Wat een manke en zieke paardjes weer, het lijkt wel in de lucht te hangne. Doe ze allemaal maar een dikke knuffel van mij.
Even een vraagje: hoe herken je uierontsteking? Laatst had een clubgenoot het ook bij haar merrie...
Mijn manke paardje is super lusteloos de laatste dagen. Gister waren haar oren super warm dus ik dacht meteen aan koorts. Vanmorgen waren ze weer normaal en nu weer warm. Daarnaast eet ze haar hooi niet mee rop, terwijl ze normaal de mat eronder er wel bij op wil vreten. Ik wacht nog een dagje of 1/2, als het dan niet beter is bel ik de DA. STraks maar ff een lekkere poetsbeurt!
Onze hond... zo sneu!!! mijn ma riep mij heel hard, dat ik direct moest komen. De hond krabte aan de deur en daarna deed ie heel raar. Het was net of ie aangereden was. Helemaal verkrampt daarna liet ie zich omvallen. Hij keek heel wazig, strak voor zich uit, uit zijn ogen en bewoog niet. Waarschijnlijk heeft ie weer een soort van epileptische aanval gehad. Dit is nu ongeveeer de derde keer en we gaan maar eens weer naar de dierenarts.. Nu is ie helemaal uitgeteld en wiebelig zo sneu
Ahh arme hond! Ga zo maar eens naar Flappie en mn nieuwe verzorgpaard voor deze weken: Ulefee Tof beestje is dat, van een vriendin van me die naar Amerika is voor twee weken
Nou ik vraag me af of wij nog wel kunnen eten De bietjes hebben een raar laagje gekregen, de schnitzels zijn volgens mij ook niet zoals ze horen te zijn en de aardappels zien er ook zeer apart uit
verdonk wil een commissie instellen die gaat bekijken of zij niet misschien de positie van rutte moet overnemen.. (Ik vind dat echt onzin, als mensen haar zo graag als partijleider willen hebben moeten ze maar lid worden van de VVD en op haar stemmen.. de VVD-leden hebben nu eenmaal voor Rutte gekozen.. Politiek )
Renske: Mijn amandelen zijn eruit gehaald toen ik 17 was. Het is mij toen best meegevallen, ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en daarna nooit meer ernstige klachten met mijn keel gehad.