[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 16:58

Ik heb Wiskunde B2 op de havo afgesloten met een 7 en op het VWO met een 5 omdat ik een drie voor mijn CE had :o THS wiskunde afgesloten met een 9 :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:01

Ik ging met een 5 het examen in en heb op het CE weer een 5 gehaald. Meer zag er ook gewoon niet in! :n
Wiskunde was het ook het enige vak waar ik ooit huiswerk voor gemaakt heb op de middelbare school hahaha (papers e.d. daar gelaten uiteraard). Goeie ouwe tijd. Daardoor ging ik wel flink op mijn neus het eerste trimester op de universiteit natuurlijk... ;) Ook weer goed gekomen gelukkig.

Ga nu ook maar weer eens aan de studie. Maandag weer een dagje opleiding!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:05

Ik had wonderbaarlijk een 7 voor wiskunde A1 terwijl ik de eerste keer in de 4de er nog mee bleef zitten met een 3,1 :D

Eef: Jij hebt devoucoux toch? Bevalt dat goed?

Was net zo trots op Challenge. Voor het eerst opgestapt zonder eerst te longeren en dat ging super. Daarna wat sprongetjes gemaakt. had 5 hindernisjes op 40cm in de bak staan en kon echt al lijntjes rijden :D Gebroken lijntje op 4 galopsprongen, dubbeltje op 3 galopspronge. Echt zo braaf.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 17:12

Leuk dat Chall zo goed ging, Lau!
Zadelmaker komt de 16de al om 18.30, dus ik hoef ook geen vrij te nemen :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:14

Fijn dat Chal zo goed ging! Knap puppy paard :D
Ik heb inderdaad Devoucoux, heerlijke zadels! Heb er ondertussen 3 verzameld.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:17

Lau : L+7 aanvragen kan volgens de KNHS niet meer, geschrapt uit het regelement. Ze kunnen mij wel hoger inschalen maar dan heb ik een overzicht nodig van de klassering + resultaten van de Bel. bond. Ik heb net een mailtje gestuurd, ben benieuwd of ik ook echt iets terug krijg.....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 17:31

Ok, dat is apart dat die regel is geschrapt. Wat bedoelen ze met hoger inschalen? Zetten ze je dan gewoon een klasse hoger?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:29

Als ik wiskunde in mijn pakket had gehad dan had ik nu nog stees op de havo gezeten :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:30

Scum schreef:
Als ik wiskunde in mijn pakket had gehad dan had ik nu nog stees op de havo gezeten :o

:D

Ik was de tweede lichting van de Tweede Fase, dus ik moest wel helaas :(

Zal zo het scheerapparaat even in elkaar knutselen, de messen moeten er nog op... Kan ik morgenochtend aan de slag!
Edit: dat was appeltje eitje :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 18:53

Ik was wel redelijk goed in Wiskunde. Ik had een 7.5 op mijn examen en eindcijfer een 7 :).

Zonet even snel een rondje langs de weg gemaakt met Sofie, voor het donker werd. Sofie had er erg zin in :=. Gister moest ze aan het dressuur werk, dat vond ze iets minder leuk :P.
Bobo zijn tandjes zijn getrokken en de haken op de kiezen ook weg. Die heb ik gister weer gereden.

Ik zal zo mijn spullen gaan schoonmaken en klaarzetten voor morgen. We mogen vroeg op pad naar Bathmen :O. Maar ik heb er zin in :D.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:23

Veel succes alvast, Kim.

Ik wil graag even mijn gevoelens m.b.t. Mart Smeets uiten: :r

moest er even uit, sorry.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:24

Geen idee! Heb het KNHS ook een mail gestuurd met wat ze daar precies mee bedoelen.

_O-

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:29

Noor Ik deel je mening, maar wat heeft je tot deze conclusie gebraht? :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 19:52

Haha, ook schaatsen gekeken Noor. :P Denk hetzelfde over hem.
Ik was juist altijd heel goed in alle kunde vakken, niet voor niets beta pakket genomen. Ik ben echt een kneus met talen, ook wel te lezen zo nu en dan. :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:29

Sannn welkom bij de club! ;)
Maar beta mensen hebben de toekomst :P

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:36

idem hier wb Mart Smeets.

Ik was niet slecht in wiskunde, ben met een 7 voor wiskunde B (VWO) geslaagd. Alleen geometrie snap(te) ik de ballen van, heb dan ook totaal geen ruimtelijk inzicht. En ik ben in een heel technische omgeving terecht gekomen, procesinzicht en analytisch denken is zowel op onze afdeling als in mijn vak wel essentieel.

Ik ga eens inpakken voor Bathmen, wekker staat om vier uur :oo Net even bij Rob gespeeld, dat ging super.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:40

Succes morgen Lielle. Zal je denk ik niet meer zien morgen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 20:41

denk het ook niet, ik ben wsl al snel weer weg. Als ze net zo braaf is als vandaag, ben ik al helemaal tevreden :j Jij zondag succes!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 20:42

Jeetje Lielle, wat moet jij er weer vroeg uit! Hopelijk sluit je dit seizoen goed af, succes!
Ik heb geen schaatsen gezien, dus ik weet niet waar jullie het over hebben. M.S. vind ik normaal gesproken erg 'apart'.

Vanavond het verband eraf gehaald. Been was weer dunner, maar is nog iets warm halverwege. Maar weer 15min gekoeld en in de klei gezet. Morgen om 8 uur een afspraak bij de kapper, daarna naar T. de Kok om een lesje van een vriendin te bewonderen! Kruip dan ook maar even op mijn eigen pownie..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:10

_lautje_ schreef:
Noor Ik deel je mening, maar wat heeft je tot deze conclusie gebraht? :D

Ik vind hem al jaren de grootste bal van de Nederlandse (en ver daarbuiten trouwens) televisie. En heb net idd schaatsen gekeken, Sannn :D.
Bah wat een vreselijke vent.
Lielle, wat een tijd!! Heel veel succes morgen!

Ik ga even een borreltje doen en ons filmpje van Thailand kijken 8-)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 21:38

Nou, ik ben toch maar buiten gaan rijden vandaag, alleen niet op het strand maar een rondje op de Waalsdorpervlakte (daar waar de dodenherdenking ook altijd is). Ik was er nog nooit geweest, maar mijn staleigenaresse had me de weg uitgelegd.
Pff, ik ben me toch verdwaald! Eerst reed ik bij een paar gebouwen waarvan ik wist dat ik ze niet had moeten zien, toen ging ik bijna over een brug een snelweg over Den Haag in := en daarna dacht ik dat ik al bijna weer terug was bij de trailer terwijl ik nog op de Waalsdorpervlakte zat. Op het laatst raakte ik wel een beetje in paniek, want ik wist écht niet waar ik was en het was ook al behoorlijk donker geworden. Ik heb flink doorgedraafd en gegaloppeerd, en na 10/15 minuten kwam ik gelukkig ergens waar ik het wel kende. Maar pff, dat was echt niet leuk zeg! Het wordt ineens zo snel donker, en toen was ik nog lang niet terug! Toen ik eenmaal weer wist waar ik was en op een kwartiertje afstand van de trailer was, ben ik gaan uitstappen. Een paar minuten daarna voelde Vorstin schijnbaar ook ineens aan dat ze de weg weer wist, want ineens ging dat hoofd omhoog, oren strak naar voren en ze galoppeerde ineens weer heel enthousiast aan terwijl ze eigenlijk heel moe was.
Had trouwens een slofje om (aan de zijkant vastgemaakt) om haar weer een beetje rond te drukken als ze te enthousiast werd. Dat werkte echt super! Jammer dat ik er niet mee kan springen en crossen :=
Morgen maar een rondje over de weg stappen voor haar pezen. Ze heeft echt veel gedraafd en gegaloppeerd, en er zaten echt zware stukken pad tussen. Dat doet haar pezen geen goed natuurlijk.

Ik had Wiskunde A1,2. Was precies de wiskunde die ik leuk vond en kon! Natuurkunde en scheitkunde kon ik echt niet en vond ik ook niets :n

Bathmen-gangers: Succes morgen!
Haha, Weltsieger moest zich er dus even overheen zetten Sussie ~~}>
Wat stoer van Challenge Laura :D
Dat is een mooie tijd Mootje! Hopelijk belt ie mij ook snel!
Lekker dat je even buiten hebt gereden Kim
Dat filmpje Evelien :') Koefnoen kan echt zo grappig zijn!
Veel plezier Noor!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:08

EvelienH schreef:
Geen idee! Heb het KNHS ook een mail gestuurd met wat ze daar precies mee bedoelen.

_O-

:D
HoedoeddegedahHoedoeddegedahHoeheddegedahgedoan. G-E-W-E-L-D-I-G!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:16

Goedenavond :wave:.
Sann en bvw: "Bèta rules B-) !" :')
Lielle: Succes in Bathmen morgen!
Mootje: Daar ben ik vanmiddag wezen lessen, fijne binnenzak daar he :D .
Snoekiej: Verdwalen en echt de weg niet meer terug vinden terwijl je op je paard zit is inderdaad even schrikken, gelukkig heb je verderwel lekker buiten kunnen rijden.
Noor: Ik geloof dat ik onder een steen leef, geen idee wat er met Mark Smeets is :o? of wie dat uberhaubt is
Wiskunde D is zoals je zelf al raadde, wiskunde b maar dan moeilijker, zelf ben ik alleen wel beter in WiD dan in WiB. WiD bevat allerlei "aparte" onderwerpen waar je later geen ruk aan hebt :+ , het is zo'n vaag vak dat je er ook geen centraal eindexamen in doet maar alleen schoolexamen (Telt wel als volwaardig eindcijfer)

Vanmiddag naar dressuurles geweest, kon na 5 dagen niet zelf rijden zo weer opstappen en wegrijden :D . Ook nog een L1-proefje geoefend, nu ik erover nadenk de eerste keer in maanden dat ik een proefje heb geoefend :o maar ging wel lekker op zich.
Cijfer voor Bio staat er ook op, met een 7,5 ben ik dik tevreden. Ik ben stiekem eigenlijk wel wat van een wiskunde-nerd, huiswerk of opdrachten maak ik zeer sporadisch, leer alleen de avond voor een tentamen en sta een 7,2 en 7,8 voor wiskunde B en D, heb de wiskunde knobbel van mijn pa geerfd 8-) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:21

Ik ken Mart Smeets alleen van de TV Kantine :D
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 05-11-10 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 23:23

Ik vind hem echt niet goed, maar ben sowieso geen TVkantine-fan!
EB, Mijn paard vind de binnenzak en g :j