Wij scheren de staart ook niet, vind het wel mooi maar je moet hem dan zo perfect bijhouden... Hier is de bak echt zoooo nat. Gooi de paarden wel naar buiten zometeen. Vanavond gelukkig binnen les. Geert gaat springen met Zeus. Ben heeeeel benieuwd, Geert had er al helemaal zin in!
mistid
Geplaatst: 15-12-11 14:38
Ik had net een strakke actie was aan het benen scheren met zo'n klein apparaatje (was laatst een keer voor 10 euro bij de Lidl, valt te proberen), ding is prima voor het hoofd maar de benen schieten niet op. Ben naar de Paardendrogist gegaan en heb een kleine van Wahl gehaald. Hoezo impulsief
Sanne, klopt daar doe ik mee. Zou met Linda gaan, die start B, maar de hond is geopereerd aan een baarmoederontsteking en ze heeft geen oppas voor de hond en dan duurt het te lang als ik mee ga. Nu dus nog even zien hoe ik daar heen ga, mijn kleine zusje is dan jarig.
sanurie
Geplaatst: 15-12-11 15:42
Middag!
Mijn paardje zijn staart word niet opgeschoren, verder alles wel. Maar ik vind wel mooi zo'n volle staart. Mijn vorige pony had geschoren en was arabiertje dus was best mooi maar houd toch van mooie volle staart.
Mirthe: Lekker zo'n dagje vrij! Joki heeft spierpijn MisterT: haha, mooi dat Tim niet eng vond. Ik heb er ook zin in, vol dan 6 lessen via de regio en verder train ik in me uppie met mijn pappa als instructeur. Met zijn 2e is toch stukje leuker!
Wat een klote weer....... Vanavond weer lekker springles, nu nog dingen voor school doen.
TeeGee
Geplaatst: 15-12-11 16:00
Ik ben op de fiets naar mn werk gegaan Vanochtend was het echt lekker op de fiets.
Ga denk vanavond even bij Epplejeck kijken. Rem heeft al met T gewandeld en Do en Vossie hebben lekker samen gespeeld. Dus ik hoef alleen Bari nog te doen. Gisteravond heb ik ze alle 3 gereden en morgenmiddag ben ik lekker vrij dus kan ik met T naar buiten.
Mirthe, handig dat de paardendrogist zo dichtbij zit. Fijne winkel is dat.
Edit: Rem en ik gaan maandag met een "bevriende" makelaar naar een huisje kijken We zijn daar vorig weekend geweest met het open huis.
Eef_Bam
Geplaatst: 15-12-11 16:28
Goedemiddag! Tg: Het wordt straks droger, hopelijk kan je droog overkomen. Leuk huisjes kijken .
Ik heb 2,5 week vakantie , college van vandaag viel ook nog eens uit. Nu wachten op mooi weer en dan Bam een vrije dag geven .
Hoop dat het weer morgen een beetje meewerkt, wil eigenlijk welk even naar het bos.
Scene net nog even gereden en Caap gelongeerd, de wei is zo nat dat ze de hele dag op stal hebben gestaan. Ik had Caap vanochtend al gereden maar hij was blij dat hij nog een keer zijn hok uit mocht.
Ik sluit me ook even aan bij de bijleesacties van hierboven.. Ik ben een beetje veel tijd met naar de manege heen en weer reizen met alle paarden. Ik heb zo nog een springles met Zavira
Wat leuk Karen! Serieuze interesse dus. Ik hoop ook op een beetje droog weer morgenmiddag. Wil ook even lekker bossen. Al is het maar anderhalf uur.
albert1975
Geplaatst: 15-12-11 17:46
renskek schreef:
Goedemiddag,
Ik sluit me ook even aan bij de bijleesacties van hierboven.. Ik ben een beetje veel tijd met naar de manege heen en weer reizen met alle paarden. Ik heb zo nog een springles met Zavira
Kunnen ze niet allemaal tegelijk in de vrachtwagen??
muts_marijke
Geplaatst: 15-12-11 17:50
Zeg euh Albert, wij hebben een hekel aan meeuwenflatsen
7 januari heb ik trouwens vrijgekregen dus we kunnen eerst bij jullie langs! Als jullie het natuurlijk goed vinden
Heeft iemand zich toevallig nog verdiept in de hartslagmeters? Ik wil voor Sint + kerst zo'n ding vragen maar ik twijfel erg tussen de meter die hartslag, afstand en snelheid aangeeft en de uitgebreide hartslagmeter met software. Het scheelt namelijk nogal een beetje......
Ben weer terug van dagje training. Had ik me niet echt zorgen over hoeven maken. Was allemaal beetje saai. Ben wel iets actievere trainingsdagen gewend. Nou ja, diploma is weer jaartje langer geldig.
Giga is ongeschoren. Tot groot ongenoegen van Laurie . Ik knip alleen stukje van de staart en de plukjes haren die uit de oren steken. Oh ja en d'r sokjes.
TG: spannend: huis kijken!! We zijn nu dus opeens met een berg vrouwen en 2 mannen??? Evelien, sorry: weet niets van hartslagmeters.
Heb net lekker What gereden en me rot gelachen. Stond een hindernis met een zeiltje midden in de bak. Nou die is eng hoor. Er langs gaan kan absoluut niet.. Was dressuur aan het rijden, dus op dressuurzadel. Maar dacht stuur hem er toch eens op af, kijken wat die doet. Zonder aarzeling springt die aap hem. Daarna was de hindernis alsnog eng als hij er langs moest.
Nu opschieten en naar Utrecht, gala van school! Heb net mijn L springdebuut opgegeven zaterdag! Kies toch voor de ervaring en ga lekker 2,5 maand B/ L of straks enkel L springen. Kan 2,5 maand wachten op de Gelderse. Maar mocht ik dan een balk ofzo hebben baal ik ontzettend.. Ken mezelf. Ga dat risico niet lopen,leer nu meer van het L springen.
Fijne avond allemaal, ik spring snel onder de douche. Moet eigenlijk om 8 uur in Utrecht zijn...
Dat je toch nog blij kan zijn met de treinen! Had 5 min. vertraging en een overstaptijd van 6 minuten... Conducteur met mijn liefste blik gevraagd of ze konden regelen dat die trein wachtte. Dat kon eerst niet omdat dat een andere vervoermaatschappij is... Kwam hij daarna terug dat hij geregeld heeft dat de seinen op dat station een minuut langer op rood bleven! Scheelt me een uur wachten!!
Einde blije bericht...
Leliaardje
Geplaatst: 15-12-11 21:14
Dat is ook gaaf Danielle. Zou niet in me op komen om dat aan een conducteur te vragen!
Lau je hebt pb Eef hup scene rijden wat een bedrag zeg!! voor zo'n hartslag meter!! Karen is het wat bij AJ?
Zo paardje gereden ging lekker! mooi nog wat tips gehad voor zondag (zelfde jury als afgelopen weekend) dus daar even aan gewerkt! Zaterdag weer les van herman.W Daarna nog even een jonkie gereden, pff zweet liep van me rug!
Nu ff eten en douche en lekker slapen! kan er smorgens niet uit komen echt vreselij!