[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:16

Jeetje mirthe waar haal je de tijd vandaan! := respect hoor..

Ik ga maar richting bed, anders sta ik volgende maand weer in de BBb :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:20

Benthe gefeliciteerd!!! Leuke merrie zo te zien.
Mirthe: spannend zo een nr 6 erbij en hopelijk is Kino verkocht.
Simmie"Maat mag idd een gridles lopen. Ben heel benieuwd.

Zo heerlijk avondje tapas en Sangria gehad. Nu lekker slapen. Ben goed gaar.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:21

Ghehe :+ . Vrijdag gaan we nog bij een pony kijken, E pony, New Forest X KWPN gefokt. Wordt dit jaar 4 en is nog niet ingereden. Erg leuk beest zo op de foto's. Had zelfs al een naam bedacht _O- . De naam ga ik sowieso ooit nog aan een paard geven, vind hem echt mooi.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:22

Oh oke druk zeg!

Ik ben op bed :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 23:33

Weltrusten!

Zusje rijdt Yoeri en Meno ook, ik rijd Yoer denk ik 10 keer in de maand? Dus die telt haast niet mee. Cuby gaat binnenkort ook terug naar de eigenaar :) . Die is nu zo goed als klaar, alleen de galop nog niet helemaal.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 01:23

Benthe: Gefeliciteerd met je nieuwe kanjer!! Ziet er leuk uit zeg ;) .. ik ga hard voor je mee denken voor een naam..

Hier nightshift no.2..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:02

PB & Billy, Mooi dat de dressuur zo goed ging! Veel plezier met de gridles vandaag. Het belooft qua weer een mooie dag te worden!
Benthe, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Namen ben ik niet zo goed in :o
WL, Succes met slapen zometeen.
Snoekiej, Vorstin verhuisd? Hou je wel je stal aan op de stal waar je stond?

Gisteren de pony van een vriendin naar een nieuw huis gebracht. Ze had hem verkocht aan een heel lief meisje. Dat meisje had de hele nacht niet geslapen van de spanning!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:49

Goedemorgen!
Jullie zijn weer hard gegaan zeg! Allereerst: ik ben weer toegelaten op hotmail ;), weet niet wat het was, maar ik moest mijn wachtwoord wijzigen en toen kon ik weer... >;) Enniewee, vond meteen goed nieuws voor wat betreft het huizen/hypothekenfront :D . Het zou zomaar kunnen gaan lukken!
Gisteravond met Nudien op pad geweest. Bijrijdster erop en ik ernaast. Ze was erg braaf, bijrijdster beetje gespannen ;) maar dat werd later beter. Jer trok alle registers weer open en was weer stout :( Blijkbaar kan zelfs 1 dagje vrij niet.. Zelfs tijdens het galopperen in het begin: toen ik even halthield bij de ingang om mijn vest uit te trekken rende ie gauw de bak uit en dan recht omhoog als je weer terug wil. Ben er snel afgesprongen en toen wist ie wel hoe laat het was. Hij (en ik ook wel achteraf) was vast blij dat ik nooit met zweep rij want dan had ie er toch echt 1 (of 2) gekregen.. Maar goed, hek dicht en Jer heeft héél hard gewerkt. 1,5 uur gereden, wie niet luisteren wil.... Vanavond naar het Dijkgatbos, ga er vanuit dat we dan weer normaal kunnen doen. :Y)

Lekker weertje! 8-)

@ Snoek: spannend van je nieuwe stal, klinkt als een toplocatie!
@ PB: fijn dat jij ook lekker getraind hebt!
@ Benthe: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!! *\o/* Hoop dat je er veel plezier van hebt!
@ WL: lekkere actie van je broek!! :)
@ Mirthe: leuk weer een nieuwe!
@ Tientjeh: balen van je zadel!
gr_roos schreef:
Ik verzin nooit een andere naam, ben ik niet goed in. Heb gelukkig (als het meezit) nog 10 maanden om een merrienaam met een G te verzinnen.

Ga je er vanuit dat het een merrie wordt Roos? Of heb je de hengstennaam al klaarliggen?
Ik kreeg pas namen inspiratie toen het veulen al lang en breed was afgevoerd.. :+ klinkt een beetje raar, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:51

Ik heb gisteren een gridles gehad MO. Zal zo de filmpjes uploaden.
En leuk is dat he die kinderen met een pony. Ik vind pony's verkopen ook eigenlijk altijd het leukste. Jammer dat er nu zo weinig wordt verkocht, maar hebben een tijd gehad dat we er 4 per week verkochten. En m'n moeder vroeg dan ook altijd aan de kinderen hoe ze pony geleverd wilden hebben: Met knotjes, met vlechtjes, met roze/blauwe/groene/paarse lintjes en strikjes :D Heb in die tijd wat pony's versierd :+ En kinderen vinden dat echt prachtig!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:52

Fijn dat je weer tot hotmail bent toegelaten Noor :)) .. je moet wel op de hoogte blijven van je huizenjachtmail!! :D

Zo even tukken, dan om 12/12.30 uur er weer uit.. beetje wakker worden, want om 13.30 staat de Osteopaat voor Wolin weer op de stoep, even de kwartaal-APK :P .. en dan weer vanavond slapen en dan de laatste nachtdienst..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:53

Wat leuk dat je moeder dat deed PB, echt een feestje voor die kids!! *D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:55

Leuk PB, pony's versieren, alleen daarom hoop je al dat de handel weer op bloeit ;)

Noor, naam voor een hengstveulen is al bekend (dat was het vorig jaar al, toen ik bleek dat ze niet drachtig werd en ik het dit jaar nog een keer zou proberen :+ ), was eerst zeker van 1 naam, maar nu is er een tweede bij gekomen dus een beetje twijfel is er al.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:58

Owh joy, mijn penny hart gaat al harder kloppen :Y)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:09

Caro: welke hengst heb jij ook alweer voor je merrie? Hoe is zijn galop?

Edit: voor degenen die er verstand van hebben...
Als merrie en hengst dezelfde opa hebben, lijkt mij dat geen wenselijke combinatie. Is dat zo?

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:10

Goeiemorgen!
@Noor: Die Jer is me toch ook een boefje hoor! Hopelijk is hij vanavond wel te rijden in Dijkgatsbos! En fijn dat je weer wat met Nudine kunt doen!
@Mistid: 6 is wel erg veel zeg!!! Mocht de pony tegenvallen vanavond, ik heb ook nog een onbeleerde 4-jarige E-pony staan ;)
@WL: Welterusten!

Ik ben weer voor het eerst op stage sinds mijn operatie. Iedereen is helemaal verzorgend, is wel heel lief :D Kreeg zelfs een hele mooie grote bos bloemen :oo

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:15

Zeg maar rustig BOEF (incl. hoofdletters). Maar goed, zolang het 1 dag in de week is ;) Verder is het zo'n ontzettend fijn paard, misschien hoort dit gewoon bij hem.

Lekker verwend dus!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:48

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:52

ga straks even kijken PB, maar ik heb het al live gezien :)) Hetje pakte het gridwork super aan :))

De training was weer helemaal top, mijn moeder had dit keer gedressuurd en dat ging super. Grid/crossles ging ook fijn, Raimaer pakte erg goed aan.

Eens kijken of ik ook filmpjes kan plaatsen, maar wsl zullen het wel stills worden :))

Billy, ik had het gisteren al gezegd, maar die grote van jou is echt gaaf.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:54

Ik voel mij beurs....

@ benthe gefeliciteerd met de aanwinst!!
@ Noor Mijn merrie is bij Advance. (Utrillo vd Heffinck X Concorde X Cavalier) Ik wil daar een hengst bij met een goede galop en maat. De 1e veulens van die hengst zien er erg goed uit. Merrie heeft een sterkte stap/draf maar galop is haar mindere gang. Daarnaast is deze hengst behoorlijk lichtvoetig qua bewging en springen plus een erg fijn karakter..

Ik moet ook een naam met de G hebben. Heb nu een lijstje in Word gemaakt. Iedere keer komt er weer 1 bij en tegen die tijd ga ik gewoon kijken wat ik op dat moment leuk vindt. Ik ga van een hengst uit want merrie heeft 3x hengst en 1x merrie gegeven.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:05

Goede morgen..

Stem is flink schor :(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:06

Oh ja, Advance! Sorry ;)
Ik heb met Zumba ook iets verrekt in mijn kuit/knieholte, loop erbij als een ouwe vrouw hhaha.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:07

Noor hahah te fanatiek geweest ;)

Pb ziet er goed uit hoor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:09

Morgen :wave:

Benthe: Gefeliciteerd met je nieuwe paard. Echt leuk zeg :#
PB: Leuk filmpje van Hetje! Wat klinkt dat Engels toch ook leuk :D Echt super dat de lessen zo leuk zijn!
Mistid: Spannend dat er misschien een pony bij komt :)
Noor: Toch stiekem wel leuk zo'n boevig paard :D
Lotte: Hahaha :D Kan me voorstellen dat je dan helemaal in deuk ligt! Wij hadden het hier thuis ook niet meer gister :') We kijken uit op een groot gebouw (muziekkwartier) waar theater en andere voorstellingen gegeven worden.. Buiten zijn twee grote balkons die je vanuit onze woonkamer kunt zien. Er stonden al even een jongen een een meisje te zoenen, maar daar bleef het niet bij. Omdat het nog best een afstand was en het balkon een muurtje van een halve meter eromheen heeft zie je niet alles, maar het was genoeg om het showtje van voldoende commentaar te voorzien. Eerst 'verdween' de een, toen de ander en opeens waren ze allebei weg, waarna ze er opeens weer waren. Sigaretje erbij en opeens een meter afstand tussen beiden.. We hebben ons kapot gelachen _O-

Voor een hengst is het inderdaad een stuk makkelijker, Grover, Gijs, daar is nog wel wat van te maken.. :+ Maar een merrie met een G vind ik toch wel erg lastig :\

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:13

Ik zag mijn hengstennaam achter op een auto staan toen ik over de snelweg reed..:+ merrienaam heb ik dus nog niet. NRPS, dus mag het helemaal zelf verzinnen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:19

Goedemorgen!

Lotte: Hahaha dat was inderdaad een hilarische actie :D
Benthe: Gefeliciteerd met je nieuwe paard! De naam is inderdaad niet zo passend :+ Ik ben er trouwens altijd heel slecht in om namen te bedenken. Die van mij heet Waihilleke, dat vind ik ook niet echt geweldig. Maar ik kon ook geen andere naam bedenken. Haar bijnaam is draak, maar dat is eigenlijk ook een beetje zielig haha
Vief: Ook al zo'n mooie show :P
PB: Ziet er goed uit! Succes met Amati vandaag
Mistid: Leuk dat je er nog een paardje bij krijgt.