*ga mezelf eens even flink bannen*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Noor schreef:bianca1980 schreef:Wat rhino betreft, ik weet nu dat een paard van een collega zijn dochter getroffen is door rhino met de verlammingsverschijnselen, paard staat in Noord Holland, ik meende ergens in de buurt van Hoorn, als ik exact weet waar laat ik dat wel weten.
Collega is nu zelf ook ziek nl. Bloed van paard is getest inmiddels.
Lekker weer, da's dus hier in de buurt. Weet je dit 100% zeker, Bianca? Zo ja, hoor ik graag waar het paard staat. Dan hou ik alles thuis namelijk.

(daarmee uniek in dit topic
)
.
. Geloof dat ze buiten toch altijd fijner lopen dan binnen
.
. Las nog wat over gesprekken op het werk. Bij ons gaat het er ook best wel heftig aan toe vooral in de pauze. Dat is erg lachwekkend en de mannen moeten het nog wel eens ontgelden hahaha. Wij hebben een mix man-vrouw maar ietsje meer vrouw dan man al hebben wij een vrouw op de afdeling die zegt meer testosteron te hebben dan een man (valt ook alleen op vrouwen)
Ze had zich natuurlijk wel weer van top tot teen met zand bedekt

Lielle schreef:Sim, dat is dus precies wat ik bedoel. Als je week in week uit op wedstrijd gaat met hetzelfde paard, ben je IMO wel heel erg met je eigen prestaties en erg weinig met je paard bezig. Maar goed, daar maakt ieder zijn keuzes in. In de sgw hebben ze het iig al aan banden gelegd.

(sorry als ik julie nu jaloers maak
)
vorig jaar heb ik er een potje van gemaakt ga nu echt wat aan me planning doen ga ik nu mee beginnen welke wedstrijden ik wel en niet rij om de SGW wedstrijden heen! 

Hargen ken ik niet, maar vind alles leuk!
Sneeuw is stom!

Mootje schreef:Snoek, Dat denk ik ook
Rath in actie op de hengstenshow: http://www.youtube.com/watch?v=DzRe4mSKoAg
Wat kan die gozer zitten zeg