Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mila_furrie schreef:ik dus ook geschreven dit weekendwas wel interessant en tof om te doen. wel een strenge maar zeker rechtvaardige jury. Ze heeft er 3 niet laten starten in de cross
mss licht overdreven maar die paarden liepen echt weg. Er was nauwelijks controle en dat wou zij niet laten starten wegens gevaarlijk. Natuurlijk veel commotie er rond. ik was meestal wel akkoord met haar redenering van punten geven.
Bij PP zei ze bevoorbeeld perfect plaatje, paard loopt erg stabiel, mooi tempo. Alleen naar haar mening iets te laag met het hoofd. zij ziet ze liever wat meer opgericht. toen heb ik toch ff mijn menig daarover gezegd haha. Toen zei ik van ja daar heb je het natuurlijk. jij ziet graag een paard die meer opgericht loopt en iemand ziet liever een paard die wat vlakker loopt :p kzei wat moet je dan gaan rijdenze gaf mij gelijk en zij dat is dressuur :p wel een fijne dame vond ik
![]()
gisteren avond dan zelf mijn eerste ritje gaan doenze was erg flink. Alleen blijf ik altijd het zelfde probleem hebben. ik zou ze veel liever meer voorwaarts neerwaarts gaan rijden maar ze zoekt echt ze loopt met moment heel goed en andere moment zoek ze erg. zakt ze dieper, meer opgekrult, ... Ik probeer ze zo vlot mogelijk vooruit te rijden met een lage hand maar het lukt niet zo goed. het was voor haar blessure ook al het geval. Als er iemand tips heeft
altijd welkom.
De stap was ze lui, draf was ze erg vooruit.
Vandaag ga ik wandelen met een vriendin om te voorkomen dat ze niet te stijf is
varekaj: welke proef mocht je bijzitten? een vriendin is prov. kampioen in M2haar dochtertje ook prov kampioen bij de pony's!