THS wiskunde afgesloten met een 9
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
THS wiskunde afgesloten met een 9

Ook weer goed gekomen gelukkig.
Gebroken lijntje op 4 galopsprongen, dubbeltje op 3 galopspronge. Echt zo braaf.

Scum schreef:Als ik wiskunde in mijn pakket had gehad dan had ik nu nog stees op de havo gezeten

.
. Gister moest ze aan het dressuur werk, dat vond ze iets minder leuk
.
. Maar ik heb er zin in
.

Net even bij Rob gespeeld, dat ging super.
Jij zondag succes! _lautje_ schreef:Noor Ik deel je mening, maar wat heeft je tot deze conclusie gebraht?
.
en daarna dacht ik dat ik al bijna weer terug was bij de trailer terwijl ik nog op de Waalsdorpervlakte zat. Op het laatst raakte ik wel een beetje in paniek, want ik wist écht niet waar ik was en het was ook al behoorlijk donker geworden. Ik heb flink doorgedraafd en gegaloppeerd, en na 10/15 minuten kwam ik gelukkig ergens waar ik het wel kende. Maar pff, dat was echt niet leuk zeg! Het wordt ineens zo snel donker, en toen was ik nog lang niet terug! Toen ik eenmaal weer wist waar ik was en op een kwartiertje afstand van de trailer was, ben ik gaan uitstappen. Een paar minuten daarna voelde Vorstin schijnbaar ook ineens aan dat ze de weg weer wist, want ineens ging dat hoofd omhoog, oren strak naar voren en ze galoppeerde ineens weer heel enthousiast aan terwijl ze eigenlijk heel moe was.

Koefnoen kan echt zo grappig zijn!
.
!"
.
of wie dat uberhaubt is
, het is zo'n vaag vak dat je er ook geen centraal eindexamen in doet maar alleen schoolexamen (Telt wel als volwaardig eindcijfer)
. Ook nog een L1-proefje geoefend, nu ik erover nadenk de eerste keer in maanden dat ik een proefje heb geoefend
maar ging wel lekker op zich.
.