[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:40

marielle123 schreef:
ahahahaahah ik heb geen foto, maar kan misschienw wel iets vinden op internet wat er op lijkt... momentje Haha!

Ben benieuwd Haha!

Leuk Hilde, klinkt goed!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:51

nou ik heb ongeveer zo'n kleur haar : Afbeelding

en dan een felle kleur paars erdoor heen. 1 baan maar wel donker paars.. Afbeelding

ahha heb je nu een beetje een iddee? Haha!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:51

welkom marloes..

Net bij dat paard wezen kijken, fijne merrie Z1 erg voorwaarts.. Ze heeft 5 stallen waarvan 2 pension 1 van haarzelf en 2 voor de handel.. Nu is het de bedoeling dat ik die 2 voor de handel ga rijden en telkens als er 1 verkocht is weer een nieuwe natuurlijk.. Per paard dat verkocht wordt krijg ik tussen de 100 en 200 euro.. is wel redelijk toch? Ik rij er 3 x per week op

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:57

Afgod lekker onderwerp de kapper.... Kwijl kost altijd weer wat ....ggrrrrr....ben toevallig van de week nog geweest. heb maar ff een donker kleurtje gedaan voor de winter. Twil helaas nooit groeien zoals ik wil, dus haar tot mijn billen zal wel een droom blijven denk ik... Haha!

Met mijn paard was de keuring wel komisch eigenlijk. Hij is een 1,5 week bij Nijhof getraind om te wennen aan het halster te lopen en te longeren en zo. Dus dat deed ie best braaf allemaal, echter bij de klinische keuring werd meneer aan de voorbenen gepakt en ging er toen maar gelijk bij liggen...... Verward na een aantal keer dat gedaan te hebben gelijk op zijn knieen als die gepakt werden zei die arts al.....NOU...zo onderdanig als deze heb je ze maar zelden ... Tong uitsteken
Maar tijdens het rontgenen werd hij gesedeerd en moesten de stralen uitgekapt worden, die waren iets te vuil voor de foto's. Nou ...meneer ging dus hetzelfde doen ,maar dan volledig dronken van die sedatie lag ie zowat op zijn schouder. Ik heb warempel daarna alle BAMBI standen voorbij zien komen. Die arts werd het later zat en toen heeft ie toch een flink corrigerende trap gehad, dit hielp helaas een beetje. Maar goed uiteindelijk is het dan wel gelukt en kan hij voor circus paard zeker door. Die arts zei al, dit paard heeft nooit een dominerende rol in het koppel gehad, hij gaat er maar gewoon gelijk bij liggen... Gestoord . Voor mij op zich dus heel gunstig, want dan kan ik hem wellicht uitstekend de baas. Beter zo dan dat je ze de kop in moet drukken.

Hij word volgende week gebracht. Ik wil zo'n jong paard nl niet in de trailer hebben en daar hebben ze begrip voor gelukkig. Nu komt hij mooi in een trapbestendige vrachtwagen....daar zetten ze hem los op zodat jonge paarden niet kunnen hangen en dan weet ik zeker dat er geen ongelukken gebeuren.
Ik moet nog een paar dagen geduld hebben tot ze tijd hebben dat is het enige......

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:58

luxket schreef:
welkom marloes..

Net bij dat paard wezen kijken, fijne merrie Z1 erg voorwaarts.. Ze heeft 5 stallen waarvan 2 pension 1 van haarzelf en 2 voor de handel.. Nu is het de bedoeling dat ik die 2 voor de handel ga rijden en telkens als er 1 verkocht is weer een nieuwe natuurlijk.. Per paard dat verkocht wordt krijg ik tussen de 100 en 200 euro.. is wel redelijk toch? Ik rij er 3 x per week op

dat is toch super!!!, dan heb je ook wat te rijden, je kan er alleen niks vasts mee opbouwen of heeft ze daar een oplossing voor ??

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:00

spannend bianca. Ga je ook nog voor de vrijheidsdressuur, of direct voor de honden training Tong uitsteken Af, rol, zit. lig Tong uitsteken

Oh en die paarse strepen doen we ech nie. M'n klanten zien me al aankomen Verward

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:04

en als ik de kleur die ik nu in m'n haar heb zitten zat ben, dan wordt dit m'n volgende coupe.. vind hem echt gaaf.. ik denk alleen dat ik de kleuren dan met extensions ga doen want anders blijf je aan het verven.. Haha!

Afbeelding

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:07

Ruudjw schreef:
spannend bianca. Ga je ook nog voor de vrijheidsdressuur, of direct voor de honden training Tong uitsteken Af, rol, zit. lig Tong uitsteken

Ik zit er wel aan te denken ja. Hij is nu 2,5 dus kan niet veel gaan doen, maar om het toch leuk te houden met hem bezig te zijn wilde ik wel proberen met hem wat te "spelen " als het ware, maar dat liggen en zitten moet volgens mij zo gedaan zijn... Haha! Haha! pak hem gewoon ferm op het pijpbeen en hij gaat al op de knieen, kop flink omsjorren en liggen maar.... Nagelbijten / Gniffelen
HAHA moet hem eerst het vertrouwen ff geven denk ik en snoep snapt hij ook niet uit je hand, hij keek me alleen maar raar aan en sabbelde er wat op om het vervolgens weer op de grond te laten vallen.
rebecca kon wel knielen, buigen en spaanse pas dus lijkt me gaaf hem dat ook te leren......hihihi kent hij al van alles behalve dan dat je erop gaat zitten. Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:11

Waarom wil iedereen altijd lang haar? Ik vind het verschrikkelijk dat mijn haren nu bijna tot halverwege mn rug komen.. Maar ik heb dan ook krullen en met deze lengte gaat mijn haar echt plat liggen. Ziet echt voor geen meter meer uit Knipoog.

Bianca: ik kan me wel voorstellen dat dat een spektakel is geweest bij de keuring... Is het nog een hengst?

Luxket: klinkt goed zeg! Paard bijrijden en nog betaald krijgen ook Haha!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:13

[quote="bianca1980
Ik zit er wel aan te denken ja. Hij is nu 2,5 dus kan niet veel gaan doen, maar om het toch leuk te houden met hem bezig te zijn wilde ik wel proberen met hem wat te "spelen " als het ware, maar dat liggen en zitten moet volgens mij zo gedaan zijn... Haha! Haha! pak hem gewoon ferm op het pijpbeen en hij gaat al op de knieen, kop flink omsjorren en liggen maar.... Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]`

hahaha, als het zover is dan graag op film!!

Even over dat haar, gaaf zeg zo'n kapsel met paars erdoor!! Ik vind dat altijd superleuk maar ben voor zoiets net te laks om zelf te nemen. Ik ga naar de kapper als het nodig is en wanneer ik voor het laatst ben geweest dat weet ik nooit.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:22

@Bianca: Dat is me er ook een dan Knipoog , had persoonlijk niet willen zien dat mijn paard een trap van een arts zou krijgen, maar dat verschilt ook weer per situatie.. Ik kan sowieso al heel slecht tegen dierenartsen of hoefsmeden die beginnen te 'katten', vind dat erg onprofessioneel staan. Een dierenarts-assistent begon te schelden tegen Wolin toen ze haar voet niet op het blok liet staan voor de röntgenfoto's, heb toen gezegd dat ik iemand anders wilde die kwam helpen en heb haar gezegd dat dit heel onprofessioneel staat, een paard van 3 snapt echt dan niet wat dat betekent, met al die slangen en apparaten om zich heen.. Wel prettig dat hij met de vrachtwagen wordt gebracht Ja .

@Vief: Jeutje! Daar is een end vanaf, maar je hebt weer 'vers' en gezond haar zo Knipoog

@Ruud: Ah.. da's nou jammer... Tong uitsteken Gestoord (het was eigenlijk bedoelt als een kleine 'dare' Knipoog )

Dit is mijn coupe, maar dan in het capuccino-bruin.
Afbeelding
Heb m`n equilin weer binnen, straks weer een stukkie hobbelen met de rooie schimmel. Lovers

Edit: Mariëlle: Wel gaaf hoor!! Ik zag een meisje bij 'Sweet Sixteen' Bloos en die had een bob van zwart haar, met daardoor ook een paarse en groene streep, maar dat liep mooi mee in het zwarte haar, was ook erg mooi!!
Zou het zelf niet zo snel doen, maar vind het wel gaaf staan.

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:28

ik vind de bob in een punt naar voren ook altijd erg stoer staan. ( maar ik durf het niet nog korter te knippen haah Vork )

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:34

@Wol, helaas we gaan in dit geval voor de truth

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:41

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 18:52

WL, leuk kapsel, misschien doe ik het ook wel zo! Even kijken of ik dan eens kan worden met zo'n lok
Marloes, welkom
bvw, is het alweer zolang geleden die brand, ik kan het me ook nog goed herinneren. Ik zag vanaf de weg de rook. Wij zeiden tegen elkaar dat is een grote brand, nooit wetende wat er achterweg zou komen.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 19:55

Doei!

Halloo,
Allemaal bijgelezen net Lachen Ik heb mn haar trouwens net over me schouders en dan bruin met wat lichtere bruine highlights erdoor.. Zit er wel eens over te denken om er 2 blonde plukken in te doen Tong uitsteken Een vriendin van me heeft ook zo'n paarse pluk door dr haar, vind het wel echt gaaf Lachen

Zat de laatste tijd een beetje in de knoei met alles; paard, werk, school en mezelf.. Kan dr zo slecht tegen dat ik gewoon niet veel tijd heb overal voor dat je ook wel eens dingen moet laten schieten.. Gaat nu wel weer wat beter, morgen maar weer lekker rijden.. Lachen

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 19:58

Gelukkig gaat het beter!
Ik zit ook in een enorme dip, dat is vooral te zien aan mijn school resultaten Huilen

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:04

och kop op, na school wordt het alleen maar erger Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:09

*Geeft Biem en BvW een stukje van haar
Afbeelding

Vingers aflikken

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:17

goeie avond.

simmie: gefeliciteerd!!!
vief: zo kort is het nog niet ja. staat leuk Haha!
bianca: hahaha mafkees!

NOu ik vindt korthaar bij mij dus niets, heb gelukkig een slag erin dus het hangt niet futloos Haha!

Vanmiddag les gehad met Armani dat ging erg goed Haha!. zondag hebben we roden Haha!.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:24

Goedenavond!
Net weer de kür opgenomen Lachen Vorstin liep sommige stukjes wel lekker, maar nu gingen de oefeningen weer rommelig Tong uitsteken

Mijn haar moet ook weer eens wat aan gedaan worden, maar ik heb geen idee wat voor kapsel mij staat!
Meestal heb ik het in laagjes en dan wat blonde en donkere plukjes erdoor. Mijn zus knipt me meestal, lekker makkelijk Lachen

Wat voor patroontje krijgt Bambi Corien? Als Vorstin geschoren wordt, neem ik er misschien een kroontje op Tong uitsteken
Gefeliciteerd Simmie Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Hoi Marloes. Je paard ken ik ook niet, maar Michiel wel! Daar heb ik veel crossles van, hij geeft echt superfijn les!
Leuk dat je er een paard bij gaat rijden Luxtet!
Oeh Vief, ik lust ook wel een stukje Vingers aflikken

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:29

viefdepief schreef:
*Geeft Biem en BvW een stukje van haar
Afbeelding

Vingers aflikken

gna gna das wel heel erg lekker voor een choco freak als ik Nagelbijten / Gniffelen Kwijl

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:38

nou ik ben net zo! Bloos.
chocola ben ik dol op.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:38

*deelt haar reep met de bokkers* Knipoog

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 20:50

Jammie chocolode! Hyper!