[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:02

Gewoon doen evie. Heb ook een paar x meegedaan en was gewoon een normale wedstrijd. De beste drie gaan door en dat zijn altijd teams van Profs meteen Jong paard. Dus niet gaan om temwinnen maar gewoon voor die vrijkaartjes :p
Wij waren ooit reserve en is gewoon leuk. (bij mijn club zitten meer gp ruiters Dan b ruiters onderhand :Y) )

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:05

Evie: altijd doen! Is alleen maar een super leuke ervaring. En voor aap rij je niet zo snel hoor. Bovendien hebben ze je gevraagd en dat doen ze vast niet zomaar.
Benthe: niets van aantrekken hoor dat commentaar. Maar ik zou er toch ook wel even goed van balen.
Caro: gefeliciteerd!
Snoekiej: heeft het erg druk.
Karen: gaat lekker op vakantie!
Sim: fijn dat je goed aan je tempo hebt kunnen werken in de les.
Jeroen: fijn dat de eerste alweer drachtig is.
Mootje: hopelijk komt er snel een werkplek voor je vrij (of een andere tussenoplossing), zodat je weg kunt van deze afdeling.
Noor: gaat lekker vroeg weg van haar werk om te gaan trainen.

Ik heb vanochtend Pancho wat gegymnastiekt. Gisteren zware training gehad dus vandaag alleen even oprekken en loswerken. Ik had een stijf paard verwacht, maar hij had nergens last van. Alleen maar veel zin om weer aan de gang te gaan. Maar dat heb ik toch maar even niet gedaan. Weltsieger is gisteren behandeld door de masseuse dus die heeft een rustdagje vandaag.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:14

lekker met de paardjes gewerkt dus sussie!
EB natuurlijk ga je mee doen :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:15

Jullie geven hetzelfde antwoord als dat ik denk dat mijn moeder zou geven, de data vallen bovendien precies buiten de crossplanning, dus het moet goed kunnen, mailtje is verzonden :j .

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:23

bvw schreef:
welke hengsten jeroen?

zie onderschrift ;)
de flemmingh X nimmerdor, Cynola M, met veulen wordt gedekt bij Charmeur dit jaar.
@ EB: inderdaad gewoon doen, is een leuke uitdaging!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:23

Caro gefeliciteerd!
Mo schiet dus niet op met die gene naast je :=
Sussie heeft gé gymnastiseerd :)
Snoek heeft het druk!
Tg kan op vakantie en de paarden hebben ook een verzorger.
Sim heeft lekker gesprongen :))
Evie der zijn wel sterke teams maar die zijn er dan echt om alleen maar te winnen bij mij op de hoek zit ook zo'n club :+
gewoon lekker mee doen!! Ik zou het ook doen :j jammer dat onze vereniging daar geen zin in heeft :(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:31

Goeiemiddag,
Nog even een kwartiertje bijkomen, dan op naar werk! Heb echt giga hoofdpijn, dus ik neem nog maar even een paar roze snoepjes.
Vorstin heb ik even een half uurtje gereden, die ging fijn! Lekker los van het springen gisteren :D

@ EB, zou niet weten wat je moest doen. Ik ben ook gevraagd, maar heb gezegd dat ze beter een andere combinatie kunnen nemen. Wil het team niet omlaag halen, en dat zou ik anders wel doen. Wij hebben ook zat goede M ruiters, dus vandaar.
@ Sussie, lekker dat Panch zo los was

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:36

shanouk heeft ook al hoofdpijn! Mijn hoofd staat ook op barsten...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 15:37

Hoofdpijn is irritant :(:)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:02

Goeiemiddag :wave:

Vanmorgen even 45 min naar school geweest. Vivian was mee en daarna zijn we de stad in gegaan. Even wat leuke dingetjes gekocht en nog lekker geluncht.
Toen met de auto naar huis gegaan. Zal zo even de stallen doen en dan de paarden naar binnen.
Vanavond springles met Sofie en zelf nog even met Bobo springen :D.

Voor de genen met hoofdpijn: :(:) altijd vervelend

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:07

Jeetje zeg JN, dat is niet leuk zo’n jury.
Kan me voorstellen dat je het beetje zat bent Snoek zo druk als je bent. Gaat ie met Vorstin al beter?
Zou idd voor de ervaring gewoon mee doen Evie, is toch altijd leuk zoiets. Zou er alleen wel op rekenen dat er heel veel betere mee doen, dat je zelf niet heel teleurgesteld bent eventueel na afloop.
Gaat goed met Pancho dus Sussie?
Gezellig dagje gehad Kim, springse vanavond!
Top dat het lekker ging je springles Sim maar dat had ik al gezegd. :)

Zit al groot deel van de middag mijn zusje te helpen die is in de stress voor haar 1e examen van morgen. Hoop echt zo dat ze het haalt, ze verdiend het. Ze werkt er echt hard voor. Kan ik wat dat betreft wat van leren. Nu zo nog even verder met helpen en dan vanavond op de club helpen met concours.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 16:16

Bijleesactie }>

Itsme: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! ( ik weet ben beetje laat)
Mootje: Tot nu toe staan er meer dingen voor menhindernissen dan crosshindernissen. Super irritant dus. :(
jeroen: Wie was je ook al weer _O- Nee hoor grapje :P Nog gefeliciteerd met je 25e verjaardag!! En mooie veulens!!! :D
Mootje: Wat een raar gedoe daar bij jou op het werk!! ik snap er niks van, grote mensen praat :P iedergeval heel veel succes!!
En gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! *\o/*
Tja en dat voetbal, kan me niks schelen. Het Nederlands elftal is leuk maar niet de kwalificaties!!
Evelien: heeft een vrachtwagen, leuk!!! :)
Mo: Heeft zichzelf overwonnen met hardlopen!! Goed hoor :D
lau: heeft trakkie op s&t gereden en dat ging zo goed !!! :D
Evony: Leuke regels, net zo erg als bij ons op texel!!
Kim: Bobo is leuk!!! Hoe groot is die?? Hij lijkt namelijk niet super groot op het filmpje!
Vief: Gefeliciteerd!!
lau: Mooie foto's!!
Bij ons ook flink geonweerd en geregend. Heerlijk de bak was weer een stuk beter om in te rijden! Dus mooi gebruik van gemaakt gister! Weer dresuur gereden. pakte weer fijn aan. is al stuk losser in het lijf aan het worden. Gister de 2e keer me proef met maar 1 fout :D
Vorstin heeft bloedamrmoede! ;(
Sim kan heel hard gaan!! Hier ken ik er nog 1!!! }:0
En dat topic, ik had het al gezien. Echt komisch :+

Zo dat was het zo ongeveer weer een beetje.

Ik heb me eerste examen er op zitten. Of na ja een deel. Vandaag en morgen examen van GroenBreed. Vandaag onderdeel A+B gehad, en was super makkelijk. Morgen C+D en zal ook vast goed gaan. En dan van het weekend echt hard gaan leren. Woensdag eerste examen!!! :oo

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:12

leerse nog sanurie! Dat je nu nog tijd hebt voor zo'n strakke bijleesactie ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:24

nee, eigenlijk niet hoor!!! Maar daarom heb ik eigenlijk zoveel bij te lezen. Zit er niet heel veel achter! Zal volgende week wel helemaal worden en dit weekend!! Ga ook even slot op bokt zetten want anders ga ik steeds daar achter inplaats leren!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:47

@ sanurie: Evony: Leuke regels, net zo erg als bij ons op texel!!

Waar ben jij geweest??? :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:54

Is ie bruut of is ie bruut :D
Afbeelding
Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:56

@ EB doen! Is super leuk. Ik heb ooit zoiets gedaan toen ik nog in het westen woonde met Indoor Leiden.
@ Weule leuke hengsten.
@ mensen met hoofdpijn. Ik ben er eindelijk weer even van af. Heb zowat dagelijks hoofdpijn en weet hoe irritant het is. Sterkte ermee.
@ Lau dat is Challenge lijkt mij. Stoer beest!

Ik heb mij zelf net een cadeautje gedaan omdat ik ben geslaagd. Ben naar een ruitersportzaak in Haren dtsl geweest. Erg veel mooie dingen daar :o 5 punts martingaal van Passier zonder bont! *\o/* (de passier Corvus) Vraagje over het vastmaken.
De onderste bij het borstgedeelte gaat door de singel. Gaat hij dan zo laag mogelijk bij de singel. Onder de lus van het dekje? De rest snap ik maar het borstgedeelte zit nog wat hoog naar mijn zin.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:08

LAU @ hij word steeds mooier zeg...
BENTHE @ wat verschrikkelijk zeg zo'n jury, maar trek je er niks van aan. Blijft jurysport, zie je nou maar weer eens terug....Je hebt vaak genoeg al hele hoge punten gereden dus het komt echt wel goed.
MO @ wat een bende op je werk zeg. Hoop dat je snel rust en plezier krijgt op en in je werk. :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:22

Mooi is ie zeker! Ben alleen bang dat hij echt te zwaar is voor de cross. Ga hem ook verkopen.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:22

ooooh hebben jullie het nieuwe toetje van de maand van mona al geproefd??? Die kersen smaak!!!??? Dies LEKKER! :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:28

Jammer lau dat je hem gaat verkopen. Mijn vorige paard was ook zwaar maar wel super safe in alle 3 de onderdelen. Wil je hem niet houden voor alleen het springen?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:29

Het is wel een lekker ding hoor Laura! Al snap ik wel dat hij iets te veel body heeft voor de cross. Hij is al heel wat meer paard dan mijn iele Roven ;)
Wil je hem al snel verkopen dan?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:37

Aan de ene kant wil ik hem heel erg graag houden, aan de andere kant wil ik gewoon max 3 houden en een jonge om mee te crossen. Dat zou betekenen Trakkie verkopen, Chal verkopen en een jonge (liefst Trakehner) om op te leiden voor het crossen. Aan de andere kant hij is zoooo gaaf en hij springt echt goed.
Maar inprincipe ga ik zometeen een advertentie zeggen. Denk eerlijk gezegt niet dat hij heel snel verkocht zal zijn. Hij is natuurlijk niet groot.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:51

Challenge is zo enorm leuk! Wat een ander gezicht dan de teddybeer dat het was :D
Billy, heb je een foto? Ik ben benieuwd hoe je roven er nu uit ziet!

Ik heb een nieuwe camera, eiwitshakes en een stepapparaat binnen met pakketjes. Nu wacht ik alleen nog op een nieuwe laptop en dan ga ik weer op mijn handen zitten!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:57

Sim, dat ze die Zebra is echt te grappig!
Roos heeft te weinig geslapen. :(:)
Benthe, jeetje dat klinkt ook niet echt gezellig! Een 'Penny' jury.
TG, ik ben erg benieuwd naar Schimpie!
MO, wat een K u t situatie! :(:)
Caro, gefeliciteerd met het behalen van je BOA.
Sim, fijn dat Sim het zo goed sprong!
Evie, doen! Super leuk.
Snoek, werk ze!
Kim en Vief, veel plezier. :)
Lau, Chal is echt leeeeuuuk! Zijn dat je Cherry laarzen? Ik zit er serieus over te denken mijn laarzen nog in het bordeaux te bestellen, super mooi!
MM, de reclame van dat toetje is net op de tv haha!

Zo, Scene zijn apotheek is binnen. :+ 2 flessen en 1 poedertje, voor zijn lever, darmen en tegen lyme (waarde voor lyme disease was ook te hoog). Moet zeggen dat hij al aardig op gewicht is, er zit al een laagje vet op zijn ribben. Hij is alleen nog heel kaal in zijn flanken.

Wendel is vandaag weer gescand en het ei is alweer weg, K ut! Waarschijnlijk heeft ze een korte cycles en was het ei dat we dinsdag hebben gezien (2,5cm) al een van de nieuwe cycles en had ze maandag geinsemineerd moeten worden. :(
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 12-05-11 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt