Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

voor de rest!! Hopelijk kom je snel in rustiger vaarwater!
Balen dus Karen..
Net ff iemand van Telfort door de telefoon getrokken...
Hopelijk gaat het snel beter met hem
Werd vandaag nog gebeld door buurmeisje dat ze bij hun in de wei stond
Als het goed is heeft stiefbroertje ze uit het land gehaald en ze blijven ook maar een paar dagen in de paddock. Ik ga van het weekend eerst het stroomdraad wat ophogen (nu is de bovenste lijn op 1.10m schat ik)
Altos schreef:MM; Wat goed zeg! Gefeliciteerd .
Itsme; Mooie foto!
Suikermeisje: Lastig probleem. Vooral omdat je als je wel ademhaalt (als je praat tegen je paard) dat waarschijnlijk niet op de juiste manier doet (hoog) waardoor je ook nog duizelig kan worden, of heb je daar geen last van?
Had gisteren van werk naar huis toe fille en was helemaal gaar. Heb de paardjes maar niet meer gereden. Ik voel me dan wel super schuldig dat ik een dagje oversla terwijl ze dan gewoon lekker heel de dag in de wei hebben gestaan. Hebben jullie dat ook?

. Dit weekend kon het nog niet want dan moest ik mijn snorkel meenemen voor de waterbak maar ga het weekend daarop wel trainen en de 2e maandag van april weer. e training in Ehren en 2e in Neu Versen. Dan heb ik wel 2 weken achter elkaar crosstraining en dan Westerbork.

Karen
Wat leuk dat het jullie zo goed bevalt! Ik kan niet wachten joh. Rob is idd populair hier, wij trainen zelf altijd bij Regio Oost, is voor jou veel te ver weg maar ik denk dat er wel meer regio's trainingen geven. Hier altijd Style crossbeschermers. Bevallen super.
Prolite is beter als bontje
. Ik begin me haast te schamen maar het hoge woord moet er een keer uit.