Dat dekje Rosa is veel anders dan op de foto, ik denk niet dat ik deze ga nemen. Ga voor een iets neutralere kleur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) In het crossseizoen spring ik nooit zo hoog, maar gisteren hebben we het weer eens opgetrokken. Slot was een lijntje met een flinke steil en dan op een gebroken lijn van 3 galopsprongen een vergelijkbare oxer. Ik had de steil al en paar keer alleen gedaan; Raimaer sprong dus heel netjes, pas toen ik dus scherper stuurde naar de oxer zag je haar veranderen
Die mini-oortjes flopten naar voren en er werd een tandje bijgeschakeld. Ze knalde zo verschrikkelijk van de grond af dat ik bijna bretels nodig had

ik ben gelukkig vrij vandaag

!
) waarschijnlijk komt!

j
dek lag er nog overdwars op. maar voelde me zo beroerd, dat ik languit op de stenen ben gaan liggen. helaas dacht de Max(hond) dat ik wilde spelen
dus die sprong de hele tijd bovenop me. ik had echt geen energie, en dacht alleen nog maar...ik ga zo over mijn nek 

) daarna eerst wat gegeten voor mijn suiker...geprobeerd mijn wijsvinger en duim zo veel mogelijk te bewegen..

?? haha neej is goed,,
super,, haha jah en die gaatjes kom je nie onderuit,,
ik heb dr zelfs 1 in mn navel dus dan kun jij wel tege die in je oren 
) haha
) 

)
(tsjaa.. je moet toch ergens goed in zijn!)
dacht dat ik het wel wat beter snapte!

wat een stom vak dat!!!

veel succes met je filosofie (ziet er nogal ingewikkeld uit) en idd CM klasjes zijn meestal niet zo goed in wiskunde (ben zelf het grootste voorbeeld )

(heb al gaatjes vanaf mn 7e geloof ik)