Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgens mij was ze wel erg gecharmeerd van Maat 
!
Namen ben ik nooit zo goed in, mocht ik toch iets leuks bedenken laat ik het je weten.
Pony komt dus fijn terecht?
aan Noor & Corien
?
) 

beginnen..
Uit je broek gescheurd..

Dus diploma in mijn "pocket".
/quote]
Nog nooit gezien daar. Maar goed, ik wilde er dan doorheen stappen en dat wilde Jer natuurlijk niet. Dus eerst maar er omheen om grote ruzies te voorkomen
De rest was ie weer braaf. Waterbak wilde ie het wel even proberen maar toen heb ik hem toch maar eens op zijn lazer gegeven. Daarna nog met mijn moeder naar terug naar die sloot. Moeders heeft zijn vluchtweg even afgesloten (Jer mag graag keihard rondjes draaien): dus met haar armen wijd achter hem staan en verder niks doen.
Toen ging ie er braaf doorheen. Een paar keer heen en weer en nog een keer de waterbak in. Dusssss beetje dubbel gevoel maar evengoed nog wel vertrouwen in zaterdag hoor. Ben blij dat ik bij die sloot gewoon de tijd heb genomen, maar bij de waterbak in WW moet ie geen grapjes maken, daar is ie nu al zo vaak doorheen gegaan.. Moet gewoon echt heel scherp blijven zelf. Als ik denk: dat doet ie wel, doet ie het dus niet!

Wat voor paardenbedrijf wil je gaan starten?
Is allemaal stille verkoop.
Maar dat krijgen we ongetwijfeld te horen als het rond is!
Succes ermee!