Tjeetje RT wat een naar verhaal! Wij houden hier altijd onze telefoon bij ons op stal. Als ik namelijk binnen ben en er gebeurd iets in de bak of stal hoor ik het ook niet!
Ik heb net een deel anatomie zitten stampen. Echt irritant dat er alleen tekst in het boek staat en dat de plaatjes in mijn atlas steeds net niet kloppen met de tekst...
ach ja als ik vanaf het begin meteen wist wat ik wilde en had vorig jaar beter mijn best gedaan, dan zou ik over een half jaar afgestuurd zijn maja dan ben je 20....en een half ik heb geen zin om dan al voor de klas te gaan staan
Ik heb vandaag een toets vergalt... Niet normaal zo moeilijk dattie was zeg... Allemaal dingen waarvan hij zei dat dat niet zo belangrijk was :S en 5x dezelfde vraag stellen...5x fout natuurlijk dan :S GRRR nu moet ik m herkansen!!! IK HAAT DAT!
Ik ben ook al bezig toetsen te verknallen, heb over geen 1 toets een goed gevoel... En moet aardrijkskunde nu toch maar even ECHT gaan leren, hockeyen was wel even lekker relaxed
Morgen ga ik naar Zwolle, wéér een open dag zucht. Maar wel met 2 vriendinnen dus dat wordt waarschijnlijk wel weer lachen! 's Avonds dan maar eindelijk weer rijden
Ach, ik vond filosofie altijd wel leuk. Behalve het verhaal van de grot, dat vond ik echt te erg. Heb nu een zusje dat filosofie studeert, dus als iemand vragen heft
Ik heb mijn laatste tentamen van de eerste periode gehad *o/* Aardrijkskunde, ging het beste, de rest heb ik ook allemaal verprutst geloof ik. Maar ach, dit weekend lekker niet aan denken! Zometeen naar Zwolle, vanavond weer lekker paardrijden, morgen natuurlijk ook weer en dan met een vriendin uit in Enschede
Mijn springpaard is gsiter naar de kliniek geweest. Peesscan gemaakt. En nu blijt dat hij aan de onderkant een ontsteking heeft. Ik weet niet precies waaraan. Mijn moeder heeft het wel uitgelegd, maar daar ben ik niet zo in thuis. Hij mag nu niet meer naar buiten, maar ik moet wel met hem stappen. Nou dat wordt geweldig... Hij is altijd al zo lastig. Over 6 weken moet hij weer terug naar de kliniek voor weer een scan om te kijken of het beter wordt. Daarna duurt het nog heel lang. Ze denken minstens 3 maanden. Baal dus best wel. Hij was net weer een poosje goed..dus was alweer aan het trainen voor de Z. Hij pakte het weer super op, maar nu is het weer wachten.
vervelend zeg!! ik ben blij dat ik uit die lappenmand ben zeg!! naja ik zelf zit er nog in, maar de paarden gaan nu top!! eentje loopt alweer lekker mee in de dressuurlessen en de ander loopt ook alweer top onder het zadel )dressuur en recreatief!!
alleen die schimmel moet nog nagekeken worden ivm schimmel ...
die lappenmand blijft idd gevuld hier.. Ik was vandaag gelukkig al om kwart voor 1 uit, nouja, eigenlijk nog eerder, we kregen de docent het laatste uur zo gek dat we om iets voor half 1 al naar huis mochten ! Nu ga ik zo lekker even rijden en dan zal ik toch maar eens moeten beginnen met leren.. Heb daar echt totaal geen zin in!
Ik heb net eventjes met mijn paard gestapt. Had eerst de anderen naar buiten gedaan en weer naar binnen. Dom natuurlijk want hij stond zich al helemaal kwaad te maken dat hij niet naar buiten mocht. Toen heb ik zijn hoofdstel omgedaan, longeerlijn eraan en een dressuurzweep mee. Onderweg wel een keer moeten gebruiken, want dan denkt hij weer dat hij hengst is, als hij andere paarden ziet. Maar al met al gign het nog best wel goed. ben wel benieuwd over 6 weken of hij zich dan nog zo rustig houdt. ....