Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aspen is idd wel leuk!! jenga_8 schreef:ja daar was ik gisteren, maar kon helemaal niks passends vinden.... Tenslotte kom ik met een volle kar thuis voor ons zelf maar niet voor schoonzuslief...
zo gaat dat meestal ja, ging er laatst ook heen voor tuinverlichting, dat heb ik ook, maar ook nog voor 55 euro meer aan andere troep...
maar vind het daar wel heel erg mooi, bij de kassa van die leuke kaarsjes en zo met mooie teksten.
. Toen wist ze dat het foute boel was, te zien aan haar kop en ze was spontaan ontzettend braaf, voor ik überhaupt boos was geworden
. Ze weet het dondersgoed
, ik hoorde haar denken "oliebol... dát was geen slimme zet van mij
".
, was niet zo'n succes
.
Lijken me voor Wootje-Mallootje wel geschikte beschermers.

Hopelijk gebeurt zoiets niet weer..
.
, ben ook erg kritisch hierin en had al eerder genoemd dat ik geen peesbeschermers wil die 'niet kunnen ademen'.
. Die gewone BR peesbeschermers worden ook erg warm!!
. rowo schreef:Is 't Gat niet meer voor de UT studenten dan? Heb nooit gehoord dat daar mensen naar toe gaan.
Lunatic bijvoorbeeld vind k ook echt niks... wat een prut muziekAspen is idd wel leuk!!

Dacht ga maar eens naar huis
Laptop uit en lekker slapen

bianca1980 schreef:quote] Carmen is idd een erg leuke vrouw!!!. Gefeliciteerd nog!!
![]()
Grote kans dat mijn pa jouw het paard komt brengen

!! Hij komt jouw paard brengen
Hij werkt idd bij Nijhof. Hij brengt regelmatig paarden weg etc