Hij komt uit de Florestan merrie uit mijn onderschrift. De hengst heeft iig dát verbeterd wat ie moest verbeteren (sterk achterbeen, meer front, meer lengte). Hij is alleen wel errug groot, al zeker 1.75
Vind ik ook, vind het echt mooi. Als ie straks onder het zadel is en je hebt um een beetje voor elkaar heb je in de proef de eerste punten bij wijze van spreken al binnen. Puur omdat er dan ook echt iets binnenkomt (althans dat vind ik )
ben ik het helemaal mee eens! Vriendin van mij heeft haar paard hier staan en die loopt, niet normaal! Ik heb haar nu overgehaald om weer op concour te gaan, volgens mij vliegen de punten haar om de oren! Zelf vind ze dit nog niet goed, en dat nog niet...
ik heb net ook het veulen aangemeld voor een veulen veiling! Volgende week is de selectie, ik ben benieuwd!
caro29
Geplaatst: 18-08-09 11:27
@ BVW. Ik heb mijn paard via een site in duitsland verkocht om diverse redenen. 1 zijn leeftijd (13 jaar), zijn bouw (iets teveel van Garant meegekregen) en de prijs. In duitsland zoeken ze veel leerpaarden en daar betalen ze ook voor. Ik heb heel veel reacties gehad vanuit duitsland en uiteindelijk is hij naar Bremen gegaan. Misschien ook wat voor jou. Site was gratis en de prijzen liggen hoger dan in Nederland. Mijn ervaring is dat men hier in Nederland heel weinig willen betalen voor een fijn Leerpaard. Die van mij was Z2 (tot ZZ-Z afgericht) L spr en L SGW. Met keuringen is men ook makkelijker. Een chip is daar geen probleem maar hier wel
linkje toegevoegd: dit is de site waar ik mijn paard op had staan. Schrik niet wat ze soms voor paarden vragen http://www.pferdeverkauf.com/
Ik hou juist van het klassieke van die stof. Ik draag in het dagelijksleven ook vaak tweed rokjes en jasjes. Vind het juist chique. Persoonlijk vind ik bruin bijvoorbeeld niet mooi en vond ik dit wat vriendlijker dan de kleur die de bovenste afbeelding heeft.