[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:57

^)

*ga mezelf eens even flink bannen*

Sim

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:00

Ik ben weg! Doegie!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:11

Werkse Sim!

Ik zou ook wel lekker willen rijden! Twijfel eigenlijk ook nog of ik vanavond in de les mee zal rijden of lekker in de buitenbak zal gaan.

Thanks Lielle :D

Noor, klinkt goed!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:20

_Noor schreef:
bianca1980 schreef:
Wat rhino betreft, ik weet nu dat een paard van een collega zijn dochter getroffen is door rhino met de verlammingsverschijnselen, paard staat in Noord Holland, ik meende ergens in de buurt van Hoorn, als ik exact weet waar laat ik dat wel weten.
Collega is nu zelf ook ziek nl. Bloed van paard is getest inmiddels.

Lekker weer, da's dus hier in de buurt. Weet je dit 100% zeker, Bianca? Zo ja, hoor ik graag waar het paard staat. Dan hou ik alles thuis namelijk.

100% ik heb nl gewacht met melden tot de bloeduitslag definitief was, ik weet dus alleen niet exact waar dat paard staat. Zij rijden zelf geen wedstrijden. Paard is nu al 3 maal neergegaan om niet meer overeind te kunnen komen. Mijn collega heeft middels spanbanden het paard in de heftruck opgehesen. Hij lijkt nu al wel weer een paar dagen op eigen benen te kunnen blijven en eet nu wel goed. Ik vraag me alleen wel af wat de schade blijft.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:59

Kl0teziekte... Ik wacht je nadere berichten af!
Edit: als andere paarden van die stal wel op cc gaan, maakt het natuurlijk weinig uit dat je collega haar paard niet meeneemt van stal ;)

Benthe: hoe was je eerste werkdag?
Vief: weer helemaal fit?

Geen Mootje vandaag?!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 18:03

Ik klets wel verder in mijn eentje..

Ik ben echt een KOE!
Ik zou morgen gaan oefenspringen met Jer.. blijkt dat dus vandaag te zijn.
Ga straks eten bij een vriendin, heb ik echt al 10 keer afgezegd dus dat ga ik niet nog een keer doen. Ben nu ernstig met buurman aan het smsen of we nog wat kunnen verzinnen voor dit weekend (bak bij de vereniging is namelijk bezet voor regio dressuur). Wil nog even springen omdat ik volgende week weer op cc ga.
MOEEEEEEEHHHHHH }:0

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 18:05

Mootje waar zit je????????

Das nie handig nie Noor }:0 :(:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 18:39

Hihihihi slimme Noor }:0 :(:)
Veel plezier vanavond bij je vriendin!

Mootje is foetsie ?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 18:50

yoooooo, weer thuis van een lange dag ermeloooooo, gisteravond cursus paardenbeoordelen gehad.

net alles bijgelezen, en niet veel gemist ;)

beetje geklets over dekens (geen idee wat ze ophebben, flikker er maar gewoon een deken op en die blijft erop. alleen de ruin heeft er sinds 1,5 week 2 op ipv. 3, als het weer gaat vriezen krijgt hij de 3de weer op.

verder iets over het uitdelen van voorgevels..., heb ik niet mee van doen ;) (daarmee uniek in dit topic :P )

en verder een blonde actie van noor.....
mootje die zoek is...
een geval van 'verlammingsrhino' (hoop hier deze week ook uitslag te krijgen...)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:09

Niet veel gemist? vond je de gesprekken niet uitermate interessant? :+

Hier nog geen rhino in de buurt godzijdank, miss 1 voordeel van in een gat als dit te wonen :Y)

Maar ik ga er vandoor, even een vriendin helpen bij springparcours :wave:

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:23

Evony schreef:
Niet veel gemist? vond je de gesprekken niet uitermate interessant? :+

ik had wel lol :P Maar dat ik er nu heel anders van wordt... zit ook met 15 dames ofzo op kantoor (als enige man...) Dus ik hoor genoeg verhalen.... ben wel wat gewend en niet wereldvreemd ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:53

Haha lekker handig Noor ;).

Ik heb eind van de middag beide paarden lekker in de buitenbak gereden. Die ligt er echt weer super bij. Paarden gingen ook fijn :). Geloof dat ze buiten toch altijd fijner lopen dan binnen :+.
Pech voor ze want de wedstrijden zijn nog even binnen. Maar ik kan duidelijk merken (vooral met Sofie door de buitenritten) dat ze fijner loopt.

Ik zal me even klaar maken en dan ga ik even naar de Bios.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:56

Wat een geklets nog gisteren en vandaag.
Las wat over voorgevels..ik heb niet vooraan gestaan met uitdelen :o . Las nog wat over gesprekken op het werk. Bij ons gaat het er ook best wel heftig aan toe vooral in de pauze. Dat is erg lachwekkend en de mannen moeten het nog wel eens ontgelden hahaha. Wij hebben een mix man-vrouw maar ietsje meer vrouw dan man al hebben wij een vrouw op de afdeling die zegt meer testosteron te hebben dan een man (valt ook alleen op vrouwen)
Mijn paarden krijgen pas een dunnere deken op als het 15 graden is of gaan staan te zweten. 's nachts blijft het ook nog wel even op. Als het dik 15 graden is en de zon schijnt dan mogen ze weer naakt in de wei :D

Net nog even gereden op de merrie. Ging alweer wat beter. Ook nog een sprongetje gedaan :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:12

Fijn Caro.

Wat vervelend van dat paard met Rhino, Bianca. Ik ben ook wel benieuwd waar dat is. Ik heb er nog niks van gehoord en was vandaag regio Hoorn aan het werk.

Noor, anders kom je morgen toch gezellig in Heerhugowaard springen?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:28

Goedenavond!
Vorstin heeft vanmiddag lekker met haar vriendinnetje buiten gestaan zonder deken :) Ze had zich natuurlijk wel weer van top tot teen met zand bedekt ^)
Daarna nog ff in de buitenbak gereden. Heerlijk genoten van het weer, en Vorstin ging ook best goed.

Kwam nog een quote tegen waar ik het ook helemaal mee eens ben :j
Lielle schreef:
Sim, dat is dus precies wat ik bedoel. Als je week in week uit op wedstrijd gaat met hetzelfde paard, ben je IMO wel heel erg met je eigen prestaties en erg weinig met je paard bezig. Maar goed, daar maakt ieder zijn keuzes in. In de sgw hebben ze het iig al aan banden gelegd.

_Noor, als iedereen die een eind moet rijden het goed vind, vind ik Hargen aan Zee ook prima. Anders kan Wassenaarse Slag ook, ook grote parkeerplaats, strand, duin en stukje bos, een strandtent en ook nog wat kraampjes die met mooi weer ook open zijn. En slimme actie van je oefenspringen :=
Fijn dat je lekker gereden hebt Kim

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:35

Ik wil ook wel mee naar Hargen aan Zee :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:41

ZO ik heb vandaag toch een lekker strand ritje gemaakt!!! :D (sorry als ik julie nu jaloers maak :o )
Snoek je hebt pb!!

Lielle ben het idd wel met die zin eens :j vorig jaar heb ik er een potje van gemaakt ga nu echt wat aan me planning doen ga ik nu mee beginnen welke wedstrijden ik wel en niet rij om de SGW wedstrijden heen!
Dus 1 dressuur wedstrijd of 1 spring wedstrijd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:54

Hier ben ik dan :D
Stond vandaag de hele dag op een beurs, dus alleen maar kletsen en geen internet!
TG, Geen van beiden. Ik zadel gewoon daar op :)
Annetje, Wat een leuke foto's van Vies!
Heleen & Noor, Castricum is ook leuk, met johanna's hof :9 Hargen ken ik niet, maar vind alles leuk!
Corien, Lekker hoor naar het strand. Ik heb zin in vrijdag :))
Las verder over sneeuw :r Sneeuw is stom!

Mijn paard staat onder een heel dun staldekentje, gekocht als 200gr, maar het zou mij niet verbazen als het een 100gr is. Hij staat er erg warm bij, maar om nu al zijn zomerdeken op te doen :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 20:58

Mootje schreef:
Mijn paard staat onder een heel dun staldekentje, gekocht als 200gr, maar het zou mij niet verbazen als het een 100gr is. Hij staat er erg warm bij, maar om nu al zijn zomerdeken op te doen :+

Jouw paard vind het gewoon te warm in Nederland :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:14

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:19

Ik heb al weer veel negatieve berichten gelezen over dit filmpje vooral op horses.nl. Ik vind het er niet slecht uit zien voor een stel dat nog geen combinatie is. Ik vind hem er mooier op zitten dan op Sterntaler

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:21

Toot heeft nu wel veel meer achterbeen gebruik, het is alleen nog geen combinatie. Zo te zien moet Tootje ook nog aan hem wennen. Maar hij loopt veel beter dan ik had verwacht in die korte tijd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:22

Tj, volgens mij is het nederlandse paardenvolk zo sjovinistisch dat ze er niet objectief naar kunnen kijken :o
Ik moet zeggen dat ik hier liever naar kijk dan naar EG op toot!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:22

Mootje schreef:
Snoek, Dat denk ik ook :=
Rath in actie op de hengstenshow: http://www.youtube.com/watch?v=DzRe4mSKoAg
Wat kan die gozer zitten zeg :oo

Inderdaad, ben jaloers op zijn benen, die van mij klapperen alle kanten op :o

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:23

aaaahhhhh Mootje: dit is toch echt een grapje hé.