[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loes_Joery

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:42

Rowo Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:50

wat een rotnieuws rowo. En waarom gaat eventueel een andere 4 jarige ook opeens niet meer door dan?

Misschien kan je ergens een leuke, niet al te dure vinden?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:55

Tja geld... problemen op mijn pa's werk waar ie gewoon nu te druk mee is. Echt klote allemaal!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:59

Haha Vief, wat een grappig baantje Haha!
GEFELICITEERD HILDE Haha!
Rowo Ach gut Als het met Calyps niet lekker gaat, kun je die dan niet misschien weg doen? of is die niet van jouzelf?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:59

Wat balen zeg rowo Ach gut Kan me voorstellen dat je je zo rot voelt als je vader je hoop heeft gegeven en het ondertussen eigenlijk al wist Ach gut

Gefeliciteerd Hilde! Echt hartstikke goed! Go jij! Go jij!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:03

Snoekiej schreef:
Haha Vief, wat een grappig baantje Haha!
GEFELICITEERD HILDE Haha!
Rowo Ach gut Als het met Calyps niet lekker gaat, kun je die dan niet misschien weg doen? of is die niet van jouzelf?

Nee calypso is van mijn oom. Die zegt al jaren dat ie verkocht moet worden, maar hij s er veel te gek mee dat ie er nog steeds is *LOL*

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:11

Snoekiej: Da's wel akelig nieuws zeg! Ach gut
Hilde: Gefeliciteerd!!!! Go jij! Go jij!
Rowo: Da's een rotstreek zeg, jou eerst hoop geven terwijl hij al wist dat het niet ging gebeuren! Dat had hij dan beter meteen eerlijk kunnen zeggen! Ik ga een positieve draai aan je verhaal proberen te geven..... Als je nu alleen Calypso hebt heb je alle tijd om je op hem te richten en zijn jullie snel weer uit je dipje! Ja
Ik vind dat veel mensen hier wel snel roepen "dan doe je hem toch weg"/ "koop je toch een nieuwe" alleen als hij toevallig wat veel balkjes springt. Wat is er mis met ouderwets trainen en roeien met de riemen die je hebt? (Ik snap het wel, maar vind het niet helemaal bij dit topic op een of andere manier)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:13

SGWOllie schreef:
Snoekiej: Da's wel akelig nieuws zeg! Ach gut
Hilde: Gefeliciteerd!!!! Go jij! Go jij!
Rowo: Da's een rotstreek zeg, jou eerst hoop geven terwijl hij al wist dat het niet ging gebeuren! Dat had hij dan beter meteen eerlijk kunnen zeggen! Ik ga een positieve draai aan je verhaal proberen te geven..... Als je nu alleen Calypso hebt heb je alle tijd om je op hem te richten en zijn jullie snel weer uit je dipje! Ja
Ik vind dat veel mensen hier wel snel roepen "dan doe je hem toch weg"/ "koop je toch een nieuwe" alleen als hij toevallig wat veel balkjes springt. Wat is er mis met ouderwets trainen en roeien met de riemen die je hebt? (Ik snap het wel, maar vind het niet helemaal bij dit topic op een of andere manier)

Er zit nu ook niet heel veel anders op dan calyp door te trainen. Gelukkig komen de crossen er weer aan en die pakt ie wel super op. Ik ken zat mensen die zomaar ff een paard verkopen omdat ie toevallig ff niet goed springt, waarbij het 9 van de 10 keer aan de ruiter ligt. Ik wil calyp nog niet kwijt, maar had ernaast graag Uvanta nog gehad dat is het!

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:30

Rowo: soms zit het even tegen maar ik hoop dat je veel lol met de crossen kunt hebben!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:39

Ach gut Rowo, balen zeg. Maar zoals SGWollie het al zegt, roeien met de riemen die je hebt. Ga gewoon plezier met Calypso maken, als je op concours gaat niet teveel aan de balken denken die hij misschien dan eraf zal meppen, maar is gewoon voor een fijn rondje rijden en je fijne gevoel. Helpt bij mij altijd wel. En volgende week zaterdag mag je al crossen *LOL* !!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:40

Ik kijk echt enorm uit naar Ede, niet te geloven gewoon. Ik zie wel hoe het allemaal loopt. Wie weet wat er nog op mijn pad komt.

Mijn nichtje heeft zaterdag nog foto's gemaakt van Uvanta en mij, helaas zijn ze niet zo mooi, maar zal er es wat plaatsen straks.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:48

Hilde: Gefeliciteerd!!!! Super gedaan!
Rowo: Ach gut Dat is wel erg balen! Kan me ook voorstellen dat je teleurgesteld bent in je vader.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:54

Foto's van zaterdag... Zoals al gezegd helaas niet zo mooi, maar dan heb ik iig wat!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:05

Leuke foto's rowo Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:06

viefdepief schreef:
Leuke foto's rowo Lachen

Maar ze kunnen niet tippen aan de foto's van jou camera Daarom staat die nog steeds op mijn verlanglijstje.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:27

Zijn toch best leuke foto's rowo!

Ik weet niet zo goed wat ik vanmiddag moet doen, rijden of niet. Voel me niet zo lekker (nog steeds verkouden) en het waait echt ongelofelijk hard, maar wil nog wel even rijden eigenlijk. Hmmmz, dilemma.
Zal de wind morgen minder zijn? Ze is dan namelijk heel erg gespannen met rijden, gisteren is ze me ook een paar keer weggevlogen. Hoop echt dat het zaterdag in Maarsbergen niet zo hard waait Nagelbijten / Gniffelen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:30

rowo schreef:
Er zit nu ook niet heel veel anders op dan calyp door te trainen. Gelukkig komen de crossen er weer aan en die pakt ie wel super op. Ik ken zat mensen die zomaar ff een paard verkopen omdat ie toevallig ff niet goed springt, waarbij het 9 van de 10 keer aan de ruiter ligt. Ik wil calyp nog niet kwijt, maar had ernaast graag Uvanta nog gehad dat is het!

Ik bedoelde dat laatste dan ook niet tegen jou..... Ik begreep al dat je dat niet van plan was hoor Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:32

Hij is ook niet van mij, dus heb daar weinig keus in. Vind het gwoon vreemd. VAn het winter had ik ff een dipje maar daarna sprong ie weer een aantal keer dubbel 0. Nu het hele zomerseizoen is het al hopeloos. En dat na de rustperiode van hem in maart.

@ andrea: als jeje niet goed voelt zou ik gewoon nie rijden. Van een dagje meer of minder rust wordt madine vast niet veel anders.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 12:48

Foto's zien er goed uit Rowo. Jammer dat het uiteindelijk toch niet doorging....
Ach je komt zeker weten wel weer uit je dipje Ach gut .... en wat je al zei... je weet nooit wat er nog op je pad komt!!!...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:08

Rowo: wel balen zeg! Maar het komt vast wel weer goed allemaal...!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:09

Rowo, ik vind het toch best leuke foto's hoor!

Ik heb net mijn hoofdstel binnen Haha! Het is echt lekker soepel leer, en hij ziet er mooi uit Lachen De frontriem zakt alleen zo wel heel erg af (weet niet hoe het is als ze m omheeft, denk dat ie dan wel blijft zitten) en de neusriem is ook vrij lang, maar daar kunnen nog 2 gaatjes bij denk ik. Ik ga hem vanavond of morgen passen, ik hoop echt vandaag, want ik ben een beetje aan het twijfelen of ie wel past en wil t zo snel mogelijk weten!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:10

rowo schreef:
Hij is ook niet van mij, dus heb daar weinig keus in. Vind het gwoon vreemd. VAn het winter had ik ff een dipje maar daarna sprong ie weer een aantal keer dubbel 0. Nu het hele zomerseizoen is het al hopeloos. En dat na de rustperiode van hem in maart.

@ andrea: als jeje niet goed voelt zou ik gewoon nie rijden. Van een dagje meer of minder rust wordt madine vast niet veel anders.

Ik ga toch, m'n moeder moet m'n broertje ook even wegbrengen dus kan ze mij dan ook mooi even brengen Clown

Gewoon blijven volhouden met em, komt vast goed! Hij krijgt na Ede vast wel zin om z'n benen in te trekken Knipoog

viefdepief

Zo dat is snel zeg Wow! Nou maar hopen dat ie past!
Ben benieuwd hoe die staat Ja

TeZzz

Mooie foto's Rowo Lachen Maar wat een rotstreek zeg.. Ach gut
Snoekiej: dat is snel zeg!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 13:13

viefdepief schreef:
Zo dat is snel zeg Wow! Nou maar hopen dat ie past!
Ben benieuwd hoe die staat Ja

Ja echt supersnel! Hoop dat ik mn vader over kan halen om me zo even naar stal te brengen, ik heb niet zo veel zin om weer door die wind in de polder te fietsen Tong uitsteken Maar ik kan heel lief kijken dus het komt vast wel goed Schijnheilig