Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jezus wat zwaar en lastig allemaal.
BuenaVista schreef:Bianca: Waar heb je je paardje gekeurd??? Bij ons in de buurt??? of...
Het is wel heel goed voor je!
. Vind het ook wel stoer staan
.
, buiten onder het zadel is het een totaal ander paard
. Nog wel even een gekke sprong gemaakt, ach het hoort erbij.
...
. Wil ik het paars verven (fase heb ik gehad
) ga ik naar de winkel om paars te kopen. Uiteindelijk niet gedaan
.
en lichtbruin. Maarja, t wilde beide niet. Moet ook 2 verpakkingen maar dat kostte me te veel geld
!
bianca1980 schreef:BuenaVista schreef:Bianca: Waar heb je je paardje gekeurd??? Bij ons in de buurt??? of...
ja bij beekvliet borculo , leuke arts, pittige vrouw en leek me wel opgewassen tegen al die jonge paarden van Nijhof, er zullen ook weleens etterbakken tussen zitten denk ik.
. Gefeliciteerd nog!!

WolinLotte schreef:Ben niet zo lenig aangelegd, dus die knopen heb ik maar even overgeslagenHahahaha, we hoeven je toch niet uit de knoop te komen halen hè Vief?Het is wel heel goed voor je!

en zijn benen gewoon behaart... was beetje eng zijn benen dus die lieten we maar behaart.. (was daar na wel uitgeput)

.
. Gefeliciteerd nog!!

[/quote]
)

) oid. Een hartje niet. Waren vorig jaar hier in de buurt die de naam op de kont hadden overgelaten of hun eigen initialen. Maar dat vind ik niet zo
.