Lang over nagedacht, maar dus toch kleine huisdieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mila_furrie schreef:wij gaan normaal springen in moorsele en dressuren in de g*averranch.
Antonius: k*erselare krijg je mij niet meer binnenmaar das elk zijn mening natuurlijk. Vind het erg klein. dressuur ring is zeker geen 20*40 vindt de bodem ook niet zo super, bij het inrijden al zeker niet.
wij hier ook wel redelijk wat mogelijkheden vind ik. b*loso doet ook heel wat wedstrijden. deze winter ook eens dressuur wedstrijden. Zal ik zeker in mijn kalender opnemenDan g*averranch zowel springen als dressuur. ook moorsele elke week jumping
CalvinenGino schreef:Ey dames, Ik ben eigenlijk altijd een stille meelezer.
Maar ik heb een vraagje, ik ben opzoek naar een huisje met voldoende grond voor paarden aan huis. We kijken in (limburg nederland) maar wil ook eens kijken net over de grens.
Welke website gebruiken jullie? Ik kan namelijk geen overzichtelijke website vinden.
madelene schreef:Antonius....
lang zal ze leven...lang zal ze leven...lang zal ze leven in de glooooriiia...in de gloooooorrrriiiiiiaaaaaa...in de gloria!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()