[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snoekiej

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 23:19

Wauw, wat een jasje Bianca!!!
Kan zo'n donut ook heel laag? Ik moet namelijk mijn haar altijd op zijn laagst (maar dan nog lager) doen, anders past het niet onder mijn cap, en mijn cap schuift ook snel omhoog.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:21

Donut kan heel laag hoor Shanouk. Ik heb zoveel haar dat ik het eigenlijk niet krijg weggestopt, maar doe de staart altijd zo laag mogelijk en dan een donut zo laag mogelijk erin.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 23:27

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:44

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 23:45

Ja, ieder half uur of uur wordt ie geveild, en meerdere dagen. Ik denk dat je voor je paard meenemen nog wel extra moet betalen, maar verder scheelt het onwijs in de prijs. De kamer kost normaal 208 euro, en ik heb hem voor 75 euro. Jammer dat er de laatste minuut nog zo wordt opgeboden, anders kan je hem wel voor 35 krijgen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:55

Snoekiej schreef:
Ja, ieder half uur of uur wordt ie geveild, en meerdere dagen. Ik denk dat je voor je paard meenemen nog wel extra moet betalen, maar verder scheelt het onwijs in de prijs. De kamer kost normaal 208 euro, en ik heb hem voor 75 euro. Jammer dat er de laatste minuut nog zo wordt opgeboden, anders kan je hem wel voor 35 krijgen.

tja de kunst is om in die laatste minuut de beste prijs te hebben natuurlijk, meteen al vanaf het begin bieden heeft weinig zin, ik heb de site maar even opgeslagen, wellicht leuk om ook eens even die LAATSTE minuten af te wachten.... }:) zag er ook wat sauna etc in voorbij komen...... :9

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 07:35

Goede morgen.

Bianca mooie foto's van je paardje :D
Snoekiej, leukzo'n veiling.. :)

Ik ga werken :wave:

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 08:37

Zo, ik heb echt lekker gesprongen gister met Oro. Was nog even de laatste voorbereiding voor WW.

Ik doe trouwens altijd gewoon mijn cap op en vast. En dan maak ik een staartje en die frummel ik dan maar met een elastiekje op tot een soort van knotje.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:41

Goeiemorgen!
@Scum: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen springen met Oro! Alvast veel plezier en succes voor WW.
@Bianca: Het ziet er wel super chique uit hoor je nieuwe combi! En Bul ziet er ook goed uit!
@Snoekiej: Dat is wel een lekkere vakantie! En lekker goedkoop ook!

Ik heb mijn haar altijd in een lage staart, daar maak ik dan een vlechtje van en dit doe ik in een netje met een paar elastieken erom. Blijft eigenlijk altijd wel zitten.
Ik ga zo Nika even longeren, daarna nog even voer halen en dan moet ik weer werken. Vanavond nog dressuurles met Jipje en dan zit de dag er weer op.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 09:46

Goeiemorgen!!

Bianca: ik heb een GPA cap en daarbij kan het ook. Bij je hoedje hoort eigenlijk wel echt zón knot.
Dus snel een donut halen :D

Ik heb vanavond concours, 2 proefjes M1.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:07

TeeGee schreef:
Bianca: ik heb een GPA cap en daarbij kan het ook. Bij je hoedje hoort eigenlijk wel echt zón knot.
Dus snel een donut halen :D

beloofd.. +:)+ ,zodra ik ff bij een winkel ben zal ik ervoor kijken, ga ook naar Horse E dus daar zal het zowies ook zijn. Moet daar ook ff voor een nieuwe cap kijken, de mijne is wel zo versleten dat ik die niet netjes meer vind voor de reguliere dressuur wedstrijden. Dan kan ik de oude mooi houden voor thuis trainen en springen.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:10

Haha is goed!!
Waar heb je die rijjas vandaan????

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:23

Jee dat is een hip jasje! :)
Bij een hoedje is een donut idd mooier, maar ik rijdt in de Z ook met cap dus ook gewoon met een haarnetje...
Vind een hoedje echt niet lekker zitten en een donut blijft niet zitten...

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:41

Carolien; hoe is het nu met de paarden? Wat een ontzettend vervelende situatie, een schrik zo ongeveer voor iedere paardeneigenaar :(:)
Bianca; Dat jasje staat wel gaaf op de fries maar ik weet verder niet echt of ik het een mooi jasje vind :o En idd wel een donut eronder :D

Gister wedstrijd gehad en mijn eerst wp in de Z1 gescoord :D Ook nog een paar leuke foto's gekregen.
Afbeelding

http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... 854826.jpg
http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... 854855.jpg
http://i296.photobucket.com/albums/mm19 ... 854875.jpg

Ik weet niet wie het vroeg over mijn andere paard Bop, maar voorlopig mag ie nog even blijven. Daar zie ik wel een leuke uitdaging in. Bovenstaande foto's zijn trouwens van de moeder van Bop. Moeders mag donderdag weer mee op concours.
Snoekiej; lekker zeg, dus je neemt de paardjes mee op vakantie?

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:12

Ik vind een donut ook mooie :P, bij mijn GPA cap past hij er ook nét onder.

Malloesje: erg mooie foto's ik vind wel dat je mag lachen ondanks de opperste concentratie :D

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:25

Voor de dressuur doe ik m'n haar meestal in een vlecht maar zo'n donut vind ik ook wel chique staan. Maar eens kijken of dat wil met mijn haar want heb wel erg dik haar :\

Vanavond weer een rondje BB springen :D Het is wel erg lekker weer zeg, hopelijk is zomertenue toegestaan.

Gefeliciteerd met je wp Malloesje! En mooie foto's!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:30

gefeliciteerd marloes!
Op de foto's ziet het er ook goed uit!
Lachen kan ik trouwens ook niet, ik kijk ook altijd heel moeilijk... ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-09 13:50

Goeiemiddag!

Gefeliciteerd met je eerste winstpunt in de Z Marloes :D Vorstin mag idd lekker mee, heerlijk buitenrijden daar!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:53

BB; dat kan ik echt niet hoor in de proef :n Er komt deze dagen nog een foto van mijn pizza-snijders. Absoluut niet boktproof maar wel met een lachende ik :D
Andrea; daar ga ik toch wel vanuit met dit weer :j Succes alvast.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:02

Leuk Snoekiej! Als je nog een rijmaatje zoekt.....Ik woon daar in de buurt.
Gefeliciteerd met je winstpunt MArloes!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:24

Met een donut kan ik niet mee overweg. Vlecht mijn haar en knotje maken. Deed ik ook toen ik met hoedje reed.

Met mijn paardjes gaat het goed gelukkig.. :o aan de merrie merk je niks en die gaat morgen maar mee naar Oostwold. De ruin heeft rechtsachter op zijn hoefbal getrapt, er zit een scheurtje in maar niet kreupel. Hij was wel erg stijf. Heb ze beiden maar lekker losgewerkt en weer de wei ingedaan. Zondag mogen ze beiden springen op concours.

Nog een leuk nieuwtje. MEERIE IS DRACHTIG :D :D 5e poging was scheepsrecht en een andere hengst. 1e keus was Whitesnake en nu drachtig van Advance. Er is wel een probleem want het is een tweeling. wegspuiten lukte vandaag niet. Er zat een grote en 1 kleine. Volgende week vrijdag poging 2 voor wegspuiten en anders retourtje Utrecht of de Lingehoeve. Wil echt geen tweeling :(
Veearts zag het eerst niet. Het is dat mijn moeder zo oplettend was.....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:27

Vaak sterft er toch wel 1 af Caroline??

In de zoektocht naar een nieuw dressuurzadel ben ik een nieuwe kanshebber tegengekomen een Anatomica.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:43

De veearts durft niet lang af te wachten en als het volgende week niet weg is dan probeert hij het weer weg te halen.

De anatomica ken ik niet.

Ga zo lekker 2 uur lesgeven in de warmte. Midden in de zon op wit zand. Ff doorbijten :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:49

Jeetje lekker warm om nu les te geven :=

Ik ben vanmorgen vroeg met paard het bos in geweest. Was nog een meisje mee en dat paard was voor het eerst mee het bos in (is ons paard, maar zij rijd erop). Paard is 4 jaar en was echt super braaf. Keek niet op of om :).
sofietje vond het allemaal wel prima. Zolang ze af en toe maar even mocht galloperen. We waren alleen een beetje verdwaald. We zouden een klein rondje doen en dan naar huis stappen. Maar het werd iets langer. Maar hebben nog een half uurtje naar huis gestapt :)). Niet verkeerd voor de paarden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:51

sterkte met les geven! Ik heb slechte ervaring met tweeling dracht. De een was weggehaald maar de andere wou ook niet meer. Hoop dat het bij jullie wel goed gaat!
Ik ga vanavond weer rijden, het is nu te warm! Paardjes lopen lekker in de wei. Frits heeft de rare gewoonte om vol in de zon te gaan slapen, doet hij nu ook weer! En dat terwijl hij ook heerlijk onder de bomen kan gaan staan...