MM: gefeliciteerd!!!
Ziet er leuk uit hoor
ben benieuwd wat ie van crossen gaat vinden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ziet er leuk uit hoor
ben benieuwd wat ie van crossen gaat vinden
Ik wist ook niet dat deze paarden goed konden springen maar ja, als ze correct gebouwd zijn, moet elk paard wel kunnen springen.
) al de rest is verwachtingswaarde. Afhankelijk van jouw verwachting moet je zelf bepalen wat je eraan wilt uitgeven. Hoge aanschaf betekent hoge verzekering en zonder verzekering krijg je al helemaal niets terug, dat laat ik altijd meespelen. Papieren vind ik voor een ruin of een sportpaard helemaal niet belangrijk, voor een merrie waar ik me zou willen fokkken wel.
Overaanbod zou de prijzen moeten laten zakken maar daar is nog weinig van te merken, kijk maar naar de advertanties in de Hoefslag.
)
Caatje1986 schreef:Hallo allemaal hebben jullie het druk vandaag of valt het wel mee?
Citaat:.... en de tijd kruipt voorbij....
) en ook nog eigenwijs volhield dat ik niet verkeerd reed... (dubbel
). Dei man had dus volledig gelijk maar gelukkig mocht ik opnieuw beginnen omdat we er niet mer uitkwamen. Resultaat: 187 en een tweede plaats. Zondag gaan we weer naar die manege, lekker rustige wedstrijd met een super bodem en heel veel te zien en dus te leren.
. Gelukkig woon ik erg dichtbij..Alleen alsof ik nog niet genoeg was heb ofzo.....wat kun je het soms zwaar hebben he haha Caatje1986 schreef:SH*T!!! Ik heb mijn koffie over mijn rok laten vallen stinkmodder zeg! Nu maar in de pauze naar huis...
miss_jumpy schreef:Caatje1986 schreef:SH*T!!! Ik heb mijn koffie over mijn rok laten vallen stinkmodder zeg! Nu maar in de pauze naar huis...
zwaai maar dag met je handje naar je loempia![]()
heb je je niet bezeerd aan die hete koffie??
WOEHOEHOE!
Multitasken kan je baas vast wel waarderen!
en verder weet ik nog niet!