Van Woofwear, stond bij dat die geschikt waren voor beginners dus ik ben benieuwd of het wat is. Voor mijn pony's had ik de beschermers van n.e.w. maar die passen niet bij Perfect..
altijd spannend Danielle, wachten op paardenpakketjes moet ook maar eens rugnummerhouder/medical card/horloge gaan aanschaffen nu we er echt in gaan vliegen
Goeiemorgen! Ik ga vandaag die neger zoeken Iedereen met wie ik was heeft er ook wel eens wat gekocht wat prima werkte, maar heb ik natuurlijk weer dat het niks is Ik vind het voor mezelf wel fijn om hoger te springen in de les dan op wedstrijd, dat geeft wat minder zenuwen op wedstrijd. Maarja, heb weinig springles gehad natuurlijk en dat zullen we ook niet meer hebben.
Mooi huis heb je Mootje! Gatver wat eng Margreet. Zou daar ook bang van worden. Gelukkig heb je wel nog de honden. Succes vandaag met je tentamen (toch?) San!! Mooi dat het weer gezellig was bij vriendje Lau! Succes vandaag bij de orthopeed
Bij mijn springles (en dan niet de clubles) springen we soms maar 90cm tot een meter, soms ook een stuk hoger. Voor mij zelf is dat hoge werk wel goed, want dat helpt mij op wedstrijd. Ik begin nu aan de L hoogte te wennen
Wij springen op les meestal eerst vrij laag en dan heel technische dingen tot we dat goed onder de knie hebben. Daarna gaat het meestal tot op wedstrijdhoogte, eigenlijk nooit hoger.
Ik kan PS iig niets kwalijk nemen. T is zuur voor NL, maar hij is gewoon een keiharde zaken man en zal iets kopen met het oog op wat het uiteindelijk op zal leveren.
Zoals Totilas kostte hem een paar miljoen maar zal vele miljoenen op gaan leveren.
Snoekiej
Geplaatst: 24-08-11 11:23
Had ik Vorstin nou maar laten dekken met Metall toen ik de mogelijkheid kreeg, dekgeld zal wel heuuul veel duurder worden nu
Denk dat metall niet zo duur was. Moeders doet moeilijk over Oenkerk. Wrs start ik zaterdag niet maar heb ertegen over gezet dat ik dan op korte termijn wil trainen in Lelystad. Dus dat is dan weer een goede deal
Jeetje die kerel houdt ook niet op! Sofie welkom, als je net begint in de sgw hoef je niet meteen een horloge aan te schaffen hoor. Eerst lekker rond rijden dan foutloos en dan pas de tijd!
rowo
Geplaatst: 24-08-11 11:35
_Noor schreef:
"Daarenbovenop" is toch geen NL woord? (Staat niet in de Van Dale iig). Het is toch daarenboven of bovendien?