blijkbaar mee. Ze had het nu zo druk met dat karretje dat ze vergat vervelend te doen bij de hindernissen :P Misschien moet ik vooral naar concoursen gaan met menners (al wordt het op en afzadelen dan wel een drama....)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:27

Twee jaar geleden kwam er een paard met z'n hoofd door het dak van de trailer zetten, toen de karretjes langs kwamen..... Die van ons stond mooi langs de ring over het touwtje te kijken en zich te verbazen dat er achter soortgenoten zulke rare dingen aankwamen. En toen er ook nog een wiel afbrak van een karretje en wegrolde stond ze dat ook vol verbazing te volgen. Gekke knollie.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 12:39

Goeiemorgen :)

Anthea, leuk die karretjes op stal :+ . Misschien went Draakje er dan wat aan!
Die van ons zijn eigenlijk geen van allen bang van karretjes. Wij wonen naast een tuigpaardenstal (Stal Boelens) en hebben ook een tuiger op stal. Dwarrel loopt ook voor het karretje.

Mijn zusjes en ik hebben even 2 dagen het rijk voor ons alleen :) pap en mam zijn naar Ameland

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:00

Wordt dat geen vechten, Mirthe ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:02

Goedemiddag.
Lau: Zolang hij nog niet verkocht is zou ik zeker nog even van hem genieten :D .
Snoekiej: Veel plezier.
Noor: heerlijk uitgeslapen!
Mirthe: Heerlijk he :D ? Ik ben nu voor het eerst een week alleen zonder mijn zusje thuis, en dat is nog beter zelfs :P .
Over stallen, ik sta op een pensionstal met alles erop en eraan (springtuin, 20-60 dresuurbak, binnenbakje, solarium enz.) dus ik ben erg blij met het bescheiden weiland opgedeeld in stukken waar de paarden in tweetallen op mogen, s'ochtend na het voeren worden ze zo'n 4 uur buiten gezet en verder mag je ze zelf zoveel erop zetten als je wilt

Vanochtend is de da geweest, Bam was gisteravond erg suf, had zijn eten niet op en had ook nog eens verhoging. Vandaag idem dito en koorts, waarschijnlijk een virusje, er schijnen er wel meer op stal wat suf te zijn, dus Bam krijgt even een paar dagen vakantie en koortsremmers indien nodig en dan moet het als het goed is over gaan.
Hij mag gelukkig wel gewoon op de wei enzovoort.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:25

Mootje schreef:
Wordt dat geen vechten, Mirthe ;)

Nee zonder ouders erbij zijn we heel lief voor elkaar :D

Evie, in de zomer ben ik ook altijd een week helemaal alleen :D heerlijk! Hele dag beetje zonnen en de hele week door lekker eten! Hopen dat Bam snel weer opknapt!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 13:27

Laatste week weinig boktzin gehad en jullie kletsen me toch raak zeg! Ik kreeg het niet bijgebeend.

Ik las wel dat Lau die stoere witte wil verkopen. Is echt het type paard waar ik voor zou vallen :D Geweldig zo'n fors beest, niet te groot ook en nog springen ook nog. Wat wil je nog meer?

Moo zit nog op dezelfde plek, maar heeft wel ander werk. Gefeliciteerd!

Haha Caro, ik denk dat de ruitershop het hier ook niet zo kennen.

E_F geef Bam maar een dikke knuffel van me! Hopelijk is het snel over.

Ik kom net van Rob weg en we hebben weer lekker geoefend. Het ging allemaal wat moeizaam, want Vies was echt té traag voor woorden (gisteren ook al) maar we hebben alle dingen geoefend die ik lastig vind. De trakhener en de sloot gingen dit keer ook veel beter en het water ook. De afsprongen ook gedaan, maar daar had hij toch flink wat aanmoediging voor nodig. Toen we er eenmaal een keer vanaf waren, was het ook goed en ging hij er gewoon vanaf. Wel weer lekker getraind dus, maar het ging net wat te moeizaam omdat hij traag was.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 14:46

Viesje een beetje lui, Annetje? ;)
Evie, balen dat Bam niet helemaal lekker is :(:)

Jer deed weer erg zijn best. Hopelijk komt de uitgestrekt draf er morgen ook zou uit want die was <3 <<)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:49

Karretjes kan mijn paard niet tegen, heb ik recent mogen ontdekken

Anne heeft lekker getraind bij Rob al was Vies wat traag

Ik heb even wat stukjes van mijn kur geoefend (ik mag 80 cm springen dus dan zal ik ook wel braaf een kur in elkaar zetten) en ik had er een moeilijke contralijn in gestopt dacht ik. Loopt Ferrose hem echt door van dit doe ik toch dagelijks halve voltes 10 meter in contra. Gek paard

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 14:53

Anne, Balen dat Vies zo traag is de afgelopen paar dagen!
Noor heeft lekker gereden op Jer :D
Bam is een beetje ziekjes :(:)
TG, Alvast een fijne vakantie!
Iedereen die zo naar Rob in Renswoude toegaat: Heel veel plezier!

Mijn nieuwe laptop is binnen *\o/* Na 8 jaar mocht ik wel een nieuwe :=
Straks naar de Action en kwantum, boodschappen doen, hardlopen en klooien op mijn nieuwe laptop. Druk avondje dus.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:05

Beterschap voor Bam Evie.
Lees dat Vies beetje lui is, jammer zeg! Gelukkig wel lekker getraind.
TG hele fijne vakantie!!
Top dat je laptop binnen is Mootje. :D
Renswoude gangers succes en sommigen misschien tot morgen. :)

What liep vandaag lekker met de dressuur! Zal vaker tegen hem zeggen dat ie anders morgen niet mee mag crossen. ;) Zit er stiekem over te denken om volgende week dressuurwedstrijdje op te geven. in het L1
Ga nu richting Arnhem, naar Marco Borsato

:wave:

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:26

Hoi hoi

@ Annetje lekker getraind dus.. jammer dat Viesje zo traag was. Daar heeft Zeus NOOIT last van.
@ Sannn lekker gereden en veel plezier bij Marco Borsato!
@ Mootje veel plezier met je laptop.

Ik baal baal baal. Hoofdpijn is er weer sinds 3 dagen. En de combi Geert - Zeus is niet zo goed.
Zeusje heeft dus ongepland ook vakantie en volgende maand is Maarsbergen al! Bleeeeeh.

Heb net wel hele lieve smsjes van mijn vorige collega's gekregen want die hadden gehoord dat ik zo'n noodlanding had gemaakt. Das dan wel weer helemaal leuk.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:40

MM, dit wil je natuuuuuurlijk niet horen, maar hoe makker je je houdt, hoe eerder je weer op je eigen Zeusje zit, en hoe ongeduldiger je bent, hoe langer je last houdt van je bolletje. Dus kop op! Hou je koest, en neem het even zoals het is. :(:) geert zal wel blij zijn met mijn wijze woorden Sterkte meid! Doe echt nog even kalm aan!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:40

Zielige Marijke... Jammer dat de combi Geert/ Zeus niet klikt.
Mirthe: Veel plezier zo alleen :)
Sannn: Veel plezier bij Marco Borsato.
Laura: Challenge is echt een super gaaf dier!

Gisteren Cacharel voor het eerst van het veulen af gehad en 5 min gelongeerd. Ging super.
Vanmorgen weer gedaan en nu ong 8/9min. Cacharel doet echt niks op het geschreeuw van Gucci uit. Heerlijk.
Nu al zin om er weer op te kruipen :)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:44

Wat heerlijk om te lezen dat iedereen weer zo veel plezier van z'n paard heeft!
Lieve ex collega's heb jij Marijke.

Ik heb even een inpak dip........ Maar volgens mij zit het meeste al in de dozen.
Het is alleen zo lastig die paarden spullen uitzoeken, wat moet er naar stal en wat moet ik thuis bewaren.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:45

Kwam jij zondag middag nou in Diepenheim Dorien?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:46

Sannn, Veel plezier bij Marco Borsato!!!
MM, Inderdaad luisteren naar wat Texelse zegt :(:)
Billy, Ik kan begrijpen dat je er een beetje doorheen zit :(:) De laatste lootjes... Wanneer ga jij en de overgebleven paarden over?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:52

BV ja zondagmiddag komen wij met de club na jou les.l

Mootje ik ga morgen over en de paarden (2) wil ik zondag verhuizen. Dus ik zit nu in een heel gezellig bijna leeg huis waar alleen nog dozen en troep in staat ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:54

En wat moet ik met 10 hoofdstellen, 20 dekjes enz??? Iemand nog iets nodig ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 15:56

Idd ongezellig Billy, maar even doorbijten, en dan ben je er doorheen.
Is er niet bij de rijvereniging een keer een verkoop van 2e hands spulletjes, dan kun je het daar inleveren.
Succes! Volgend weekend zit je lekker gesetteld op je nieuwe stekkie.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:13

volgens mij zou ik depri worden in een leeg huis met alleen dozen ;(
Je kunt je zooi ook op bokt zetten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:30

Noor: lui inderdaad denk ik. Hoewel het ook wel te maken kan hebben met het feit dat hij deze week (en de week ervoor) gewoon veel heeft moeten doen. Daarbij genomen dat ze nog maar net dag en nacht buiten staan. Misschien had hij wel gewoon minder energie.
Noor fijn dat je zo goed gereden hebt. Morgen komt die spectaculaire middendraf er ook gewoon uit ;)

Vies vindt karretjes niet zo eng, als ze maar niet heel hard gaan of van achteren komen.

MM vervelend dat je nog zo'n last hebt. Je doet toch nog wel rustig aan he? Veel slapen, rusten enzo?

Billy, kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt en dan ook nog in dat bijna lege huis moeten zitten :(:)
Wat voor dekjes heb je? Ik heb er nog wat nodig voor onder mijn dressuurzadel, want ik ben niet zo goed in alles wassen enzo...