Leuke naam JN! Als ik moet kiezen tussen strand en bos kies ik toch voor bos! Rij hier wekelijks over de Veluwe hier. Heerlijk! Verder niet bijgelezen.
Zo ben weer terug. Amati heeft een aardig les te verstouwen gehad Volgens mij was ze wel erg gecharmeerd van Maat Wat echter vooral miste was dressuurmatige basis. Wat ook 100% klopt. Heb in de 2 jaar dat ik hem heb nog geen 10x dressurles gehad met hem. Viel mij alles mee hoe hij het lijntje doorsprong overigens.
Leuk! Heb je van Maat ook een filmpje? Die van Het zag er goed uit! Spotte nog een bekende....
Jetske
Geplaatst: 02-06-10 19:51
Goede avond!
Shanouk: wel lekker voor Vorstin, dat ze de hele zomer het land op kan! Wahaha Lotte ! Wat leuk Bente! Leuk dier ook Namen ben ik nooit zo goed in, mocht ik toch iets leuks bedenken laat ik het je weten. Leuk Mirthe, nog een paardje erbij! wel erg druk. En jeetje ... dat is wel lu.llig zeg, van die mensen Mo: ahh wat schattig Pony komt dus fijn terecht? Leuk filmpje PB, ziet er fijn uit! aan Noor & Corien
Ik zou ook graaaag het strand (op 10 minuten) inruilen voor een (groot) bos op 10 minuten afstand. Kandidaten ? Maargoed, mn moeder is wel van de buitenritten dus wij vertroeven bijna elke vakantie wel op de Veluwe, in zo'n week zie je dan wel weer zat bos en bomen
Hebben geen filmpjes van Maat. M'n moeder wou dit keer gewoon kijken. Heb nog 3 filmpjes van Het. Zal kijken of ik die vanavond nog op youtube krijg. Vanmorgen lukte het niet....
Moggel! Half dagje werken en dan door naar stal. Zadels worden gecheckt vandaag! Geloof dat ik mijn korte broek maar aantrek, want ik ga toch longeren. Kunnen mijn melkflesjes ook een beetje bijkleuren.
Ik moet vandaag ook werken en vanavond nog een tante knippen. Daarna de auto nog een beetje uitstofzuigen ( voor het jureren van zaterdag lijkt dat wel net zo aardig! haha)
Sim
Geplaatst: 03-06-10 08:15
Mootje schreef:
Altijd leuk hè, een paardrijbroek / laarzen en de zon
Vooral als je er al 1 gereden hebt en er nog een volgende staat te wachten...
Mo, ik kan altijd mijn spullen meenemen hoor! haha
Ik heb mijn zusje ( van 16, met chronisch geld tekort) al gevraagd of ze nog een zakcentje wilde verdienen door de auto uit te zuigen en van buiten te wassen.
viefdepief
Geplaatst: 03-06-10 08:26
Morgen
Noor: En? Wist Jer zich weer te gedragen Roos: Dan sta je ook wel even te kijken PB: Fijn dat je lessen zo goed gingen Benthe: Wat leuk van je stage zeg! All in one vind ik een leuke naam! Simmie: Geniet van het zonnetje Tientje: Dat is nog eens handig
Ik ga maar eens gauw ontbijten en aan mijn lijstje beginnen..
Nessah
Geplaatst: 03-06-10 08:36
@Snoekiej: Fijn dat de eiwit bulten weg zijn. Waar sta je nu op stal? Wel lekker dat ze dichtbij huis komt te staan. @WolinLotte: Wolin was lekker fris dus! Hahahaha Uit je broek gescheurd.. @Jetske_: balen van je rugpijn zeg! @Mootje: Weer leuke nieuwe inkopen gedaan dus! Lief, zo'n meisje die niet slaapt van de spanning.. Doet me denken aan mijn 1e pony! @viefdepief: Fijn dat de antibiotica al lijkt te helpen. @XxDamelzaxX: mooie foto's zeg! @mistid: lekker zo'n vrij dagje! Mooi dat de kijkers leuke mensen waren. Wel leuk, weer een nieuwe uitdaging. @Corien: beterschap! Balen dat je zo schoor bent. @caro29: Nou een jasje van Divoza kan toch ook mooi zijn? Hoeft toch niet perse alleen maar dat dure spul? Balen dat je er vanaf gevallen was! @billy1: fijn dat je les zo goed ging! @peanutbutter: Mooi dat je zo enthousiast was over je les! Filmpje ziet er goed uit! Mooie omgeving ook daar! @tientjeh: Balen dat je nog steeds je zadel niet hebt! @jipje_niekje: Wow, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Knap paard zeg! @_Noor: Mooi dat Nudien braaf was. @Simmie: veluwe is inderdaad ook een heel mooi gebied om in te rijden.
Wat betreft namen.. Daar ben ik niet echt een kei in..
Goeiemorgen
Gister mijn scriptie moeten verdedigen op school en ik heb het gehaald Dus diploma in mijn "pocket".
Ik heb de opleiding paardenhouderij management gedaan. Hoop over een jaartje ongeveer een bedrijf te hebben opgestart. We zijn nu druk bezig met Boertjes. ( makelaar). ( lang verhaal, maar mijn vader gaat garant staan)
_Noor
Geplaatst: 03-06-10 08:42
[quote="viefdepief"] Noor: En? Wist Jer zich weer te gedragen /quote]
Euhm.. Ik was niet ontevreden Hij ging superbraaf van start. Maar de slootjes/greppels waren behoorlijk ondergelopen door alle regen van afgelopen weekend. Normaal gesproken gaat hij daar super overheen. De eerste moest ik nu 3 keer aanrijden voor hij ging. De tweede ben ik eerst afgestapt om te kijken hoe diep het was, zoveel water lag erin. Nou het was diep!! Nog nooit gezien daar. Maar goed, ik wilde er dan doorheen stappen en dat wilde Jer natuurlijk niet. Dus eerst maar er omheen om grote ruzies te voorkomen De rest was ie weer braaf. Waterbak wilde ie het wel even proberen maar toen heb ik hem toch maar eens op zijn lazer gegeven. Daarna nog met mijn moeder naar terug naar die sloot. Moeders heeft zijn vluchtweg even afgesloten (Jer mag graag keihard rondjes draaien): dus met haar armen wijd achter hem staan en verder niks doen. Toen ging ie er braaf doorheen. Een paar keer heen en weer en nog een keer de waterbak in. Dusssss beetje dubbel gevoel maar evengoed nog wel vertrouwen in zaterdag hoor. Ben blij dat ik bij die sloot gewoon de tijd heb genomen, maar bij de waterbak in WW moet ie geen grapjes maken, daar is ie nu al zo vaak doorheen gegaan.. Moet gewoon echt heel scherp blijven zelf. Als ik denk: dat doet ie wel, doet ie het dus niet!
@ Simmie: goed idee die korte broek!! @ PB: fijn dat Amati ook goed ging! Auto stofzuigen moet ik ook al weken (zucht), vind dat altijd zo'n rotklus!
Wil eigenlijk nog een smal sprongetje creeëren vanavond, maar moet even kijken of ik daar wat materiaal voor kan vinden. Anders maar weer lekker dressuurmatig aan de gang. Heb besloten dat hij geen vrije dag krijgt vóór SGW Oudkarspel. Vrijdag natuurlijk wel een beetje rustig aan, maar vrije dag?
Goedemorgen trouwens!
Edit: Nessah: van harte gefeliciteerd!! Wat voor paardenbedrijf wil je gaan starten?
@_Noor: Snap dat je een dubbel gevoel hebt, inderdaad fijn dat je voor de sloot de tijd hebt genomen, Een pensionstal.. We kijken nu naar iets met 25 paardenboxen met een vergunning tot uitbreiding naar 80.
Boven amsterdam.. Maar wil niet zeggen dat dat hem wordt hoor Is allemaal stille verkoop. Ik ga het samen met mijn vriend doen en de eerste 4-5 jaar zal mijn vader een hoop helpen. Mijn oom gaat de boekhouding doen. Dus ik kom er niet alleen voor te staan
Nou spannend hoor, boven Amsterdam kom je wel een beetje bij mij in de buurt. Ben wel erg nieuwsgierig wáár precies Maar dat krijgen we ongetwijfeld te horen als het rond is! Succes ermee!
Kan zo maar nog een jaar duren allemaal hoor Ga nu eerst parttime werken en heb een druk wedstrijdseizoen voor de boeg. 1e zomer met dit paard, dus dat wordt leuk