Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bari heeft precies dezelfde gekregen dus mooi stel nu

TeeGee schreef:
maar had idd al de tip gekregen even te googlen. Paardendrogist heeft ze niet. Thanks....
.
.
!
anders had ik waarschijnlijk wel een 10 kunnen halen

Ze sturen je, zoals je kan merken
, ook gelijk door mocht dat mogelijk zijn. Doordat ik bij het handencentrum was geweest kon ik bij die arts deze maand nog terecht, anders was het misschien na de kerst geweest. Sterkte iig, ik hoop dat het mee valt voor je!

Elke keer als ik belde nam hij niet op en andersom. Hij gaat mij inplannen. Dan nog alleen een afspraak voor volgend weekend met de osteo en dan is mijn paard weer fris er fruitig! 
Prachtig spul, wordt er helemaal blij van. Ik heb vandaag weer voor het eerst met haar gestapt, ze was erg braaf ondanks dat ze eigenlijk niet wilde stappen.
Als ik iets sneller ga galopperen neemt Vorstin namelijk automatisch het heft in eigen handen, en daar moet ze vanaf.
Ik heb de zadelmaker ook regelmatig gesproken de laatste week, en hij gaat me ook inplannen! Als hij dan dat ene zadel niet heeft, neemt hij een stel andere mee.
Oehh, je broodje klinkt heerlijk! 
Die krijgt nu preventief maagcompositum door haar voer.
Dit zadel ligt ook beter op Borex dan het andere dus dat komt goed uit.
Anders wordt het wel een heel erg dure hobby!