Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus jah
ben ook weer thuis van school..
. Wel blij dus.
.

tientjeh schreef:Waarom zou je eerst een keer HC rijden dan Corien? Verliespunten kan je toch niet halen.

CoriienRN schreef:ja dat is waar dan moet het maar gaan gebeuren

Heb het meeste gegokt dus zal wel geen voldoende inzitten
(eindelijk rust) 

Toch nog even op de UT gebleven. Moest mijn boeken voor deze periode nog kopen (zeg maar daag 140 euro
). Zou om 11.00 uur opengaan. Maar werd 12.00 uur door vertragingen. Nouja prima, toch nog voor iets naar E'de gegaan.
Dus samen Enschede in gegaan. En ben echt heel goed geslaagd!! Super leuke blouse, bodywarmer, jurkje en 2 truitjes
Ga van de week maar even naar Randstad, kijken of ze misschien nog een leuk baantje voor woensdags hebben (ben ik toch vrij)
Vandaag dus echt mijn bankrekening geplunderd.
Een meidenkastje voor mijn rijkleren. Dus rijbroeken, wedstrijdkleren en kleren die ik gewoon niet meer aandoe maar nog wel naar de paarden kunnen [lees: ik kan niks weggooien] En dan heeft mijn vader een gat in de muur gezaagd om een inloopkastje te creëren
! Ik heb in Utrecht een kast vol en in limburg ook... Het scheelt wel dat ik niet veel nieuw koop, dus alles wordt wel uitgebreid gebruikt
.
Van de week maar langs Drunen rijden
Als ik ze niet meer aan doe voor netjes dan draag ik ze altijd nog wel bij de paarden.