(Biennale
) Ik denk dat ik dit jaar alleen Beverlo en mss Brugge in Belgie rijd, het loopt wel flink in de papieren. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Ik denk dat ik dit jaar alleen Beverlo en mss Brugge in Belgie rijd, het loopt wel flink in de papieren.
Vind het zo jammer dan de meeste Belgische wedstrijden op 2 of 3 dagen zijn, niet handig als je meestal op zaterdag moet werken. 

texelse schreef:@ sanurie: Evony: Leuke regels, net zo erg als bij ons op texel!!
Waar ben jij geweest???
harstikke mooi maar voor mij iets te. Al dat gezeur met pasjes en ect. Had mij maar een tent gegeven, veel leuker zelfs!!
Maar hij is dan niet heel groot, hij is zeker niet iel. Dus je kan er ook makkelijk op als je langer bent!
lekker uit ontspanning. Alleen op de dubbel moet ik zelf nog beter gaan zitten. Want anders past het niet
Na aantal keren ging het al stuk beter 

Gert van t H paste er ook op en kwam er nog lang niet onderuit met de benen 
Springen is natuurlijk ook leuk. Moeders is nu een advertentie maken (ik wil er niks mee te maken hebben), maarmisschien dat ik hem nog gewoon meesleep op concours een keer volgende week. Hij loopt denk ik zo rond.