[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-05 15:20

graag, we hebben haar hier al zo lang niet meer gezien.

Ik ga iig niet.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 16:41

Ik ben er ook weer..
Helemaal uitgeput, heb wel drie keer het museum gezien, eerst zelf alles gezien en toen bleek dat we ook nog met een gids door het hele museum gingen
Maar was wel leuk opzich
Vooral de foto's die er hingen waren echt mooi
Ook wel een paar hele rare foto's van vrouwen die zich om hadden laten bouwen tot man en wat naakte foto's in nogal aparte houdingen..
Nog even heel snel de stad in gegaan, geld heel stom vergeten dus alleen even bij de AH wat lekkers gekocht
Toen snel weer terug, bleek dat we te laat waren (4 minuten ofzo, niet verwacht dat wij daarmee de laatste zouden zijn..) maarja ze hadden ons gelukkig wel gemist

Vanochtend was het bij ons ook echt koud, meisje waarmee ik naar school fietste ging nog heel hard onderuit voor school, zoeff was het en toen lag ze op de grond, knie open gat in der broek
Later bleek dat ze niet de enige was, waren nog wel wat meer mensen onderuit gegaan!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 17:21

margo zit wel regelmatig op msn hoor, maar ze was vanaf het begin af aan al niet een bokker die veel online was misschien dat ze het druk heeft!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 17:50

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 20:54

Daar ben ik eindelijk weer!! Kben de hele week op stage geweest in Oenkerk.. weinig tijd voor bokt dus helaas!
Lucky stond dus ook helaas heel de week stil, en morgen naar wedstrijd sinds juli dat wordt nog wat.... whahaha

Inmiddels ben ik wel zo onwijs moe van de afgelopen week (lees 's ochtends vroeg eruit en 's avonds met zijn allen filmpje kijken en daarna aan de bar dus laat in bed) dus zin om bij te lezen heb ik nu niet. Komt nog wel!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:43

heb vanmiddag lekker buitenritje gemaakt en heb ook alweer een klein beetje geleerd voor de proefwerkweek..
Morgenochtend les en morgenavond wedstrijd, ben benieuwd hoe ze morgen springt! (hopelijk beter dan vorige week )

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 00:21

succes alvast!! ik ben vandaag ook naar buiten geweest, halverwege plensbui op onze kop gehad. maar ze was echt super braaf!! weet ik dat ook!!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 11:19

Zo mijn 1e wedstrijd met Lucky zit er weer op!

1e proef was zwaar knudde, ze nam een loopje met me en daar was ik echt niet blij mee, toch nog 148pnt. Die ik absoluut onterecht vond.
Voor de 2e proef heb ik haar maar is even hard aan het werk gezet, kheb haar met druk gereden en nu kon het opeens wel! Op een paar uitspattingen na in de proef doordat ik haar zo onder druk reed ging het nu echt goed! Nu 153pnt die ik weer wat te laag vond. Zelf vond ik deze proef tussen de 156 en de 160 waard. Het was nog niet super, maar volgensmij toch een best niveau voor een B proefje.
Lucky had 4 maand geen wedstrijd gelopen, ik ben dus best tevreden!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 11:51

netjes chantal!! gaat de goede kant op!!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 11:55

netjes chantal! die winstpunten komen vanzelf weer!
vanochtend om half 9 les gehad, was koud!!
maarja, ben nu weer een beetje aan het opwarmen
en dan vanavond weer springwedstrijd

AntheaV

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 12:05

oeh renske das zeker balen, helaas weet ik er alles van

chantal: fijn dat het weer de goeie kant op gaat

BL: succes vanavond met je wedstrijd

vief: wat een schattige foto's

K was gister nog naar de film geweest en toen moest ik nog een stukje van de bus naar huis toe fietsen, dat was echt zooo koud

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:40

om half negen al aan het lessen!

Ik ben ook net weer terug van les, ging wel goed, hadden eigenlijk combiles, maar mijn zadel is naar de maker, dus ik had me dressuurzadel op dus behalve balkjes alleen maar dressuur gereden, misschien maar goed ook, want morgen na 10 weken weer mijn eerste M1 proefje
Gister en eergisteren niet gereden en dat heeft hem denk wel goed gedaan, voor we naar les gingen nog even over zijn rug gedrukt en hij gaf bijna geen reactie
Was in de les ook heel braaf en met middendrag ging hij echt voluit, als ie ergens last van heeft merk je het dan meestal het beste.
Dus wel zin in morgen
Wel blij dat ik wedstrijd heb anders had ik in Bathmen mee moeten lopen of rijden (maar dat sowieso al niet met Sam ) met de sinterklaas optocht

Straks als mijn broertje thuis is van de rugby gaan we naar de stad, Sinterklaas inkopen doen
In Deventer is trouwens nog geen Sinterklaas. Heel debiel maar als je voor 5 december verkleed als Sint door de stad gaat lopen moet je een dag de cel in

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:45

Ik ben ook weer thuis! Had gisteravond feestje van mijn vriend omdat die morgen jarig is dus was wel laat. Maar vanochtend de wedstrijd ging goed! Ik heb maar 20 minuten ingereden maar ze was direct lekker ontspannen. Dus ik had 4 5en. 2 keer in galopaanspringen en terug in draf. Ik weet dus wel waar ik aan moet werken. Maar ik had 157 punten! Dus net een winstpuntje erbij!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 14:06

Gefeliciteerd met je winstpunt Minnie_Muis
Fijn dat ze lekker ontspannen was

Ook alvast gefeliciteerd!! Anders vergeet ik het waarschijnlijk toch weer

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 15:18

minnie_muis gefeliciteerd met je winstpunt!
en idd net als vief al zei, alvast gefeliciteerd, anders vergeet ik dat ook weer te zeggen..
ik ga zometeen ook even de pony van mn zusje op internet zetten, die staat te koop..

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:00

2 x gefeliciteerd minnie_muis! waar was je heen geweest?

nou ik moet straks nog een proefje rijden, paard staat al gewassen en opgevlochten klaar dus ben benieuwd

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:12

succes ladyzwien!
ik vertrek ook zo, maar die van mij is niet gewassen en ingevlochten

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:13

haha die van mij wel, het is dressuur dus ja dan moet je de benen wit hebben en de manen opgevlochten he

jij ook succes brittjlover

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:17

haha ja, bij dressuur wel!
dankje

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:18

Gefeliciteerd Minnie Muis.
Chantal, klinkt goed hoor, zo weer voor de eerste keer.

Is de eindstand van de VLV nu eigenlijk al bekend? Ik heb zo'n vermoeden dat Margot moet trakteren!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:14

Ben benieuwd hoe de bokkers het nu aan het doen zijn
Vast wel goed denk ik zo

@ BrittJlover, waar heb je de advertentie geplaatst? Als ik dan nog eens wat hoor..

Was trouwens leuk in de stad (wanneer niet he )
Heel veel geshopt
Mijn moeder is 4 december ook nog eens jarig dus we hebben echt veel ingeslagen

SimJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:00

Canter schreef:
Gefeliciteerd Minnie Muis.
Chantal, klinkt goed hoor, zo weer voor de eerste keer.

Is de eindstand van de VLV nu eigenlijk al bekend? Ik heb zo'n vermoeden dat Margot moet trakteren!

Ik denk eerder dat Jiska moet trakteren. De laatste crossen van Margo gingen niet helemaal lekker.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:08

Dank jullie wel!

Ladyzwien: Ik was naar Gersloot geweest!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 21:40

Ik heb zonet even drie Sinterklaas gedichten geschreven!
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen dacht ik zo

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 01:38

vief; mooi dat het leuk was in de stad! Pff, nu je het over sinterklaasgedichten hebt, ik moet ook nog een surprise maken voor de surprise-avond bij de ponyclub
pony van mn zusje staat op sporthorses en op marktplaats, tis een valkkleurige c-pony (moet dr ook nog even hier op bokt zetten)

ik ben net terug van oppassen
wedstrijd ging op zich wel aardig, had een weigering op 7B (2e van de driesprong, ze was een beetje kijkerig) maar toen heb ik zelf afgegroet en nog even een flinke oxer gesprongen. Ze sprong opzich wel fijn, maar had al 2 balken, spring de laatste tijd gewoon te weinig, kan ik mn pony niet kwalijk nemen! ( en er waren er al behoorlijk wat uitgebeld, er was er maar 1 foutloos ) maar ik ben tevreden, ze liep stukken beter dan vorige week (en zo heb ik ook geen minpunten)

mn oppaskindjes zijn echt lief trouwens