[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:03

@bvw nee niet een Blackberry nemen. Ik heb de Bold 9700 en gooi hem nog net niet uit het raam. Kreng valt steeds uit met volle batterij en loopt steeds vast. Met whatsapp heb je geen 3000 sms nodig. De smartphone raad ik aan om niet in je rijbroek te doen. Het zweet gaat zo je telefoon in en dan crasht hij. Ken diverse mensen die hierdoor een kapotte telefoon hebben. Waterschade.
@ Joki dat klopt niet helemaal. Ik geb een bb abo voor 10 euro met onbeperkt mb. Betaal 30 euro per maand

Zodra ik mijn bb weg kan doen ga ik voor de iphone denk ik.

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:08

Hoop telefoon leed.. ik heb een ericson x10 gehad, drama! toen een samsung galaxcy ace! top ding!
Helaas tijdens de jacht verloren, maar nu weer de zelfde besteld op Belsimpel.nl is eigenlijk een Pools toestel maar met het bijgaande briefje heb je m zo in t Nederlands.

Nou diploma in de pocket, taart gebakken voor de vrouw van de baas en de eerste kijkers zijn geweest.
Bekende uit de SGW wereld. Ze vonden het een heel leuk paard maar zochten toch meer een bloederig typ.
Maar ze wisten wel een aantal klanten die mijn type paard zochten.
Dus nu niet verkocht maar zeker wel geïnteresseerd... dat is het begin.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:11

Ik heb nu 2 Samsung galaxy plus toestellen. Een zwarte (m'n oude, met stuk scherm) en een witte. Ik wilde alleen maar of weer een plus, of een iPhone. Dus heb nu 2, de ene ga ik straks laten maken en dan wil mam hem. Ik weet alleen niet of ik dat wel wil, had zelf het idee om er een goedkope sim in te gooien en dan een telefoon voor 'erbij'.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:12

Wat moet je nou met een telefoon voor erbij Mirthe???

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:16

Ik heb de Samsung Galaxy S. Super fijn :). Maak mijn abbo ook lang niet op door de WhatsApp.

Okee, dan kom ik denk ik gewoon tijdens het eten van de meeting ;). Dan denk ik dat ik smiddags even bij mijn oude stage in Purmerend langs ga en dan door rij naar jullie zodra jullie terug zijn voor de bbq :D.
(ik zal het even in het andere topic zetten)

Edit: Stond al in het andere topic ;)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:26

_lautje_ schreef:
Bij mij gaat de batterij ook redelijk snel leeg. Tenzij ik niet de hele dag zit te watsappen met Eef, Corine of Annemiek :Y)
Dan gaat is op eens verbazend lang mee :P

Daar heb je wel een punt :7 Ach, het is wel gezellig en Dennis heeft net een oplader voor in de auto voor mij gekocht. *\o/*

Net geworsteld met het veulen, hij weet z'n achterbeentjes erg goed te gebruiken en was het er niet helemaal mee eens dat hij een halster om moest. Brutaal zat in ieder geval.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:30

Ik heb T mobile Bvw! Wat relaxt is is dat je daar als enige voor €10 onbeperkt internet hebt! Wel zo fijn met whatsappen, bokt en fb :P

Staan er fotos in het fotograventopic, nummer 34 op de hudgeman hedges vervolgens 38 op het water! Laat ik nou 37 zijn! Zijn ze precies verplaatst toen ik langs kwam :(

Op stal bij ons heerst weer het mysterieuze vellen virus! Neus, lippen rn kin gaan zwaar vervellen en kloven! Bij Max bloedden de kloven zelfs! Arm paard! Maar niet gereden dus want deed echt pijn! Niemand weet de oorzaak! Ook de veeartsen niet! Medicijn... Heel dik vaseline smeren! Vage is gister had hij niks vanmorgen was het zo erg!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:33

Zonnebrand? was gister best heel sterke zon hoor? ik ben ook vet verbrand!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:33

Heb je er een foto van Henny??

Abonnementen weet ik niks van.. Heb 250 MB internet. Bel/sms volgens mij heel weinig, dat gebruik ik echt niet.
Als telefoon nog de Samsung Galaxy S. En heb nu de S3 in bestelling!

Mijn laatste stage dag zit er op. Alle 30 appeflappen opgegeten, en we waren echt niet met zoveel mensen. Hoefde dus niet te vragen of het smaakte :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:34

Ja klopt Beli, mijn stalgenoot en de neus van mijn paard is ook verbrand!
Was harde wind en zelfs een beetje koud hier, maar toch ongemerkt veel zon.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:34

Mootje, ik heb een knalgele handtas met wielen, stuur en gas :D Ik kan ook echt niets met een handtas. Ik heb op de kermissen wel eens met 20 gulden muntgeld in mijn schoenen gelopen. Kwestie van goed verdelen :P

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:37

Uhh ja zal ff een fb link plaatsen Daan!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:40

Nee Beli want de halve stal heeft het! Meeste dressuurmutsen zetten echt geen stap buiten het érf!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:53

Roos, ik zie het helemaal voor me _O-
Met uitgaan heb ik vaak geld en autosleutel in mijn laarzen (sokken) zitten!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:56

Veel telefoons komen langs. Ik heb een eeuwen-oude Nokia. Wil zo graag een I-phone, maar m'n baas wil niet.
Henny: vaak zijn die neuzen iets in het voer gecombineerd met zon. Wij hadden een vos met veel wit die het ook zo vreselijk kon hebben: hele neus en beide achterbenen helemaal kapot.

Evelien: die achterbeentjes ken ik :Y) . Gisteren was Rebel echt superfel, maar vandaag erg braaf. Alleen hij wil ook steeds gezellig steigeren en dat is dan weer minder grappig. Ik moet echt nog een speelmaatje voor hem vinden, want dit is niks zo.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 22:58

Afbeelding

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:00

Afbeelding

Zal het misschien in het kuilgras zitten! Heerst 1x per jaar! Max heeft het nog nooit eerder gehad!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:01

Haha dan is het maar goed dat ze nog zo klein zijn! Mama zei al waarom wacht je niet nog even maar nu kan ik hem nog wel in de houdgreep houden, dat lukt over een tijdje niet meer. :P

Mo, hoe doe je dat dan in de zomer? In je BH, heel veel andere opties heb je dan niet meer haha! Ik heb altijd een tas bij maar met stappen vind ik een tas irritant.

Henny, ziet er inderdaad raar uit. Zal wel een allergische reactie zijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:04

Eef, hopen dat er een man mee is O:)
Henny, gewoon flink scrubben met een natte handdoek!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:05

Hmm, Henny: die zonnebrand die ik bedoel is eigenlijk alleen op witte huis. Dit ken ik niet.

Evelien: ik doe bij die jonge veulens wel altijd halstertje al om, maar ik zet er nooit druk op. Zolang het een beetje gaat, hou ik ze vast om hun hals met eventueel hand achter hun gat (wat dus nogal felle reacties op kan leveren :Y) ). Ik laat ze ook nooit los met halster: ben als de dood dat ze ergens vast komen te zitten.
Begin langzaamaan wel enthousiast te worden over ons Rebel-monster. Hij wordt echt stoer. Heb nog foto's van afgelopen weekend. Moet ze nog even op m'n site plakken.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:08

Dat vind ik ook eng, daarom heb ik halsters in drie verschillende maten zodat het halster echt helemaal aansluit. Eigenlijk gaat het alleen om het aan een uitdoen, dat vinden ze vooral raar. Plaats binnenkort maar eens foto's, altijd leuk die kleine beestjes. :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:08

Het is heuuuul erg gevoelig Mo! Dus das geen goed plan! Zitten op zn onderlip zelfs bloedende kloofjes bij!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:10

Hmm, ik ken het alleen als die velletjes.... En ik ben nooit zo zachtzinnig in de omgang geweest met mijn paard :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:18

lijkt max ook wat snotterig?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:29

Henny, werkt baby olie niet?
Een dikke laag vaseline sluit toegang tot zuurstof af. Wel vreemd dat meer paarden het hebben, hebben jullie naar het hooi/stro/gras gekeken?

De twee veulens hier op stal hebben leren halsters. Met speciale sluitingen dat het breekt als ze vast komen.
Ze zijn inmiddels zo brutaal dat ze echt niet meer braaf met moeders meehobbelen :oo