Ik ben ook weer thuis van stage. Was een lange en koude dag, hele dag buiten staan te kleumen. Heb de hele middag ook nog koffie gedronken uit verveling en omdat ik het koud had
Dus ben nu wel aardig wakker! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ben nu wel aardig wakker!
Het ziet er dus al stukken beter uit gelukkig. Straks nog een keer, en nog even in de bandage laten staan.
Heel erg druk maar tussen de mensen door toch nog een paar foto's kunnen maken vanaf de trap van de tribune..

)! Bij het secretariaat gevraagd en het liep precies op tijd. Waren we aan het opzadelen hoorde ik mn naam al
dus maar snel gaan losrijden en er kon gelukkig een ander eventjes voor! Toch 2 fijne proefjes gereden zeker voor amper 10 minuten losrijden
hahaha! Pony afgezadeld die nog helemaal niet moe was! Verwachtte er niks van gewoon lekker gereden! En de prijsuitreiking, gewoon 2x 1e met 190 en 198 punten!
Pas ons 3e en 4e L1 proefje, maar echt heerlijk! Trots op Joery!
.
. 

hahaha
kimdepim schreef:Vief: stoere foto.
Ik wist niet dat je daar heen ging.

Gefeliciteerd!
??
Trok wel veel bekijks zo'n lieve merrie waarbij de staldeur open stond en zo'n leuk veulen 

) ... ging eerst met veel hups hups zijwaarts hups
... Erg heftig steeds, lekker lopen 'vechten' ... maar uiteindelijk werd ze redelijk rustig (m.a.w. kon ik de teugels wat losser laten zonder dat ze harder ging). Al een hele prestatie voor haar
Maar ze was dus wel moe geworden van ons ritje van dik een uur, helemaal uit conditie en dan lopen moeilijk doen is natuurlijk niet zo handig
hij wou mn paard kopen hahahahahaha. Wat een gladjakker
.

Die lady!

is dat een normale cross??? Of meer een oefen-iets oid? 

Zit kenneklijk wat tijd tussen onze verschillende vakken. Ik klaag niet.