Gelukkig gaat het niet vriezen, indien het gaat vriezen is het maar een paar graden vanaf volgende week vrijdag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Bah.
. 

Voor de paarden valt het wel mee, ik kan het mooi verdelen, anders zou ik het ook veel te gek vinden. Echt wekenlang ieder weekend op pad vind ik niet erg geslaagd voor ze, er komt toch meer spanning bij kijken dan thuis trainen. Ik weet dat we het vroeger met Trammelant wel zo gedaan hebben, en achteraf gezien is dat niet de juiste weg geweest. 
Scum schreef:Ik was ook net aan het denken om er een dunnere op te doen. Vooral Kaatje heeft het best warm volgens mij. Ik vind dat de winter nu afgelopen moet zijn PUNT.

Paard heeft nu de 200 grams op, vorige week toen het nog wat vroor de 300 grams.
Het is hier nu een graad of 8, nog steeds niet koud dus, maar wel kouder dan gisteren. Kortom: je hebt gelijk
Ik weet alleen dat de twee dekens die ik nu heb sloopproef zijn en daar heb ik ze voor gekocht.
) en 300 gr dekens en hebben het echt niet warm nu.