marielle123 schreef:ahahahaahah ik heb geen foto, maar kan misschienw wel iets vinden op internet wat er op lijkt... momentje
Ben benieuwd

Leuk Hilde, klinkt goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marielle123 schreef:ahahahaahah ik heb geen foto, maar kan misschienw wel iets vinden op internet wat er op lijkt... momentje

lekker onderwerp de kapper....
kost altijd weer wat ....ggrrrrr....ben toevallig van de week nog geweest. heb maar ff een donker kleurtje gedaan voor de winter. Twil helaas nooit groeien zoals ik wil, dus haar tot mijn billen zal wel een droom blijven denk ik...
na een aantal keer dat gedaan te hebben gelijk op zijn knieen als die gepakt werden zei die arts al.....NOU...zo onderdanig als deze heb je ze maar zelden ...
. Voor mij op zich dus heel gunstig, want dan kan ik hem wellicht uitstekend de baas. Beter zo dan dat je ze de kop in moet drukken.luxket schreef:welkom marloes..
Net bij dat paard wezen kijken, fijne merrie Z1 erg voorwaarts.. Ze heeft 5 stallen waarvan 2 pension 1 van haarzelf en 2 voor de handel.. Nu is het de bedoeling dat ik die 2 voor de handel ga rijden en telkens als er 1 verkocht is weer een nieuwe natuurlijk.. Per paard dat verkocht wordt krijg ik tussen de 100 en 200 euro.. is wel redelijk toch? Ik rij er 3 x per week op
Af, rol, zit. lig 
Ruudjw schreef:spannend bianca. Ga je ook nog voor de vrijheidsdressuur, of direct voor de honden trainingAf, rol, zit. lig
pak hem gewoon ferm op het pijpbeen en hij gaat al op de knieen, kop flink omsjorren en liggen maar....
.
pak hem gewoon ferm op het pijpbeen en hij gaat al op de knieen, kop flink omsjorren en liggen maar....
, had persoonlijk niet willen zien dat mijn paard een trap van een arts zou krijgen, maar dat verschilt ook weer per situatie.. Ik kan sowieso al heel slecht tegen dierenartsen of hoefsmeden die beginnen te 'katten', vind dat erg onprofessioneel staan. Een dierenarts-assistent begon te schelden tegen Wolin toen ze haar voet niet op het blok liet staan voor de röntgenfoto's, heb toen gezegd dat ik iemand anders wilde die kwam helpen en heb haar gezegd dat dit heel onprofessioneel staat, een paard van 3 snapt echt dan niet wat dat betekent, met al die slangen en apparaten om zich heen.. Wel prettig dat hij met de vrachtwagen wordt gebracht
.
(het was eigenlijk bedoelt als een kleine 'dare'
)

en die had een bob van zwart haar, met daardoor ook een paarse en groene streep, maar dat liep mooi mee in het zwarte haar, was ook erg mooi!!
) MarloesDijs schreef:Ja, ik ga dit topic ook wel volgen, zodat ik alvast wat te weten kom over SGW. Is er ook een indoor-seizoen bij SGW? Dat kan zeker niet he?
Ik heb mn haar trouwens net over me schouders en dan bruin met wat lichtere bruine highlights erdoor.. Zit er wel eens over te denken om er 2 blonde plukken in te doen
Een vriendin van me heeft ook zo'n paarse pluk door dr haar, vind het wel echt gaaf

. zondag hebben we roden
.
Vorstin liep sommige stukjes wel lekker, maar nu gingen de oefeningen weer rommelig 

viefdepief schreef:*Geeft Biem en BvW een stukje van haar![]()
![]()
.