Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Sproeien lukt niet, brak water en dat willen we ook niet in de bak hebben. En wedstrijden zijn nu ook op gras(/hooi), dus rijden ze hier ook op gras. Regelmatig de hindernissen verplaatsen. En dat gebeurt sowieso omdat er iedere week een paar komen voor een springles, en dan is het leuk als er weer wat anders staat dan de week ervoor, en de dressuurbordjes ook regelmatig opschuiven zodat je geen hoefslag krijgt. Bovendien kan het dan op het land waar de paarden net af komen, en is het gras dus mooi kort.
) je eigen niveau moet starten en dat mag ik nou net niet springen van mijn springinstructrice op het moment. Dus eerst overleggen of ik gewoon 80 mag springen en dan start ik ook wel met de kur maar anders weet ik het nog niet, want het ging me om het oefenrondje voor het springen.

en ga straks mesten en Jer rijden. Ben ook nog van plan mijn auto schoon te maken van binnen en dan vanavond een etentje van mijn werk.
het was zeker wel gezellig, net vakantie zonder ouders. Maar helaas werd er nog wel op je gelet!