respect hoor..Ik ga maar richting bed, anders sta ik volgende maand weer in de BBb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
respect hoor..
. Vrijdag gaan we nog bij een pony kijken, E pony, New Forest X KWPN gefokt. Wordt dit jaar 4 en is nog niet ingereden. Erg leuk beest zo op de foto's. Had zelfs al een naam bedacht
. De naam ga ik sowieso ooit nog aan een paard geven, vind hem echt mooi.
. Die is nu zo goed als klaar, alleen de galop nog niet helemaal.
, weet niet wat het was, maar ik moest mijn wachtwoord wijzigen en toen kon ik weer...
Enniewee, vond meteen goed nieuws voor wat betreft het huizen/hypothekenfront
. Het zou zomaar kunnen gaan lukken!
maar dat werd later beter. Jer trok alle registers weer open en was weer stout
Blijkbaar kan zelfs 1 dagje vrij niet.. Zelfs tijdens het galopperen in het begin: toen ik even halthield bij de ingang om mijn vest uit te trekken rende ie gauw de bak uit en dan recht omhoog als je weer terug wil. Ben er snel afgesprongen en toen wist ie wel hoe laat het was. Hij (en ik ook wel achteraf) was vast blij dat ik nooit met zweep rij want dan had ie er toch echt 1 (of 2) gekregen.. Maar goed, hek dicht en Jer heeft héél hard gewerkt. 1,5 uur gereden, wie niet luisteren wil.... Vanavond naar het Dijkgatbos, ga er vanuit dat we dan weer normaal kunnen doen.
Hoop dat je er veel plezier van hebt!
gr_roos schreef:Ik verzin nooit een andere naam, ben ik niet goed in. Heb gelukkig (als het meezit) nog 10 maanden om een merrienaam met een G te verzinnen.
klinkt een beetje raar, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel..
Heb in die tijd wat pony's versierd
En kinderen vinden dat echt prachtig!
.. je moet wel op de hoogte blijven van je huizenjachtmail!!
.. en dan weer vanavond slapen en dan de laatste nachtdienst..
), was eerst zeker van 1 naam, maar nu is er een tweede bij gekomen dus een beetje twijfel is er al.
Kreeg zelfs een hele mooie grote bos bloemen
Verder is het zo'n ontzettend fijn paard, misschien hoort dit gewoon bij hem.
Hetje pakte het gridwork super aan

Echt super dat de lessen zo leuk zijn!

Kan me voorstellen dat je dan helemaal in deuk ligt! Wij hadden het hier thuis ook niet meer gister
We kijken uit op een groot gebouw (muziekkwartier) waar theater en andere voorstellingen gegeven worden.. Buiten zijn twee grote balkons die je vanuit onze woonkamer kunt zien. Er stonden al even een jongen een een meisje te zoenen, maar daar bleef het niet bij. Omdat het nog best een afstand was en het balkon een muurtje van een halve meter eromheen heeft zie je niet alles, maar het was genoeg om het showtje van voldoende commentaar te voorzien. Eerst 'verdween' de een, toen de ander en opeens waren ze allebei weg, waarna ze er opeens weer waren. Sigaretje erbij en opeens een meter afstand tussen beiden.. We hebben ons kapot gelachen
Maar een merrie met een G vind ik toch wel erg lastig
Ik ben er trouwens altijd heel slecht in om namen te bedenken. Die van mij heet Waihilleke, dat vind ik ook niet echt geweldig. Maar ik kon ook geen andere naam bedenken. Haar bijnaam is draak, maar dat is eigenlijk ook een beetje zielig haha