Antonius schreef:Sofie: op dat filmpje dat je hier plaatst zie ik geen plukken toch? Je neemt ze terug met halve ophoudingen, maar ik zie hier op zich niets verkeerd aan. Ik zou ze wel graag wat 'scherper' zien in reactie op je halve ophouding, nu moet je veel werken terwijl ze beetje doordendert maar je hebt nauwelijks getraind, dus dat zal ook wel weer komen toch?? Niet té streng zijn voor jezelf
Inderdaad, ze komt niet goed terug.
Hier 't andere filmpje ( https://www.youtube.com/watch?v=hcWpMY38vME&feature=youtu.be)
Ik probeer haar dus zo'n 30 meter voor de sprong nog terug te nemen (tot 30 meter laat ik haar gerust) en dan vanaf 15 meter blijf ik er ook weer af. Ze loopt nu met een pessoabitje waar de bovenste en middelste ring verbonden zijn en dus teugels hangen eigenlijk tussen de bovenste en middelste. Enkel in 't middelste vind ik te sterk in werken... Tips?
Ik ben gewoon "terug houdend" in probeer toch ergens nog maximale controle te hebben omdat Evita dus echt grof kan zijn in haar weigeren. Er vol enthousiasme naar toe stormen om dan de boel dicht te kloppen is geen uitzondering bij haar.
PP goed dat paardje weer goed is. Gelukkig niets erg!!
Varekaj, da's een mooie timing, veel succes zondag!!
Resultaten gehad: heel content