Het verlammingsrhino geval die ik van mijn collega weet is Purmerend. Dat is zijn woonplaats en ik weet niet beter dan dat het paard daar in de direkte omgeving staat. Mijn collega is nu ziek, maar zodra ik meer weet over het herstel van zijn paard zal ik er wel op terug komen. Apart is wel dat andere paarden op stal geen verschijnselen hebben en de DA die stal al bijna vrijgeeft. Zijn paard is de enige die het ziektebeeld heeft en hij heeft dat dier net 3 maanden ( paard is aangekocht op diezelfde stal), sneu is het wel, ook voor zijn dochters.
Geen sneeuw!! Bianca, he bah! Rhino is echt een K*t ziekte. Vorig jaar was er ook een geval bij ons in de buurt. Filmpje van Toot ziet er niet verkeerd uit, hij kan inderdaad belachelijk mooi zitten.
Over elk weekend op wedstrijd gaan, soms heb ik wel een maand dat ik elk weekend ga, meestal zo'n 2 a 3 keer per maand buiten het SGW seizoen. Als ik veel springwedstrijden heb staan spring ik thuis niet, dan wordt het wel een beetje veel. Dit weekend moet ik zaterdag dressuren en zondag springen, was vergeten dat ik de dressuurwedstrijd had ingeschreven.
Vrachtwagen kijken was geslaagd. Hebben een offerte aangevraagd dus ben benieuwd. We gaan een tweedehands bakwagen om laten bouwen tot paardenwagen, zo heb je precies wat je wilt voor een wat vriendelijker prijsje. Ze kunnen er alleen pas in mei aan beginnen, nog even geduld hebben dus.
jipje_niekje
Geplaatst: 08-02-11 23:16
Avond @Noor: Lekkere blonde actie van je oefenspringen Hopelijk kun je nog ergens anders terecht om wat te springen! @Kim: Fijn dat de paarden zo lekker gingen! En ik merk ook dat de paarden buiten fijner lopen hoor maar vind dat zelf ook fijner eigenlijk. @Mootje: Was het nog wat op de beurs? @Bianca: Wat een narigheid weer met de rhino zeg.... @Jeroen: Het is nog wel vol te houden in Ermelo? (ben eigenlijk wel benieuwd bij wie je op de kamer zit ken er behoorlijk wat die daar werken...) @Caro: Fijn dat je weer met de merrie hebt gesprongen! @Annetje: Fijn dat je paardje weer een stuk wakkerder was!
Ik heb vandaag mijn eerste dag gehad en dat was wel even flink wennen Werd eigenlijk wel gelijk in het diepe gegooid en wanneer je dan nog niks weet te vinden is dat wel wat lastig.... De eerste de beste klant die ik belde om een afspraak mee te maken was ook niet al te vriendelijk, dus had een lekkere binnenkomer Maar komt vast wel goed. Daarna lesgegeven en flink verkleumd, was toch nog behoorlijk koud Dus net lekker onder de warme douche gestaan om wat op te warmen en zo maar op tijd naar bed. Morgen weer vroeg op
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-11 23:18
Haha, ik dacht ook al dat Mootje expres fout typte Lekker dat je fijn hebt gereden Annetje Gaaaf Evelien Spannende eerste dag geweest dus Benthe Slaap ze!
sanurie
Geplaatst: 08-02-11 23:19
Goedenavond,
Beetje bijgelezen maar niet veel onthouden.
Las wat over Rhino, ik heb er nog nooit van gehoord en wil het zo te horen niet graag van dichtbij meemaken. Net filmpje van totilas gekeken, de ruiter zit wel heel stil maar weet eigenlijk niet wie er nou beter op rijd, edward of die mannetje nu. Het paard had gewoon in nederlands bezit moeten blijven.
Me tentamens ging wel goed voor me gevoel. Morgen dagje vrij. Me broertje had vanavond springles, ging weer super. Hij rijd nog bixie maar heeft wel al een driesprong geoefend met steeds 2 galopsprongen. Wat een toppertjes toch
Corien, site van Castenray is www.sgwlimburg.nl. Daar vind je ook het vp en het adres waar je coupons heen moeten.
Eef_Bam
Geplaatst: 09-02-11 01:36
Goedenavond. JN: Nog gefeliciteerd met je baan! Evelien: Gaaf hoor, zo'n vrachtwagen . Bianca: Wat naar van dat paard met Rhino . Over Totilas vel ik liever geen oordeel, vind het een schitterend paard dat bijzonder kan bewegen, niet meer en niet minder. Noor: ik ben zeker in voor een volgende strandrit, met friet toe .
heb nog even bijgelezen tot gisteravond, om nog even terug te komen op de gekke gesprekken op werk/school: Gisteren tijdens de wiskundeles hadden we als klasje (4 meiden, 2 jongens) een gesprek over tijdschriften met de leraar, vervolgens ging ik als enige weer hard aan het werk met mijn opdrachten en vroeg, niet doorhebbend dat het gesprek inmiddels een hele andere wending had genomen , op precies het verkeerde moment aan de leraar: Meneer, wat moet ik met die grote wortel doen
Ik vind Toot een gaaf dier die ik graag zelf op stal had gehad. Maar ja zoveel euro's heb ik niet. Ben benieuwd hoe hij het met deze jongen gaat doen. Hij heeft in elk geval topbegeleiding! Ik heb een dagje helpdesk dus kan lekker meelezen...
Drukke dag gehad gisteren. Vandaag weer de hele dag werken. Btw de cap van Vief ook binnen. Hij paste super en is ERG mooi, moest alleen wel eerst ff wennen aan de vorm. Maar toen ik gisteren ff mijn rijjasje en blouse aan had gedaan stond de cap vele malen leuker
Nu ff eten en dan weer weg.
Fijne dag iedereen
Sim
Geplaatst: 09-02-11 09:01
Goeiesmorregens! Caro weer aan de helpdesk.... Wat is er zo wennen aan de vorm dan? Is tie ovaler dan andere caps? En Mo weet niet hoe je chauvinistisch schrijft.
Oh op die manier. Dat zal idd wat wennen zijn. Maar zo'n cap staat altijd erg mooi en sjiek zeker in combi met je jasje etc.
viefdepief
Geplaatst: 09-02-11 09:08
Leuk Dienke! Fijn ook dat hij super past, dat is toch wel het belangrijkste naast dat je hem mooi vindt Zijn er ook foto's gemaakt van het geheel ?
Ik heb een lekker druk dagje. Ga ook op pad met 2 extra sets kleren Eerst richting Haaksbergen, dan naar de uni voor college en daarna de themapresentatie van een vriendinnetje die de introductie voor aankomend jaar gaat organiseren. Wordt afgesloten met een borreltje al worden dat sappies en dan wil ik nog even door naar Woll zal bij de supermarkt onderweg wel even iets te eten halen want daar zie ik even geen tijd voor anders..