viefdepief schreef:Oohw
Ik hoor er niet zo veel leuks over.
Maar misschien dat het meevalt!
haha, nou ja ik was ook wel een van de weinigen maar ja, ik vind statistiek enzo nou eenmaal wel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
viefdepief schreef:Oohw
Ik hoor er niet zo veel leuks over.
Maar misschien dat het meevalt!
daar heb ik zo'n mega hekel aan. Maar ja voorlopig zijn we daar dus ook weer even vanaf.
Apple schreef:Voor l*l rijden doe je niet snel in de B, hoewel ik voor mezelf wel het idee wil hebben dat ik tenminste rond kan komen.
In de B ben je heus niet de enige als je uitgebeld wordt/danwel veel strafpunten hebt.
Lisse ga ik dus komende zaterdag heen, oefen 80 en 90. Als dat prima gaat dan gaan we ons inschrijven voor officieel in Lisse

Ga dit jaar dus weer met mijn ouders, zusje en haar vriendje. Ik heb er nu al zin in!!!!

Volgende keer beter idd!
Hopelijk slaat het aan!
Had eigenlijk de laatste 2 uur pws, maar we zijn al klaar. Dus we moesten alleen even wat laten zien en toen mochten we naar huis!
)
Nouja had wel verwacht had niet geleerd was veel meer met dat gedoe van Voll bezig.
maar foei foei leren voortaan he
.

) en ik snapt er geen hol van. Heb zowaar in de her een 6 gehaald maar vraag me niet hoe.
.
... Zilveren cap