Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als het met Calyps niet lekker gaat, kun je die dan niet misschien weg doen? of is die niet van jouzelf?
Kan me voorstellen dat je je zo rot voelt als je vader je hoop heeft gegeven en het ondertussen eigenlijk al wist

Snoekiej schreef:Haha Vief, wat een grappig baantje
GEFELICITEERD HILDE
RowoAls het met Calyps niet lekker gaat, kun je die dan niet misschien weg doen? of is die niet van jouzelf?

SGWOllie schreef:Snoekiej: Da's wel akelig nieuws zeg!![]()
Hilde: Gefeliciteerd!!!!![]()
Rowo: Da's een rotstreek zeg, jou eerst hoop geven terwijl hij al wist dat het niet ging gebeuren! Dat had hij dan beter meteen eerlijk kunnen zeggen! Ik ga een positieve draai aan je verhaal proberen te geven..... Als je nu alleen Calypso hebt heb je alle tijd om je op hem te richten en zijn jullie snel weer uit je dipje!![]()
Ik vind dat veel mensen hier wel snel roepen "dan doe je hem toch weg"/ "koop je toch een nieuwe" alleen als hij toevallig wat veel balkjes springt. Wat is er mis met ouderwets trainen en roeien met de riemen die je hebt? (Ik snap het wel, maar vind het niet helemaal bij dit topic op een of andere manier)
Rowo, balen zeg. Maar zoals SGWollie het al zegt, roeien met de riemen die je hebt. Ga gewoon plezier met Calypso maken, als je op concours gaat niet teveel aan de balken denken die hij misschien dan eraf zal meppen, maar is gewoon voor een fijn rondje rijden en je fijne gevoel. Helpt bij mij altijd wel. En volgende week zaterdag mag je al crossen
!!! 
Dat is wel erg balen! Kan me ook voorstellen dat je teleurgesteld bent in je vader. 

viefdepief schreef:Leuke foto's rowo
Daarom staat die nog steeds op mijn verlanglijstje.
rowo schreef:Er zit nu ook niet heel veel anders op dan calyp door te trainen. Gelukkig komen de crossen er weer aan en die pakt ie wel super op. Ik ken zat mensen die zomaar ff een paard verkopen omdat ie toevallig ff niet goed springt, waarbij het 9 van de 10 keer aan de ruiter ligt. Ik wil calyp nog niet kwijt, maar had ernaast graag Uvanta nog gehad dat is het!

.... en wat je al zei... je weet nooit wat er nog op je pad komt!!!...
Het is echt lekker soepel leer, en hij ziet er mooi uit
De frontriem zakt alleen zo wel heel erg af (weet niet hoe het is als ze m omheeft, denk dat ie dan wel blijft zitten) en de neusriem is ook vrij lang, maar daar kunnen nog 2 gaatjes bij denk ik. Ik ga hem vanavond of morgen passen, ik hoop echt vandaag, want ik ben een beetje aan het twijfelen of ie wel past en wil t zo snel mogelijk weten! rowo schreef:Hij is ook niet van mij, dus heb daar weinig keus in. Vind het gwoon vreemd. VAn het winter had ik ff een dipje maar daarna sprong ie weer een aantal keer dubbel 0. Nu het hele zomerseizoen is het al hopeloos. En dat na de rustperiode van hem in maart.
@ andrea: als jeje niet goed voelt zou ik gewoon nie rijden. Van een dagje meer of minder rust wordt madine vast niet veel anders.
Nou maar hopen dat ie past!
Maar wat een rotstreek zeg.. 
viefdepief schreef:Zo dat is snel zegNou maar hopen dat ie past!
Ben benieuwd hoe die staat
Maar ik kan heel lief kijken dus het komt vast wel goed