Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
maar zo dacht de Jury ook want ik werd 1e! in mijn ring met 207 en 199 punten
waardoor ik moest afkampen (met 30 graden
), met afkampen had Blue het een beetje gehad omdat ze 's morgens vroeg al een dressuurproef had gelopen tussendoor nog een show en het was gewoon ontzettend benauwd, hierdoor werden we bij een jury 3e bij de andere 4e, 4e in totaal dus niet door naar Ermelo maar ik heb wel een ontzettemd grote beker/grote rozet en een wit dekje omdat ik mijn ring gewonnen had.
lekker/warm weer is goed maar er zit een grens
. wij hebben een stuk grasland op 800 meter van ons huis. Een boer heeft daar op zijn land een beregeningsinstallatie neergezet die via een programma automatisch aangaat als de grond te droog is en die ging opeens luid sissend aan. paarden compleet in paniek over het draad heen de weilanden in. Gelukkig niet richting huis gerend maar het weiland in. Dwars door mul zand, aardappel en bietenvelden. Uiteindelijk na bijna 2 uur konden ze die 2 te pakken krijgen en ingeladen in de trailer.
), maar groter fototopic met beide paarden komt apart als ik daar van de week even tijd voor heb.

TeeGee schreef:Leuke plaatjes Bianca!! Maarruh no offence, die haarstrik moet je echt vervangen door een donut
Edit: ik denk wat is er nou anders. Maar vind je rijjas echt vet stoer!!!
met van die strass steentjes erop. 
). Doe eerst een lage staart in. Dan dat nephaar, dan wikkel ik mijn haar eromheen. Elastiekje eromheen. Dan een wit ding met steentjes om de knot heen. En dan een dik elastiek. Blijft altijd prima zitten
.
. kimdepim schreef:Ik heb wel redelijk lang haar, maar ik doe het ook in zo'n donut ding (zoals TG het noemt haha). Doe eerst een lage staart in. Dan dat nephaar, dan wikkel ik mijn haar eromheen. Elastiekje eromheen. Dan een wit ding met steentjes om de knot heen. En dan een dik elastiek. Blijft altijd prima zitten
.
Ik heb namelijk niets van dat nephaar, maar zoals jij omschrijft het te doen zal ik ook proberen, dan krijg je idd wel die volle knot zoals jullie omschrijven en met dat witte netje erdan overheen zal het idd niet afvallen nee, dat gebeurt nu dus wel. Ik had het al eens helemaal vastgeknot met elastiek, maar dan krijg je een klein punt staartje over en dat was ook heel lelijk....