Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met maat!!
Ik heb echt zoooooo gelachen.. Ik sprong via een krukje op Wolin, want wilde even zonder zadel een stukje gaan hobbelen.. maar had gewoon een oude spijkerbroek aan.. hoor ik 'krrrkkkkkk' en Wolin echt zo een oortje naar achter van 'wasda?'.. ben ik dus uit mijn broek gescheurd
.. stalgenoot en ik kwamen natuurlijk niet meer bij!! Erg charmant..
, goed lachvoer!!
Echt hilarisch... (lig nu weer in een deuk
)
Avond!
Die is wel erg lachwekkend! Kan me goed voorstellen dat jullie niet meer bijkwamen van het lachen!!! Succes zo met je nachtdienst!
Veel succes en plezier!
Het heeft even geduurd voordat het zeker was, maar gisterenmiddag is ze goedgekeurd en is ze gelijk naar ons gekomen. Het is een 5-jarige merrie, Tenerife x Lux. Een heerlijk dier in de omgang, maar ze moet gewoon nog wel veel leren. In ieder geval een erg leuk project waar ik dan ook erg blij mee ben. Helaas mag ik een week nog niet rijden in verband met mijn hand, dus kan haar alleen maar longeren en meenemen aan de hand langs de weg, maar zo kunnen we wel aan elkaar wennen.
! Wat een leukerd!
? jipje_niekje schreef:Ze heet Anoeska maar daar ga ik nog iets anders op verzinnen. Zo'n stoere merrie en dan zo'n naamDus mocht iemand nog leuke suggesties hebben voor namen met een A

.
.