[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:29

_Noor schreef:
Wat moet je nou met een telefoon voor erbij Mirthe???

Voor thuis, om apps uit te testen enzo. En voor in bad :Y) .
Mam wilde hem ook wel graag, dan kan ze ook whatsappen. Ze heeft wel een smartphone maar geen internetabbonement, en Nokia is heel slim, want je kan wel Wifi aanzetten, en daarna weer uit, maar dan gaat 'ie op gewoon internet verder. Dan moet de hele telefoon uit. Dus misschien wordt dat dan wel gewoon een 'huistelefoon'.

Ik heb 'overdag' wel een tas mee, maar 's nachts echt niet. Geld enzo in m'n schoenen vind ik verschrikkelijk. Stop het dan nog liever in m'n beha. Meestal heb ik gewoon zakken in mijn broek/shirt/vestje. Zoniet, dan houd ik m'n jas aan :+

Henny, apart zeg!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:32

Mirthe je kan 3g gebruik gewoon uit zetten, ook bij nokia.
Weet daar de knop zo niet te vinden maar mijn vader had dat ook!
En mijn moeder had het bij de iphone, die is er mee naar de winkel gegaan en die hebben dat uit gezet.

Tody

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:33

Henny: Er zijn verschillende (licht-)giftige planten die zo'n reactie kunnen veroorzaken. Mijn eerste gok is dus zeker iets in de voeding!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:35

Tody schreef:
Henny: Er zijn verschillende (licht-)giftige planten die zo'n reactie kunnen veroorzaken. Mijn eerste gok is dus zeker iets in de voeding!

maar zou de da daar niet van op de hoogte (horen te) zijn

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:42

Danielle, mam heeft helaas een verouderde versie ofzo, na wat onderzoek blijkt dat het alleen bij de provider zelf kan, die blokkeert dan verder je internet zodat je alleen op wifi kan.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:49

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:54

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 00:00

Rebel op de eerste foto! Wat een race monster :D

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 00:06

Lelie: echt een leuk veulentje zeg! wordt een schimmeltje of niet?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 08:14

Mirthe, dat veulentje had ik al gezien, idd erg apart!
Bianca, ik verbaas me altijd over sommige DAen qua gebrek aan kennis en laksheid... Henny, is sit sinds een nieuwe lichting hooi of kuil is aangebroken? Ik neem aan dat dat dus niet meer gevoerd wordt?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 08:35

Morgen :wave:

Henny: wat sneu zeg... Ik zou het inderdaad ook in het hooi/kuil zoeken denk ik..
Lelie: leuke foto's :D
Mirthe: wat zonde van je telefoon :(:) klinkt als een mooi nieuw rijjasje!
Eef: je hebt je handen eraan vol dus := GG heeft echt nog nooit een been uitgestoken/gebeten of iets dus denk dat ik heel raar sta te kijken als hij dat voor het eerst gaat doen..

Ik ga zo eens even kijken of ik wat mensen op de UT te pakken krijg en hoop dat ik binnen nu en 15 minuten niet gebeld wordt door mijn werk, want dan heb ik 15 euro verdiend met niks doen (standy-by staan) Papa komt vanmiddag nog even buurten hier en dan gaan we even met Wolles springen en wilde hij ook even rijden :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 08:46

Vief, ik heb ook zo'n braaf veulen. Ze heeft een paar dagen in een tuigje gelopen op weg naar het land, ik wil niet aan het hoofd zitten en los lopen is niet mogelijk, omdat we langs allemaal landbouwmachines moeten.
Ze geeft rondom voetjes, bij mij en bij de smid die er zaterdag was, ze wacht rustig naast der moeder. Mijn smid wilde dat al het jonge spul zo braaf was :o In het land rent ze soms een half uur achter elkaar, maar in de hand is ze echt wel braaf.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:08

Roos, Jij bent echt goed bezig met je veulen +:)+
Ik heb 4 jaar op een veulenopfok gestaan en sommige veuleneigenaren komen 2x in drie jaar: 1x om hem te brengen en 1x om hem op te halen ;(

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:11

Joki: Mooie foto's!
Bvw: Blackberry zou ik persoonlijk niet meer doen, alhoewel ik er wel dubbel over ben. Ik had tot vorige week een blackberry 9700. Kon best veel hebben qua vallen enzo, maar wel problemen met vastlopen en uitvallen. Ik typte razendsnel op die telefoon, maar ik miste een heleboel apps. Internetten was klein op het schermpje. Batterij hield het nét een dag uit. Voor- en nadelen dus. Ik heb nu de samsung galaxy s3, ben er wel heel blij mee, maar typ een stuk minder snel.
Henny: Wat rot van je paard zeg. Mij lijkt olie beter dan vaseline.

Gisteravond om 8 uur naar bed gegaan haha en nu laatste dagje op stage! :D :D :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:12

Goeiemorgen!
Roos wat een voorbeeldig veulen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:14

Mootje, ik heb teveel klappen gehad van 3 jarige die voetjes moesten geven en er niets van snapte. Hazel is nu nog klein en dan is het allemaal wat makkelijker te hanteren. Ze kan ook wel stout zijn hoor, of beter opdringerig. Sta ik Rab der voeten uit te krabben, zit ze bijna in me en als de staldeur open gaat is ze weg en dan maakt het haar niet uit of moeders volgt of niet :+

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:17

Dat is echt super Roos!

Ik vind het grappig om te zien dat ze als veulen al zo hun eigen karakter hebben, Floris was echt heel anders dan Hocus Pocus.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:28

Morning!

Roos, ik was ook erg actief met KJ. Eerste keer hoefsmid ging ook best goed. Inmiddels ben ik al een maand niet bij hem wezen kijken, druk druk druk. -O- Rij er dit weekend maar weer eens heen!
Henny, wat een apart verhaal zeg.

Balen, zit ik lekker in mijn korte broekie thuis te werken, belt de directeur net met het verzoek of ik om 4 uur toch even naar Purmerend wil komen. Moet ik me toch nog opknappen haha

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:38

Noor, het zal bij mij ook wel minder worden hoor, maar nu heeft ze nog de hoogte/gewicht dat ik haar iets makkelijker aan kan en ik ben er van overtuigd dat wat ze nu leert, ze op 3 jarige leeftijd ook nog wel weet.

Balen dat je nog naar Purmerend moet.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:39

SM: Rebel wordt inderdaad schimmel.
Roos: die van jou is dan wel heel mak. Rebel probeert niet echt weg te komen als ik hem vast heb, maar voordat ik hem te pakken heb :Y) . Wij hebben vroeger ook wel enorme gevechten gehad om het jonge spul door de hoefsmid aan te laten pakken. Dat probeer ik nu te voorkomen, maar bij de ene gaat het echt makkelijker dan bij de ander.
Ik ben in de opfok wel wezen kijken, maar als ze daar in een grote groep staan, kun je er ook niet echt iets mee doen. Maar hopen dat mijn basis-opvoeding van vorig jaar blijft hangen tot volgend jaar!

Noor: das ook een afknapper.
Rosa: succes en toch veel plezier deze laatste dag!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:48

Ai Noor, toch nog op pad dus ;)
Vief: Gezellig dat paps langs komt. En lekker snel geld verdienen door stand by te staan :).
Roos: Fijn zo'n braaf paard. Humpy is ook heel makkelijk. Wel fijn aangezien Sofie weer gewoon mee op wedstrijd gaat. Het veulen wordt er niet warm of koud van dat mams weg gaat.
Rosa: Veel plezier met je laatste stage dagje!
Leliaardje: Wat een leuk beestje :D

Ik zit weer op kantoor bij Randstad :). Kan hier sowieso t/m september op kantoor blijven werken, en daarnaast heb ik het hotel ook nog. In tussen tijd opzoek naar een 'vaste' baan. Mocht ik niet iets kunnen vinden dan ga ik waarschijnlijk in februari aan een Master beginnen. Eerst dinsdag mijn definitieve versie van scriptie maar inleveren!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:50

Morguh!!

Kim, wat fijn dat je zo weer aan de bak kon zeg! Sofie gaat ook als een speer he? En het veulen?
Vief, gezellig dat je vader langskomt :)
Roos, dat scheelt echt zoveel als ze straks 3 zijn. Gaat die van jou ook naar een opfok?
Leli, wat een knap veulie zeg! Wordt het een schimmel?

Gisteravond eventjes op Do gereden, ging eigenlijk best lekker. Vanavond naar de oefenavond voor de PAVO :D
Heb ook hoefsmid troubels...
Bari is vorige week maandag naar de smid geweest en ze is er nu al overheen gegroeid en het ziet eruit of ze 6 weken geleden is geweest. Vorige keer met T (en Bari) ook gehad na 3/4 weken en toen heb ik al gezegd dat ik niet tevreden was tegen de smid. Wat zouden jullie nu doen?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:50

Spannend Kim! Aan wat voor master zit je te denken?
Noor succes in purmerend

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:52

Morgen!!! Ik kreeg deze PB! Ben dus niet de enige....

digo schreef:
Hoi zat even te zoeken op vervellen en toen kwam ik je post tegen. Bij ons op stal hebben ze van het weekend precies hetzelfde gehad. s'avonds niks aan de hand en s'ochtends onder vellen en kloven. heel vreemd volgens onze DA heeft er waarschijnlijk iets in het voer gezeten. Bij ons is het naar een dag goed insmeren weer zo goed als weg. Vond het zo raar dat bij jullie precies hetzelfde is dus dacht stuur je even een berichtje.

Gr. Annemiek

@ Noor ff duche, beetje mascara er tegenaan en klaar :P
@ Leli gaaf beestje!!
@ Vief hooo het voor je! Zou lekker zijn!
@ Lau vriendinnetje van mij gaat naar de Vivaldi bij jullie kijken!
@

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:01

Henny, grappig dat je een berichtje van haar krijgt. Zij heeft de halfbroer (van moeders kant) van mijn merrie gehad.

TG ik wil wel kijken voor opfok, zeker nu ze het enige veulen hier op stal is, maar het valt allemaal best tegen. Ik wil dat ze alle dagen buiten lopen in de winter en het liefst ook langer dan 4 uur.

Kim lekker dat Sofie al weer aan het werk is, ik ga van de week een poging doen tot longeren en dan hoop ik er met 2 weken weer op te stappen.