Goedemorgen!
Jullie zijn weer hard gegaan zeg! Allereerst: ik ben weer toegelaten op hotmail
, weet niet wat het was, maar ik moest mijn wachtwoord wijzigen en toen kon ik weer...
Enniewee, vond meteen goed nieuws voor wat betreft het huizen/hypothekenfront
. Het zou zomaar kunnen gaan lukken!
Gisteravond met Nudien op pad geweest. Bijrijdster erop en ik ernaast. Ze was erg braaf, bijrijdster beetje gespannen
maar dat werd later beter. Jer trok alle registers weer open en was weer stout
Blijkbaar kan zelfs 1 dagje vrij niet.. Zelfs tijdens het galopperen in het begin: toen ik even halthield bij de ingang om mijn vest uit te trekken rende ie gauw de bak uit en dan recht omhoog als je weer terug wil. Ben er snel afgesprongen en toen wist ie wel hoe laat het was. Hij (en ik ook wel achteraf) was vast blij dat ik nooit met zweep rij want dan had ie er toch echt 1 (of 2) gekregen.. Maar goed, hek dicht en Jer heeft héél hard gewerkt. 1,5 uur gereden, wie niet luisteren wil.... Vanavond naar het Dijkgatbos, ga er vanuit dat we dan weer normaal kunnen doen.
Lekker weertje!
@ Snoek: spannend van je nieuwe stal, klinkt als een toplocatie!
@ PB: fijn dat jij ook lekker getraind hebt!
@ Benthe: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Hoop dat je er veel plezier van hebt!
@ WL: lekkere actie van je broek!! 
@ Mirthe: leuk weer een nieuwe!
@ Tientjeh: balen van je zadel!
gr_roos schreef:Ik verzin nooit een andere naam, ben ik niet goed in. Heb gelukkig (als het meezit) nog 10 maanden om een merrienaam met een G te verzinnen.
Ga je er vanuit dat het een merrie wordt Roos? Of heb je de hengstennaam al klaarliggen?
Ik kreeg pas namen inspiratie toen het veulen al lang en breed was afgevoerd..
klinkt een beetje raar, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel..