Lang over nagedacht, maar dus toch kleine huisdieren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gelukkig heb je nog goed kunnen lachen om alle plaatsingen
.
.
jammer van het vermiste protocol.
Vorige week nog eens een, heel technische, springles gehad bij R*ik G*eirnaert en heb de smaak weer helemaal te pakken. Deze winter wil ik het springen eens echt onderhouden
Hij is soms zo geconcentreerd met een groep bezig dat hij het uur wat uit het oog verliest omdat hij iedereen kansen wil geven om te oefenen.
Bij H*of ter Eycken organiseren ze ook weer dit jaar. Vond dat daar alleen ontzettend kleine inrijpiste (is geen 20x40) en als het op de weides parkeren is, dan wordt dat heel leuk met modder... En dan ook nog de winterwerking van de LRV normaal gezien. Kwestie van puntjes sprokkelen zodat ik tegen de tussentijdse wedstrijden volgend voorjaar naar de B2 over kan.
maar das elk zijn mening natuurlijk. Vind het erg klein. dressuur ring is zeker geen 20*40 vindt de bodem ook niet zo super, bij het inrijden al zeker niet.
Dan g*averranch zowel springen als dressuur. ook moorsele elke week jumping mila_furrie schreef:wij gaan normaal springen in moorsele en dressuren in de g*averranch.
Antonius: k*erselare krijg je mij niet meer binnenmaar das elk zijn mening natuurlijk. Vind het erg klein. dressuur ring is zeker geen 20*40 vindt de bodem ook niet zo super, bij het inrijden al zeker niet.
wij hier ook wel redelijk wat mogelijkheden vind ik. b*loso doet ook heel wat wedstrijden. deze winter ook eens dressuur wedstrijden. Zal ik zeker in mijn kalender opnemenDan g*averranch zowel springen als dressuur. ook moorsele elke week jumping
CalvinenGino schreef:Ey dames, Ik ben eigenlijk altijd een stille meelezer.
Maar ik heb een vraagje, ik ben opzoek naar een huisje met voldoende grond voor paarden aan huis. We kijken in (limburg nederland) maar wil ook eens kijken net over de grens.
Welke website gebruiken jullie? Ik kan namelijk geen overzichtelijke website vinden.
allessinds niet met Ferro dan als het inrijden daar niet zo goed ligt.
En begrijp het moeilijk om met een jonkie te starten en ene pas 's avonds laat. Al zullen ze mss vanaf de L weer op zaterdag organiseren.
Denk dat ze het aantal inschrijvingen afwachten.
Shuddy reveleerde zich als een echte crossmachien haha. 
Maar valt nog mee van afstand. Voor mijn springlesgever doen we er even lang over. Maar 'k doe dat met plezier die afstand voor kwalitatieve lessen.
Het leuke is ook dat Luxor komt van mijn springlesgever, en dat we later kunnen trainen voor de jumpings enzo.
Want ze kennen hem van toen hij net zadelmak was. 't Is dan leuk om dan later zo die evolutie te kunnen zien.
madelene schreef:Antonius....
lang zal ze leven...lang zal ze leven...lang zal ze leven in de glooooriiia...in de gloooooorrrriiiiiiaaaaaa...in de gloria!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bedankt!
veel plezier met de nieuwe trailer en hopelijk snel op de baan ermee!!