Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Ja zielig ben ik heHaha!
Heb echt heel erg veel last van mijn rug de laatste tijd. Maar durf niet naar de dokter bang dat ie zegt dat ik niet meer mag rijden
Nickeltje schreef:rowo schreef:Ja zielig ben ik heHaha!
Heb echt heel erg veel last van mijn rug de laatste tijd. Maar durf niet naar de dokter bang dat ie zegt dat ik niet meer mag rijden
Waar heb je last van? Onderrug? Of hoger? Wat voor pijn dan? De hele dag of wisselend? Waar wordt het erger of minder erg van? Helpt paracetamol?
Hoe lang heb je er al last van? Wanneer of waardoor is het begonnen?
rowo schreef:Moeilijk SGWollie! Hoe vaak per week gebruik je hem haar? Hoeveel voer je? Zou eigenlijk geen oplossing weten..
Nickeltje schreef:Graag gedaan hoor...
Eventueel als je dit weekend wedstrijd hebt, kun je ook nog wat doen aan pijnstillers...
rowo schreef:Maar is ie echt gemeen dan onder het rijden of het is meer ondeugend en een muiter? Dat ie je dus te pakken neemt? Of echt angst? Als het angst is kun je volgens mij weinig anders doen dan gewoon zijn goede gedragen belonen en blijven herhalen. Maar goed, ikk en het paard verder niet.
SGWOllie schreef:rowo schreef:Maar is ie echt gemeen dan onder het rijden of het is meer ondeugend en een muiter? Dat ie je dus te pakken neemt? Of echt angst? Als het angst is kun je volgens mij weinig anders doen dan gewoon zijn goede gedragen belonen en blijven herhalen. Maar goed, ikk en het paard verder niet.
Nee hij is absoluut niet gemeen! Hij is wel echt gestressed maar heeft me nog op geen enkele manier te pakken proberen te nemen. Hij wil juist erg graag en is bang iets verkeerd te doen. Dat hete zit hem nogal in de weg, vandaar dat ik naar een manier op zoek ben om hem daar nog meer in te helpen. Maar inderdaad, ik denk dat geduld, beloning en herhaling wel de sleutelwoorden zijn. Bedankt voor het meedenken!
Balen trouwens van je rug. Ik heb er ook vaak last van, maar dan laag. En ik lees net van professor Nickeltje dat dat niet zo erg is. Soms gaat het bij mij zelfs weg na paracetamolletje en dan rijden.... Sterkte er mee!
Lielle schreef:je zou hem vit E/selenium kunnen geven tegen de spierpijn, en verrder idd geduld