het was ook niet slecht bedoeld he
maar de 1 ziet nu liever paard die wat meer opgericht loopt dan het andere
ze stond toch nog 3de hoor met die opmerking
het was van de jury haar eerste occ dat ze jureerde vertelde ze
ze was wel erg correct hoor vond ik. ze hield er wel rekening mee dat het maar een occ 80 was en geen Midden
nee hoor net terug begonnen
maar ik vraag het puur omdat ze het ervoor ook niet kon. ze is heel erg kort in de hals een nijgt erg om erachter te kruipen. ik zou graag nu van mijn draf maanden gebruik maken om ze het beter aan te leren. als ik bv moest hals laten strekken in de proef dan denkt zij hals strekken helemaal strekken met haar neus in de grond echt neus over de grond. de blessure was vooraan. lopen doet ze altijd
ze stapt/draaft van haar eigen eigenlijk al 1-1.5 voet over. Heeft ze altijd gedaan.
Toch maar aan gaan werken.
Eerst een lesje plannen.
Maar zal nooit gebeuren, zit toch niet in lrv. En een IPK in de wvur zal ik toch nooit in geraken. 

daarna nog een stop op de 3, 4b en 5... maar telkens bij de tweede poging heel flink.
Galopeerde ook fijn dan en begon het duidelijk leuk te vinden! 

Ook één iemand die tijdens haar cross een zware waarschuwing kreeg voor ongecontroleerd rijden. Was ook helemaal terecht. Levensgevaarlijk. Had echt niets te zeggen aan haar paard en bleef toch door doen. Finishte wel foutloos 1 min te vroeg ofzo. Meisje in de ring naast mij was trouwens gevallen net aan de start van mijn proef. En toen begon er nog een autoalarm af te gaan ook. Goede timing^^
(Bedankt Sofie!)
ik zit echt te plukken in dat paard dat niet mooi is om zien. Zo erg! Echt een heel duidelijk werkpunt. Dat het beest überhaupt nog zin heeft om te springen met al dat gepluk en gestamp van mij
Echt tof paard dat je hebt! Je zal hier wel een hele toffe eventer aan hebben!
nu kijken hoe ik ermee om ga
.